Tot donderdag? Jeetje wat lang, pfffffff. En misschien blaasontsteking, arm meiske. Geef haar maar een dikke knuffel van ons ennuh, neem er zelf ook maar een paar
Inderdaad niet leuk Suus... het is gewoon vreselijk balen! En wat sneu voor die kleine Tess dat ze blaasontsteking heeft... hele dikke knuff voor jullie! Toen ik de eerste 6 dagen Fenne niet bij me op de kamer had omdat ze in couveuse lag, kon ik het ook alleen verdragen door gewoon erg veel te doen... natuurlijk elke 3 uur haar verzorgen en bv geven, maar verder ook zo veel mogelijk visite enzo gehad...
jeetje suus wat lang.. en een blaasontsteking.. zou ze daar dan ook zo'n last van hebben gehad..? doet bij ons ook zo'n pijn... @dees..hahaha goede oplossing in de zon zetten.. die houden we erin...hihihi.. en echt gemeen ben je niet hoor.... wel erg crea...en das dan voor ons weer handig...hihi @diaantje.. werkt dat goed die joh.br.p.meel als verdikker? heeft angela geen moeite met poepen enzo door die voeding voor hongerige beebs? Hier heeft ie na de voeding van half 6 geen zin om te slapen.. ga m er zo maar weer uit halen...en dan over een half uurtje nog maar s proberen... eerst de andere kids naar bed brengen.. tot later wellicht.. KNUFFF voor iedereen die het nodig heeft...
Bedankt voor alle knuffels!Ik weet ook niet zeker of ik het tot donderdag volhoud hoor. Maar mannetje wil wel graag dat ze eerst alle onderzoeken afronden om alles zeker te weten. Ben ik wel mee eens, maar gevoelsmatig is het erg lastig. Zo'n blaasontsteking schijnt wel pijnlijk te zijn bij haar. Dat vind ik echt zielig! Dees, Luuk ziet al snel het belang van zonnebaden...ha ha ha. Ichtus, hopelijk is snel de rust wedergekeerd bij jullie en liggen alle kids lekker te snurken.Kunnen jullie ook ff ontspannen. Wij gaan weer naar het ziekenhuis. Ons dametje krijgt een lekker badje en daarna lekker een flesje. Slaap lekker alvast en tot morgen!
Ik gebruik dat meel ook maar dan tegen het spugen. De voeding wordt er wat slijmeriger door waardoor het minder snel omhoog komt. Alleen Luuk spuugt sinds een paar dagen toch weer maar dat kan een 'dip' zijn zei de kinderarts
goedeavond dames nou even @ iedereen , het is hier nog steeds een grote teringzooi dus heb niet alles bij kunnen lezen ... sorry als ik dus dinger vergeet @ suus , dikke knuffel meid voor jou @ voedingen , hier hongerige baby , 150 cc plus 5 scheppen en 2 schepjes nutriton ..... snachts 3 schepjes ..... @ spugen , door de nutriton minder , maar af en toe ook een slecht dag hier , en spuugd hij veel @ ontlasting ...... hier lijkt t best goed te gaan ondanks de voeding ...... @ bonprix , hier idd altijd een lange levertijd , maar ik had vorige week donderdag een bestelling voor me moeder gedaan en die was gisteren binnen .... dus misschien red je het ichtus verder weet ik het niet meer sorry bryan is net in bad geweest ..... hij was heeeel hongerig om een of andere reden en heb hem dus 180 cc gegeven +6 scheppen en 4 nutriton ...... misschien ivm het spugen van vanmiddag ( was best veel ) hij slaapt nu door om 23.00 uur , en komt dan om 3 uur snachts .. en daarna om 7 uur ... dus we rollen nu ook de nachten goed door . ben benieuwd hoe het vanacht gaat ook brabbelt hij tegenwoordig tegen alles wat hij ziet , en heeft hele gesprekken met zijn tuttie * smelt * zo sweet .....
