Debora, je moet juist trots zijn op jezelf! Je doet het allemaal zooooo goed. Kom op meid! Dikke knuffel.
Dank je suus. Alles ligt gewoon overhoop. geen huis, twijfelen over de opleiding. Voor mij zou het super zijn, maar ik ben zo bang dat ik Finn dan nauwelijks nog zie. Ze hadden het eerst over 8 dagen werken 6 vrij waarvan de laatste 2 oproep. Dit is nu 4 dagen geworden waarvan de laatste 2 oproep... Dus dikke kans dat ik dus maar 2 dagen heb na 8 dagen werken! Ik a ze maandag bellen om het nog een keer duidelijk te hebben en of ze me niet minder uren kunnen geven. Anders doe ik het niet. Kost wel 1000 euro maar Finn gaat voor. Bij de Hema hier wilde ze me graag hebben. Maar das maar voor een half jaar. (kraam min. 2 1/2 jaar) dus weer ongunstig om voor een hypotheek te kijken. Plus dat ik eigelijk (absoluut) niet meer in een winkel wil. Maar als ik Finn dan meer zie... Vind het zo lastig, ik wil echt iets gaan doen wat ik leuk vind maar dan gaat het ten koste van Finn en dat wil ik niet. gister naar een super woning gaan kijken: 850 euro excl. Dat gat wel maar dan willen ze 3x de huur als borg of een bankgarantie (maar die krijg ik niet omdat die oetlul me nog niet alles heeft betaald) en dat je per kwartaal betaald, dus bij het intrekken: 5000 euro... Nou das belachelijk... Verder geen enkel uitzicht op een woning.
marc en ik hebben nooit ruzie, nooit gehad ook. Maar merk dat we hier vaak op de kamer zitten en gewoon niks meer te zeggen hebben tegen elkaar. Komt gewoon door alles. Ik zit alleen maar te malen in m'n hoofd en Marc wordt ongelukkig als ie mij zo ziet, en weet het ook niet meer..
ik ga een plens water in m'n gezicht gooien en naar de hema voor slabbers, misschien vrolijk ik wat op. Zag op de hemasite weer leuk spulletjes, dus ga gewoon voor Finn shoppen ofzo Daarna werken van 3 tot half 10 doeg meiden dank je wel allemaal, jullie zijn lief
heel ff een berichtje van mij, omdat ik jullie niet helemaal in de steek wil laten. met dylan gaat het redelijk goed hij heeft alleen flink veel buikkrampjes en daarvoor moeten we a.s maandag voor naar de ka en we worden hoogstwaarschijnlijk doorgestuurd naar de plas en poep poli. ff afwachten dus. met mij gaat het nog niet geweldig, ben een beetje down voel me al dagen niet lekker. gister ben ik ff uitgevallen tegen mijn mannetje want ik werd ff gek van alles (is nu weer bijgelegt). net terug van de tandart (verstandskies) laten trekken ....nee zei hij doet geen pijn (2 verdovingen gehad) nou toen hij begon heb ik meteen gezegt sorry hoor maar dit gaat niet, en toen heeft hij nog 3 verdovingen erbij gezet...maar al met al heb ik het ondanks de verdovingen nog gevoelt .... meiden aangezien ik ff een beetje afstand wil nemen van het forum wil ik jullie toch af en toe ff op de hoogt brengen. liefs kikkert ps zodra ik me weer beter in mij vel voel dan kom ik weer mee kletsen
Ben net thuis en ma is er nog. Ik ga zo terug lezen en reageren. Even zeggen dat ik de Roosjes binnen heb en ze zijn veulsssssssssss te groot Ik ga nu een paar nieuwe bestellen in 11cm
Kikkert, dat is niet zo mooi allemaal. Een hele dikke knuffel van mij en kom maar weer lekker kletsen als je eraan toe bent. We missen je! Hier net dikke tranen. Ik was met Tess aan het spelen en we knalden heel hard met de hoofden tegen elkaar.Och, wat had ze een verdriet. Snel gekoeld met een waslap, maar da's natuurlijk ook niet fijn, zo'n koude lap op je snufferd, dus nog meer tranen. Helemaal vermoeid snel de fles gegeven en ze ligt nu te pitten. Tis nu nog een hele rode plek, maar zal wel een buil worden. Voel me schuldig.....ik weet wel dat ongelukjes gebeuren, maar toch....
Ach arme Tess. Tja suus, zulke dingen gebeuren en ik zou me zeker niet schuldig voelen suus... (zeg ik met m'n grote bek...) Je kan zoiets echt niet voorkomen en zulke dingen zullen nog wel vaker voor gaan komen ben ik bang... Tessa heeft net 2 rijstwafeltjes of. Althans... 1 helemaal en de 2e alleen maar aan gesopt en gelikt. Toen had ze duidelijk geen trek meer. Ik ben klaar om te gaan werken. Zit nog ff aan een bakkie leut. Peter zal zo wel thuis komen. Fijne avond allemaal OW ja, wil debora nog ff een BIG HUG geven...
