Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh en vandaag had mijn vriend van die Bambix rijstewafeltjes gekocht voor haar... Fenne heeft rond 14:00 uur er smakelijk eentje weg zitten soppen... :)

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hallo
    ook hier ff snel berichtje van mij heb het nog steeds druk druk, weinig tijd voor mezelf en nu is bryan ook nog wat ziekjes dus daar heb ik mijn handen aan vol
    sorry heb ook alleen laatstse pagina bijgelezen hoop dat het goed gaat met iedereen.

debora begrijp ik nu dat je toch niet aan de opleiding begint?

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    willen jullie ff naar mijn topic bij voeding kijken

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    beterschap lieve Bryan...

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ga naar de borstvoedingsweek en ga meedoen aan de recordpoging :D

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    wat is dat?

7. 40plusmama

Moet je even in het bv topic kijken. Recordpoging simultaan voeden is het. Er zijn ook workshops en je kan foto's laten maken. Ik ga er zeker heen, tis in Amersfoort op 28 september

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hallo lieverds

even bericht van mij

heb vanmiddag van half 1 tot 4 op de ehbo gezeten , heb pijn in mijn buik en de ha dacht dat t misschien een blindedarm ontsteking kon zijn , ze hebben bloed afgenomen en daar bleek wel wat infectie activiteit , nu heb ik medichijnen gehad omdat ze niet echt konden vinden wat het was en moet morgen terug komen , gaan ze nog een keer bloed prikken om te kijken of het af of toe neemt :( pfff ben benieuwd ....
    heb wel terug gelezen maar ben t al weer vergeten sorry lieffies

dikke knuffie voor allemaal

9. 40plusmama

Veel sterkte Mystery en hou ons op de hoogte. Ik heb je nieuwe nummer trouwens niet meer en ik heb jou mijn nieuwe nummer gestuurd maar waarschijnlijk naar je oude nummer :(

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    heb je gepbt dees :)

en ja hou jullie op de hoogte

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Oh dat klinkt niet lekker Mystery :(
    Kwam die pijn plotseling?
    Hopen dat je snel weer opknapt! Knuff!

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik heb me ook opgegeven voor 2 workshops, nu nog kijken of ik wel kan :)

Die recordpoging lijkt me echt wel leuk! :D

13. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ok er stond dus vanavond een verkoper van Oxxio voor de deur, en mijn vriend doet open, dus heel bladibla verhaal, komt ie terug met een ondergetekend formulier :( Ik zit nu bij Eneco, en ok ik betaal wel veel, maar overstappen lijkt me nou niets, vertrouw het nooit zo...
    Heeft 1 van jullie ervaring met Oxxio, of hebben jullie weleens verhalen gehoord? :rolleyes:

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja eergister ineens naatje :(

OW OW vraag van me moeder
    zou je die banner ook op foto formaat kunnen maken , ze wil er een foto van ..... pb me anders maar effe als je het kan en me mail adres nie meer heb

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    meiden k ga slapen , ben kapot , spreek jullie morgen vast wel weer

truste !

16. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik heb vanmiddag een boel kleertjes gehaald voor Mike bij de Zeeman en Wibra, oa een winterjas en legerbroek, kost geen drol dat spul en hij had echt wel iets nodig hahaha. Ik vind wel dat al die maten verschillen. Ik had een maat 68 in mijn handen, nou dat leek wel maat 80 :confused: Gelukkig was Mike mee, dus kon ik het even voorhouden :) Hij had nog de grootste lol ook hahaha..

En voor het eerst heeft ie de boel ondergescheten :)
    Ik was een luier aan het verschonen, en opeens loopt er zo een hele lading uit, echt superdun dat spul. Dus de hoes zat helemaal onder...dus leg er snel een hydrofiele over, zodat ie niet verder kwam onder te zitten, nee begint ie weer te poepen, weer lekkere dunne poep :( Daarna kwamen er nog een paar poepjes uit en toen was meneer eindelijk klaar, de stinkerd :) (wel een lieve stinkerd ;) )

17. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik zal er van de week even naar kijken Mys!

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden! het liep vanavond lekker uit om mijn werk pffff was was 22.15 thuis! ben helemaal verrot! morgen nog een daggie en dan vakantie... duurde die vakantie maar een paar maanden..kon ik echt ff bijkomen! :rolleyes:

Voor de rest gaat het goed met Gwen haar plekjes echt wonderspul dus! ziet er weer netjes uit de roodheid is weg en de plek is heeeeel veel minder.. en ja als het ene over is komt het andere weer , ze heeft weer een lekker plak oog! onstoken soep oogje zo zielig! :(

sorry voor me ego berichtje :oops:

knuff allemaal!

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haar voetjes zijn nu 10 cm. Maar ik wil ze met fleece gevoerd, dus ik dacht dat dat de schoentjes dan ook weer wat kleiner maakt. En dan houd je niet zoveel over om de winter door te komen met een schoentje van 11 cm. Maar nu ik Dees zo hoor, dan probeer ik mijn bestelling nog te veranderen in een slofje van 11 cm :D

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beterschap voor Bryan en ook een beetje aan jezelf denken hoor!

Deel Deze Pagina