Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik heb 2 speeltjes gehaald voor Mike, maar het is nou niet dat ie er wild van wordt hahaha. Hij heeft ie nu van die stapelbakjes, vindt ie hartstikke leuk haha

2. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ook allemaal een hele goeie morgen deze morgen!

Nou Danny heeft Angela om 9 uur wakker gemaakt voor de fles. Daarna is hij zijn studio weer ingedoken, waar hij nu dus nog steeds zit. Ik gooi er een keer een lucifer neer, want hij zit alleen maar DAAR!. Hij zou vanmorgen in Elten (duitsland) duitse bolletjes halen.. nou die moeten er nu nog komen van zijn kant, maar ik ben zelf al geweest.. Had honger en als ik op hem moet wachten zijn ze er om 14 uur nog niet.
    Ik wil strax even met hem praten, want ik heb er schoongenoeg van. Hij doet geen ene flikker.. echt totaal niks meer. Gister het HELE huis in m'n eentje gedaan en alle ramen gezeemd, boven en onder. Nou ik was kapot. En nu is het zondag.. en zit je de hele dag gezellig alleen beneden. Nou dat krijgt hij strax wel ff te horen. Dan wel op een rustige manier.

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hij doet het zeker... schattig zeg! Hij kan echt al heel goed lachen... :D

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Beterschap Maja! Jullie zijn nu al een tijdje aan het rommelen of niet?

5. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja ik las ook iets over een boekje dat praat en zegt tot ziens.. geloof van Ariel. Dat lijkt me ook ontzettend leuk.
    Weet je wat betreft spulletjes, ben ik ook altijd de enige die speelgoed koopt voor Angela.. kleertjes net zo. Danny gaat heel af en toe mee, maar krijgt er het heen en weer van. Nou vaders horen dat toch ook te doen of zie ik dat verkeerd. Wel de lusten zien, maar niet de lasten.

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Diaantje, hier moet ik ook alles doen, maak me er al niet meer druk om, zonde van mijn energie. Af en toe is het wel balen ja....

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja, maar weet je wat ik het ergste vind. Als hij dan bij zijn ouders is zegt ie.. WE hebben het hele huis gepoetst.. en als ik dan zeg IK, dan wordt ie kwaad... ja en ik doe nooit iets en ik ben toch niet goed en weet ik veel wat...

8. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hij zegt dan ook.. Ik WERK de hele dagen.. ja uhm.. ik niet? Vanaf volgende week ga ik ook weer werken, maar Angela dan.. die moet ik ook bezig houden hoor.. Nee maar dat is anders. .JA tuurlijk

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik vind het ergens wel schattig dat rosalie zo lekker in je wil kruipen, Ariel. Ik snap dat je ook graag wil slapen, maar stiekem zou ik willen dat Tess dat deed. Tess is niet zo'nknuffelkont.

Pffff, Mrijn, ik kan me voorstellen dat je doodop bent. Ik heb de OIG achter de bank gesmeten, want ik kan er helemaal niets mee. Het werkt eerder verwarrender dan verhelderend. En daarbij heb je er in de praktijk weinig aan.

Dees, lekker hoor die frambozen. Opsturen werkt niet he? Ha ha ha.
    En Luuk is dus een Vtech-fan....ik word persoonlijk horensdol van al die geluidjes, maarja, kinderen vinden het (helaas) vaak geweldig.

Mike ook al aan het springen. Dan van de nood een deugd maken Naatje, heb je tenminste het huis weer aan kant. Maar erg balen dat die voorspelbaarheid weg is.

Wen, Fenne was weer lekker hongerig vannacht of niet? Vandaag maar lekker relaxen voor jou dan....

Maja, heel veel beterschap meid!

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag

Dat krijg ik dus ook steeds te horen :(
    Medelijden opwekken.....

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Diaan, lijkt me idd een goed plan als je straks rustig even met z'n beiden om tafel gaat. De irritaties lopen alleen maar op zo.
    Heel veel succes en ik hoop dat je tot hem door kunt dringen.

12. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    ow dat lukt wel.. alleen is hij het met 2 dagen weer vergeten helaas.
    Heeft iemand nog een GOED geheugen te koop, want hij vergeet alles.
    Laatst ook.. m'n schoonmoeder had nog leuke tirenlantijntjes voor op tafel hier. Had ze tegen hem gezegd.. als Diaan ze leuk vind mag ze ze komen ophalen anders gaan ze weg.
    Dus ik kwam van de week daar en vroeg ernaar.. zegt ze nee joh die zijn allang weg.. dus ik zo ow.. ik dacht je dat zou laten weten.. Ja zei ze.. dat had ik ook 2x al tegen Danny gezegd..

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik vind het helemaal niet zo erg dat de papa hier niet zo van winkelen houdt... dat betekent dat ik alle kleertjes mag komen en voor mij is dat nou juist een lust en zeker geen last hihihi ;)

Snap trouwens wel dat het met schoonmaken in huis een ander verhaal is hoor, ik vind zeker dat je dat moet delen samen...

14. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Net als volgende week.. hebben we bruiloft de 28e op een donderdag.. hij vraagt me onderhand iedere dag wanneer die bruiloft nou is.. de 30e toch.. NEEEEE danny de 28e op een donderdag pfff wordt er echt moe van, volgens mij is hij echt dement aan het worden, alleen wat hemzelf aangaat onthoud hij wel

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik heb alweer stof afgenomen, opgeruimd en de afwas weggewerkt. Zometeen even stofzuigen en de wc en dan vanmiddag bezoek.

16. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou het probleem is dat hij het geld van Angela op de bank krijgt.. en ik kan het van m'n eigen geld gaan uitgeven, en hij betaald en koopt er zijn eigen dingen van. Daarom wil ik Danny mee hebben.

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ooooh een geheugen als een zeef, maar DAT herken ik wel. Hier hangt het hele huis vol met gele memobriefjes, dat werkt perfect.

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen;

meiden die ziek zijn, beterschap.

vtech; zelf niet zo fan van maar ilse wel en mensen die cadeautjes geven ook. Heb wiebelpinquin, radio, telefoon, bal en nog iets uhmmm? Gelukkig zit er overal een uitknop op. Hier trouwens alles nieuw. :)

diaan; als ik jou zo hoor zal ik ook eens een goed gesprek aangaan.

Gister bij neefje geweest die twee werd, errug ezellig en leuk, ventje is weer schandalig verwend. :confused: Vandaag lekker niksen en ff wasje draaien. Paul gaat zo ff alles stofzuigen en daarna ff met ilse spelen kan mama lekker in bad. :) En dan hij nog ff varen met collega. Heerlijk een niks dag.

veder alles kwijt. Morgen komt vriendin ff oppassen kan ik met duo alles doorspreken, ben benieuwd. haha

oh, mijn schatje is wakker

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hebben jullie een gezamelijke rekening voor het huis Diaan? Dan kun je het daarop laten storten en dan kan Danny van zijn eigen rekening eigen dingen halen.

20. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Haha moest ik eens proberen.. Hij haalt ze eraf en verscheurt ze en gooit ze weg. DAar wordt hij echt boos van als ik dat doe. Net als de wc rol. Op een gegeven moment heb ik 6 lege wcrollen op de deur geplakt, met andere woorden, vergeet de wc rol niet en hang een nieuwe op!. Nou toen werkte het, maar nu niet meer hoor..

Deel Deze Pagina