hihi ben in mijn uppie mijn kleertjes aan het showen hihi weet iemand nog een leuke winkel voor schoentjes? dus geen online winkel!
Nou ik dacht van wel, maar nu ik dit ene simpele zinnetje lees barst ik in tranen uit, dus blijkbaar niet... Ik weet niet wat het is... stress ofzo denk ik... Morgen weer werken en ik heb een heeeelllleeee drukke route gekregen! Ik moet volgens mij 6 uur werk binnen 4 uurtjes proppen... Dus ook niet goed voor mijn stress... Ik ben zo nu en dan wel op het forum hoor, ik lees stiekum een beetje mee, maar heb weinig puf om te reageren! Sorry meisjes, binnenkort kom ik weer even leuk meekletsen! Knuffels voor iedereen! En nu duik ik mijn bedje in, ben super moe! xxxxxxx
oh wat vreselijk zeg... kan niet geloven dat ik Tessa schreef ipv Tess... sorry zeg... en WOW jij kan echt lekker shoppen zeg!
3 weken Joma. Ik weet verder geen leuke schoenenwinkel. Luuk wilde drinken, hij heeft 1 kant op en zit bij papa om te boeren maar weer huilen . Ach Thirza toch, dikke knuffel meid. Snel Luuk aan de andere kant leggen
@Thirza, meid, ga maar lekker slapen, hopelijk ben je dan uitgerust voor je lange werkdag. @Joma: wat een leuke kleertjes! Dat jurkje vind ik erg schattig en dat blauwe sweatertje met capuchon echt helemaal stoer. @Dees. zo'n V-tech ding schijnen kleintjes echt geweldig te vinden en niet onbelangrijk de muziekjes zijn voor papa en mama ook beter te verdragen, tenminste dat hoorde ik. Dus het geld wel waard. @Wen.. echt een leuke foto en natuurlijk nog (ook al is de dag bijna voorbij) van harte! @Diaantje.. jippie gepoept, wat zul je blij zijn! Scheelt weer een clisma... @ vakantie... ik ben jaloers! Geniet er van.. @ mannen, gister middag t/m vanmiddag moest manlief het hier doen.. heeft de... &*%^$.. echt aangeklungelt met de voedingen.. dan een uur te vroeg, dan de fles ipv bv, toen ik thuis kwam wist hij niet te vertellen wanneer ze voor het laatst had gehad, grrrrrrr... moet ik dan alles controleren? Hapje.. ha, ha, het hapje vindt mevrouw hier makkelijker weg te sabbelen met haar duimpje, dan met haar tongetje. Dus stop ik een hapje in haar mond, hup duimpje er achteraan om het weg te sabbelen. De luiaard. Verder trekt ze ineens ook een gekke bek, dan maakt ze van haar onderlip een lange streep zeg maar, ziet er niet uit, ha, ha.. zal proberen het op de foto te krijgen.
leuke kleertjes zeg! in de winkel gekocht of online? Want dat tuniekje van BFC (blauwe) vind ik te gek!
in de winkel met 70% korting zit een kleding zaak tov mijn werk dus ja dan weet je het wel tis echt zo mooi blauwe/groene turqaise kleur!
nee precies hihi nou ik was vorige week ook al geweest maar toen had was is normaal iets van 150 euro kwijt en nu min 70 % maar 45 euro en had toch 10 kledingstukken
ik zoek nog leuke schoentjes voor nu die ze aan heeft gaan nog net en die andere zijn nog veel te groot! iemand iedeeen'?
Bij V&D hebben ze soms leuke Joma. Luuk ligt weer, ik ben benieuwd. Hij is wat huilerig en wil steeds mama. Hij knabbelt ook steeds op zijn vingers maar nog niks van tandjes te zien. Supermummy, Luuk wil dat ook steeds en dan bij voorkeur het eten uitsmeren op het blad van de kinderstoel, viespeuk
Hallo ladies! Ik ben dr ook weer ff! Heb echt een onwijs vermoeiende dag achter de rug! Eerst vanochtend ff setje nagels bij mezelf dr op gezet. Had het al 2 jaar niet gedaan. Dus deed dr 1,5 uur over Maar het is wel mooi geworden! Dat scheelt weer! Daarna hadden we de begravenis van Vin ze oma...pff wat erg zeg! T was ook nog is een christelijke begravenis dus ik heb een uur lang allemaal van die orgel muziek gehoord en onwijs vals zingende mensen Maar verder was het wel onwijs mooi. We hebben dr in besloten kring echt begraven. Daarna zijn we nog bij een tante van Vincent geweest. En opa was natuurlijk heel zielig. Die was wel onwijs blij dat ik Rosalie daar naar toe had laten brengen En daarna kwam me zwager ook nog is eten. Kwam wel een half uur te laat aan kakken dus Vin en ik hadden al gegeten. Ik had echt geen zin om te wachten tot die eindelijk een keer kwam hoor.... En nu is Vin naar een verjaardag... Eindelijk een beetje rust!
oe dames , heb me oude telefoon ( is pas een half jaar oud ) mar goed , op mp gezet om half 8 vanavond heb nu al een bieding van 100 euro hahah