Ma is weg en aansluitend is Luuk wakker en wil ineens veel mama aandacht hebben. Ik heb snel terug gelezen maar niet alles is blijven hangen. Eens kijken Debora, dikke knuffel meid. Het zit even niet zo mee he meid. Maar twijfel niet aan jezelf, je doet het goed meid! Kikkert, neem je tijd en als je wilt komen ben je welkom, dat weet je. Euhm, 3 dagen feest voor Supermummy, lekker hoor. Goeie maar dure oplossing denk ik? Suus meid, dit zal vast niet de laatste keer zijn dat zoiets gebeurt. Je deed het toch niet expres? Het is sneu en ik snap best dat je je schuldig voelt maar je kan er niks aan doen meid. Het boek neem ik over van Ariel Dwaasje, hoe gaat het nu met je meiske? Ichtus, ik heb zoveel bewondering voor je, echt, ik vind je een topwijf! Ik hoop dat je staks, als alles klaar is, een niet al te harde klap krijgt. Je weet me (en ons) te vinden als je even van je af wilt kleppen he? Mystery, hoe is het me de eczeem van Bryan nu? Joma, hoest nu met de plekken van Gwen? Bed al naar beneden? Vivian, hoestie nou meid? Nog steeds erg druk? Meiske, woow, goed teken als ze nog een keer komen kijken. Nu hopen dat daar een mooi bod op volgt. Boontje, heerlijk die foto's. Wat een lekker guitig bekkie heeft Tessa toch. Ze heeft er ook lol in he? De rest ben ik kwijt, sorry. Dikke knuffel aan jullie Ma heeft vandaag lekker Luuk tijd en oma tijd genomen, zalig zo. Ik heb vandaag ook lekker gewerkt moet ik zeggen. Ik had die schijnheil weer naast me zitten maar het kon me geen hol schelen . Ik heb weinig gezegd en vriendelijk gelachen en dacht ondertussen: val maar lekker neer jij . Daarna samen een lekkere lunch op en toen Luuk uit bedje gehaald en drinken/eten gegeven. Hij wilde niet in de box dus hij zit nu even in de wipper. Mijn ma heeft een labeldoekje voor hem gemaakt en hij is er helemaal wild van. Hij is van fleece met leuke labels zodat hij lekker kan priegelen . Ze gaat er nog meer van maken, leuk! Ik ben nu best moe eigenlijk maar voel me vandaag best aardig. Morgen misschien de hele dag alleen, Olaf wil een dagje alleen gaan treinen. Ik hoop dat hij niet gaat want ik wil gaan fietsen met Luuk in de fietskar. Zo, weer even met mijn manneke spelen.
Debora, heb je al ergens getekend voor die opleiding? Zoja, wat staat er in het contract? Als ze het eerst hebben over 6 dagen vrij, en nu opeens over 4, dat kan natuurlijk niet. Gewoon 6 dagen eisen! Dat waren de afspraken. Als zij hun afspraken niet nakomen, dan hoef jij ook je afspraak (het betalen van 1000 euro) niet na te komen. Is het zeker dat het maar een half jaar is bij de HEMA? Lijkt mij dat ze daar altijd wel mensen kunnen gebruiken. Marc heeft toch een vast inkomen of niet? Als jij dan een werkgeversverklaring kunt krijgen, dan kun je alsnog een hypotheek kunnen krijgen. Waarom plaatst je in de tussentijd zelf geen advertentie met woning gezocht. Wie weet wat daar op af komt.... Moeilijk hoor meis, maar je moet echt doen wat goed voelt. En ik kan begrijpen dat je lekker veel bij Finn wil zijn, daar ben je moeder voor. Hoop voor je dat het snel allemaal goed komt! Knuff!
Hm, ik deed het verkeerd om, eerst groenten en dan de borst. Nu andersom maar hij wil zijn groenten nu niet. Hoe lang wachten jullie na de borst/fles voordat je groenten geeft?
Dees, hoe groot zijn Luuk zijn voetjes dan nu? Ik heb nl. gisteren ook roosjes slofjes besteld 13cm, maar ga nu dus weer twijfelen
dees: jammer van de slofjes! Wel fijn dat je toch lekker gewerkt hebt! lekker links laten liggen dat mens! Kikkert; knuf voor jou als je meeleest naatje: ik heb een verklaring getekend tot het volgen van de opleiding, daar gaan ook die 1000 euro over, de werktijden staan in het contract en dat komt nog. Dit is dus mondeling zo gegaan. Nu was ik al weer aan het twijfelen of ik het goed begrepen had toen maar volgens mij toch echt wel! Deze hema is een franchise dus het gaat om z'n eigen geld en niet het geld van meneer Hema zeg maar.... Dus hi is wat voorzichtiger met mensen aan nemen. ook omdat ze op het nieuws zeiden dat de mensen de hand op de knip houden, vooral met kleding. Ga maandag naar beiden bellen. supermummy: leuk 3 dagen feest, maar idd wel duur! Maar goed zo kan wel iedereen het op zijn manier vieren zonder scheven gezichten van een andere kant van de familie. Boney werk ze! ik was kwam op m'n werk, stonden we daar met 6 man... 2 teveel. Dus mocht naar huis. Wel maandag extra. Dus nu 4 dagen achter elkaar
Fenne krijgt fruit en groente niet na de borst... hier gaat nu ongeveer zo: 06:00 eerste voeding BV 09:30 fruithapje 10:30 BV 15:00 BV 17:00 groentjehapje 18:00 BV 20:00 BV