Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Rosalie heeft er inderdaad ook last van....schijnt ook weer over te gaan!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    in OIG staat toch ook dat ze er slechter van kunnen gaan slapen? Meer korte slaapjes doen en ook vaker aan de borst willen?

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lekker hoor Mys! Hoe voel je je nu?

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja nog kut :( ... soms denk ow nu zakt t , en dan ga ik anders liggen of zo , en dan doet t weer zo zeer :( bah bah

knuffie voor jou trouwens nog meis

5. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Die heb ik in het groen/bruin.. haha leuk joh

6. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ik ga morgen ff verder bijlezen..
    Volgens mij begin ik ook verkouden te worden.
    Vanavond ff gezellig naar de verjaardag geweest en heb de babykamer, van het nichtje van Danny al gezien. Ze is pas 2-2-2009 uitgerekend, maar maakt nie uit. De kleur zit er al op.. haha erg leuk. En ook IK weet als ENIGE wat het wordt.. haha ben echt super trots. Zelfs haar ouders/schoonouders weten het nog niet. En ik zeg ook niks tegen Danny.
    We zijn er lopend heen gegaan en net onderweg bleef ze lekker wakker.. thuis aangekomen wilde ik haar nog een fles geven, maar die wilde ze niet.. ze wilde alleen maar staan, springen en mama knuffelen.
    Dan pakt ze me bij de oren doet haar mond open en ik doe dan een kus beweging en dan gaat ze neuzen.. haha erg grappig.. lag echt helemaal dubbel.. en dat wel 15x achter elkaar.. als ik zei knuffelen, pakte ze me weer haha wat heerlijk is dat toch. Moest net wel ff huilen, want bij papa deed ze het niet.

Nou ik ga nog ff roken en zo naar bed.. pff ben doodmoe.
    Truste Lady's

Ow Mys.. beterschap meis.. hopen dat het gauw over is

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kom nog even trusten zeggen. Ik gooi zo 2 molletjes achterover en duik mn bedje in, ben toch best beroerd nu, bah! Lune heeft weer veel gehuild maar slaapt nu gelukkig. Hoop zo dat ze blijft slapen en we allemaal een goede nachtrust hebben..
    Suus, Lune badderen helpt helaas niet, daar wordt ze juist druk van hihi..
    Dees, komt niet van haar vroeggeboorte denk ik, verder merken we daar niks van (gelukkig). Wel lief dat jullie meedenken...
    Ik denk zelf dat ze al een behoorlijke poos aan het springen is. Ze zit voor mijn gevoel vaker wel in een sprong dan niet. Als ik wat lees over sprongen herken ik bijna alles bij Lune maar bij haar duurt het dus vreselijk lang altijd. Misschien heeft dat wel met haar vroeggeboorte te maken trouwens bedenk ik me nu. Ook omdat ik dan wel gecorrigeerd moet rekenen.
    Naja, hoe dan ook.. Ik ga naar bed :D
    Trusten meiden, dikke smak!

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen: Beetje laat, maar beter laat dan nooit! Nog gefeli met Fenne dr halve verjaardag en wat een prachtig mooie foto van jullie beiden. Wat lijkt ze wijs en groot op die foto.

De rest allemaal een dikke knuffel. Tot morgen en ik hoop dat Tessa lekker slaapt vannacht...

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou, dat was voeding nummer 1 voor vannacht...
    Ze slaapt nu weer, en ik hoop dat ze dat ff blijft doen. Al is het maar tot een uurtje of 6.
    Ga nu snel ook naar boven en lekker liggen, dan hoop ik vast een paar uurtjes te kunnen pakken...

Doeg.

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik open de zondag officieel!

Goedenmorgen allen,

Tessa goed geslapen?
    Ik hoop dat Mystery en Maja iets beter te pas zijn vandaag.
    Hier wederom een prima nacht van 19.00 tot 7.15.
    Vanmiddag visite, dus moet nog even aan de poets.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Een hele goeie morgen allemaal!
    Hier vannacht weer een bagger nacht gehad! Rosalie had besloten dat ze wel wilde slapen, maar dan wel bij papa en mama in bed en dan niet ff lekker dr tussen in ofzo, maar gewoon ff lekker bijna in mama gekropen. :( In dr eigen bedje ging ze helemaal niet slapen, dus ik had het maar toe gelaten om zo toch nog een beetje slaap te pakken....