Jee Suus, aan de ene kant wil je natuurlijk niet horen dat je kind iets mankeerd, maar aan de andere kant is dit waarscijnlijk relatief makkelijk te verhelpen met antibiotoca, toch? Sterkte en hou nog even vol hoor! Als je haar voor donderdag naar huis haalt, hebben de onderzoeken geen zin gehad en heb je haar voor niets laten opnemen. Wij hebben vanmiddag inbakerles gehad van een wijkverpleegkundige. Het was echt een onwijs fijne meid die alle tijd voor ons nam. Ze bakeren in met de 'officiële' doeken van Ria Blom en die hebben we ook meteen gehaald bij de thuiszorgwinkel. Wel een heel gedoe hoor, maar als je de slag eenmaal te pakken hbet is het goed te doen. Ze had echt het idee dat het resultaat zou hebben bij Juul omdat ze oer het algemeen in de maxicosi wel kan slapen (daar heeft ze weinig ruimte om te maaien) en omdat ze Juul erg druk vond met haar armpjes toen ze eenmaal wakker was. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus ik neem het maar van haar aan. Juul heeft vanmiddag een eerste ingebakerd slaapje gedaan en dat ging vrij goed. Ze heeft wel een tijdje liggen prutten en jammeren, maar viel wel zelf in slaap. Ze heeft helaas met een ruim half uur echt geslapen om daarna nog een 3 kwartier zoetjes om zich heen te kijken zonder een kik te geven. Als we geen camera in de babykamer hadden gehad, hadden we gedacht dat ze al die tijd lag te slapen... Wij hebben voor het eerst in 4 weken een rustige maaltijd gegeten. Om 18.15u heb ik haar gevoed en nu ligt ze een minuut of 10 in bed. Ze is het er nu alleen overduidelijk niet mee eens!
Haha ja lekker he.. af en toe net dr moeder.. hihi. Ik kan er ook wat van hoor. Maar ja Angela heeft het later lekker makkelijk met een kapster als moeder.. heerlijk
En zo blijf je bezig Mrijn Ik hoop dat het inbakeren effect gaat hebben. Ik vind dat je het hardstikke goed doet met je meiske trouwens. Je klinkt geduldig en bent serieus bezig een oplossing te zoeken.
Nee of ik haar nou johannesbroodpitmeel geef of niet.. ze poept om de dag.. dus de ene dag niet en de andere dag weer wel. Maar ik vind het ideaal, want vandaag heb ik de hele dag alleen maar voeding gegeven voor hongerige baby's, maar ze bleef honger houden en nu strax heb ik haar die voeding gegeven met 1 schepje van dat johannesbroodpitmeel en nu slaapt ze als een roos en heeft geen honger.. heerlijk toch. En ze heeft vanmiddag ook weer gespuugd en vanavond na dat spul niet, dus daar is het ook prima voor.
Zo heb net ff de was bij mijn schoonmama opgehaald... Ik had het zelf gewassen en zij heeft het gedroogd en gestreken..heerlijk hoor.. denk dat ik dat altijd maar ga doen hihi. Nee ik heb deze droger te koop gezet en ik wil graag een condensdroger terug, want ik zit hier steeds te kloten midden in de keuken met een slang door het raam en dan versper ik de gang in de keuken, dus moet steeds over of onder de slang doorlopen.. is niet echt fijn + het water loopt naar beneden terug de droger in, met het gevolg dat al het water op de grond en onder de droger ligt.. dus die slang is ook niet meer nodig dan.. alles is hier in huis dan beslagen en klam.. bah. Danny is nu voor het gelders geluid aan het draaien, en ik ga zo ff naar de overburen, want de hele avond die stomme nederlandstalige/duitstalige muziek luisteren heb ik niet echt veel zin in.
weet iemand toevallig of er van difrax ook brede hals kers large zijn ? kan ze niet vinden ook niet online ?
Jeetje Suus..een hele dikke knuffel voor jou meis.. Heb niet alles terug gelezen ben erg moe.. Vandaag was het erg leuk met me vriendin... Kom net terug van de osteopaat..Jaydee heeft ontzettend veel last van krampjes..waardoor ze alleen maar bij ons wilt zitten... Ze krijgt nu 2 behandelingen en dan moet het over zijn..nou ik ben benieuwd.. Ik ga morgen even die sab simplex halen... Trusten voor straks lieve meiden.. Ik denk aan jullie allemaal..en wil jullie een ontzettend dikke knuffel geven!
nou dan ga ik maar naar bed , slaap lekker dames , tot morgen ,... misschien kom ik dadelijk nog even kijken ....
ik hoop het ook..hij zei dat ze het in een erge vorm had...maar het lijkt al wel iets te doen...ze is heerlijk rustig nu..
Heb nog steeds geen goed ritme gevonden om terug te lezen. 'k Geloof dat we midden in de regeldagen zitten. Samantha eet vrij onregelmatig. De ene keer lang de andere keer kort. En ze heeft erg veel last van huidhonger. Inmiddels slaapt ze op mama ipv naast mama in de kinderwagenbak.
nou ik ben even het spoor bijster , ik heb bryan om 19.00 uur gisteren 185cc gegeven hij verging van de honger ... had veel gespuugd smiddags , vervolgens kwam hij om 1 uur vanacht , nou gewone fles van 165 cc gegeeven , en nu net kwam hij weer dus maar weer een fles gegeven .eens kijken hoe de dag nu verder gaat lopen..... dit is nog nooit voor gekomen zo kort achter elkaar ..... vreemd hoor ..... nuo ga weer poging tot slapen doen truste