Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Diaantje Jippie Angela heeft gepoept! en wat zal dat voor je meissie een oplichting zijn ook!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Heerlijk he dat doorslapen ;) en ja klopt ze heeft iedere keer wat vindt zo zielig :(

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bah vervelend de iedere keer springende JUUl :rolleyes: hoe is het met je verbouw plan??

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Wen hoe was het bij de AH en het vak voor de voedingen? genoeg kunnen zien?

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Boney Gwen en ik zijn beide blij met de 2e kroel! thanx hij was gister binnen!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Dwaas hoe is het nu meid? met jullie allemaal? dikke knufff en denk steeds aan jullie!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Dees ja het bedje en de box van Gwen staan nu omlaag en is toch wel een fijner gevoel!

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    uhm de rest al weer vergeten :oops: en het is een beetje een rommeltje met die losse antwoorden :rolleyes:

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hmm volgens mij ben ik weer overlezen hahaah naja is niet erg

joma lekker meid vakantie , geniet er maar van !

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    haha... ik weet het allemaal niet hoor... tot nu toe houd ik het bij groente/fruit en een rijstwafeltje... zolang ik nog BV geef wil ik die andere dingen nog niet doen... maar heb mijn ogen uit gekeken! :)

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    nee hoor meis, heb het net gelezen...wilde zojuist gaan reageren, maar doe het voor jou even apart:

vervelend dat je zo'n verhoogd onstekingsgehalte hebt, beetje flauw dat ze dan zeggen dat het vast een buikgriep is... hoe voel je je nu? beterschap!

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    op haar halvejaardag moet er natuurlijk wel even een leuke foto gemaakt worden... :D

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Wat heb je allemaal gekocht? :D

Ik duim voor je dat Tessa vannacht weer zo lekker slaapt!

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hmmm vreemd zeg!

als het een tandje is dan weet je het wel zeker hoor, is echt heel hard en scherp... ;)

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    joepie! lekker hoor... :D

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuke foto Wen! Lekker ondeugend en lief koppie heeft Fenne :) En dat knipje in haar haar is te schattig.. Fenne, gefeliciteerd met je halvejaardag! Nog een half jaartje en je bent alweer 1..!

Joma, lekker vakantie! Heerlijk! En leuk Land van Bartje, gaan wij ws ook nog een weekendje heen in november.

Mystery, balen meid! En lekker dat je weer naar huis gestuurd bent met een 'buikgriep'.. :( Beterschap!

Gatsie, ik voel me nog steeds niet lekker. Niet heel ziek ofzo maar van die vlagen.. Ineens heel rillerig en lamlendig en zere keel, maar kan me een uurtje later wel weer redelijk voelen. Hoop dat dit overwaait.
    Lune zit heel schattig te kletsen bij Jeroen op schhot maar die is voetbal aan het kijken dus moet z'n aandacht even verdelen :)
    Lune gaat zo lekker in de tummy en dan een fles of bordje pap (ligt eraan of ze de fles wil of niet) en dan naar bed. Ik hoop heel erg dat ze wil slapen, het is eigenlijk bijna elke avond nog hetzelfde. Veel huilen, huilen en nog eens huilen.. En ik heb nog steeds de oplossing niet..

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ wen hahahah je bent een lieverd

mja heb medichijnen gehad , die slik ik maar gewoon door , mocht van de ars ( ook zo raar ) en die helpen wel een beetje ..... ( het is niet weg , bij lange na niet ) maar het haald de scherpe kantjes er vanaf

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja, Wen.. volgens mij ben je afgevallen, toch?

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Duim je ook voor Tess ;) !
    Maar ik denk dat Boons het erg fijn zal vinden als Tessa doorslaapt, want die had een gebroken nacht....

Je kunt beter vragen: "wat heb je niet gekocht?"
    Komt ie:
    * twee vestjes van de h&m
    * twee shirtjes van de vero
    * groene legging van de vero
    * geel hemdje met kant van de vero
    * setje van een broek met trui in de nieuwe modekleuren: oker en paars van de vero
    * halve laarsjes van tango (uiteraard passend bij het bovenstaande setje)
    * kado voor mijn mannetje (woensdag jarig)
    * potjes voeding van de kruidvat
    * wat verschillende kaarten
    * romper en shirt voor Tess
    * 2 slabbertjes
    * shampoo en conditioner
    * slof sigaretten
    * dat was het wel zo'n beetje.....ha ha ha

Joma, JOEHOE! En nu maar lekker genieten van jouw vakantie. En lekker genoten van het gekroel met Gwen?

Wen, ik bouw die "extra's" ook langzaam op hoor, wil elke keer goed kunnen bepalen of ze van iets nieuws last heeft of niet. En als ik alles in 1 keer verander, dan weet ik nog niet WAAR ze last van heeft (als ze last krijgt). Tis hier naast de kv ook groente en fruit en soms een stukje liga/rijstwafel.
    Vanaf maandag wil ik beginnen met opvolgmelk tussen de middag. Aangezien we op 3 flessen zitten, zullen we wel moeten overstappen.
    En feliciteer Fenne even namens ons...mooie foto hoor!

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    He bah Maja, het zet dus toch door. Hier ook een man voor de voetbal, maar een dochter in bed.
    Is Lune nog steeds zo huilerig 's avonds? Is toch vreemd.....helpt het niet als je haar voor die tijd in bad doet? Ik roep maar wat hoor, waarschijnlijk hebben jullie al van alles geprobeerd.

Deel Deze Pagina