12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Goedemorgen, hier ook weer een redelijk gebroken nacht. Om 3u hoorde we een klein kletspraatje door de babyfoon en daarna sliep ze meteen weer, maar vanaf 5u was ze echt wakker. Koos heeft haar om 6u de fles gegeven en nu ligt ze vanaf 9u weer in bed. Ik hoop maar dat ze echt even 1,5u slaapt want we moeten naar opa en oma in Hilversum en daar komt ook niets van slapen.

De timing van deze sprongen snap ik echt niet hoor. Juul is 2 weken te laat geboren dus zou nu 29 weken oud zijn. Van de sprong rond 26 weken heb ik niet zo heel veel gemerkt, maar dit is meer dan alleen maar verlatingsangst die met 7 maanden de kop op steekt. Ach ja, wat heb je aan theorieën, je moet het toch met de praktijk doen...

13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Goeiemorgen dames

Balen van die gebroken nachten Mrijn en Ariel. Ik klop af maar Luuk slaapt heerlijk door 's nachts.

Goezzooooo Tess, doorgeslapen, grote meid hoor!

Tsja, Luuk heeft dus geslapen tot half 8, keurig. Alleen hij ligt nu al een klein uurtje te kletsen in bed. Strakjes samen in bad, dan aankleden en mee naar beneden. Lekker spelen op het nieuwe kleed met de nieuwe bal. Ik ben verder wat aan het schuiven in huis, wat aan het opruimen en hier en daar een doekje overheen halen. Beetje aantutten vandaag denk ik. Morgen weer werken en dan komen mijn ouders oppassen. Olaf gaat gras maaien en we gaan bonen en doperwten plukken in de tuin. Ooh ja, en frambozen plukken, zijn er ook al een hoop rijp, jammie.

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Goedemorgen dames,

Ik weet niet wat Mike heeft, maar het is nu al een paar dagen dat ie er om 09:00u uit wil :( Erg vervelend als je gewend bent om tot 11:00u te slapen... Hij maakt ook de gekste geluiden :rolleyes: Het zal allemaal wel, vind het wel een beetje vreemd hahaha.
    Nu ik er toch vroeg uit ben, ga ik me maar eens nuttig maken, ben nog steeds niet helemaal door de strijk heen :( er blijft ook steeds bijkomen.... :(

15. 40plusmama

9 uur vroeg? Dat is uitslapen voor een hoop van ons :)

16. 40plusmama

Wat de was betreft, ik weet het zeker, was plant zich voort in de wasmand :rolleyes:

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha dat denk ik nou ook van de was Dees!
    Ennuh 9 uur....pff dat is voor mij al uitslapen ;) Rosalie komt altijd tussen 7 en 8!

Ennuh Dees...bal? Heb je ook die Boogiebal van V-Tech? Zo ja...echt een super leuk ding! Ik heb em ook gekregen!

18. 40plusmama

Luuk komt ook altijd tussen 7 en 8.

Jaaaa, die Boogiebal, hij is zoooo leuk. Hij komt niet meer bij als dat ding beweegt. Ik zal proberen zijn schatertjes eens online te krijgen die ik op heb genomen met mijn mobiel. Hij heeft trouwens ook de Kiekeboebal, is hij ook helemaal weg van.

Via MP heb ik ook de alfabet appel al en de speelboom.

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Leuk leuk leuk! Vin en ik zijn echt helemaal weg van al die V-Tech dingen! Rosalie trouwens ook! Ze heeft ook een Liedjesboek en een soort van grote sleutel. En een lol dat ze heeft als ze het boek dicht doet en het "Tot Ziens" zegt.

20. 40plusmama

Luuk is er ook helemaal weg van. Omdat het zo duur is koop ik ook dingen via MP. Hij heeft nu:

Beertje
    Winnie de Pooh rammelaar
    Rups om in bed/box te hangen
    Kiekeboebal
    Boogiebal
    Alfabetappel
    Speelboom :)

Deel Deze Pagina