Da's idd kort op elkaar. Vreemd hoor Mystery. Misschien dat hij vandaag wat langer door kan op de fles. Ik ben net weer van het ZH en Tess slaapt geweldig. Dat zul je altijd zien, daar doet ze het perfect. Maar het is wel fijn weggaan, ze ligt dan telkens rustig in haar bedje. Vanmiddag komt de fysio kijken....ben benieuwd.
nou om 9.00 nu dus , komt hij weer voor de fles.... dus dat is dan weer 5 uur , ik snap der geen bal van , we zien wel @ suus , spannend meid !
Mogguh meiden. Huh, een osteopaat die zegt dat het in 2x over moet zijn? Was het maar zo simpel want Luuk is al 3x geweest en sinds gisteren weer krampen in alle hevigheid. Het is een weekje minder geweest maar het lijkt nu erger dan eerst . Dinsdag weer naar de osteopaat, nou ik kijk ernaar uit hoor. Hij dacht dat Luuk wel wat extra behandelingen nodig had omdat het zo erg is. Ooh Suus wat heerlijk dat ze daar slaapt maar ook wel weer balen, net of je het allemaal verzonnen hebt. Ik lees in je berichtjes nu meer opluchting dan verdriet. Dat was gisteren wel anders . Morgen is je meisje weer thuis. Mystery, Luuk komt soms ook ineens vaak na elkaar. Hij heeft dan een onrustige dag en slaapt moeilijk. Bij Luuk is het: wakker=eten dus hij wil dan meteen hebben. Soms kan ik het rekken met de tutter maar niet vaak. Luuk ligt heerlijk in de zon met de wieg en slaapt nog. Af en toe hoor ik gekreun (van de krampen) door de babyfoon heen maar hij valt meteen weer in slaap gelukkig. Bij de eerstvolgende voeding mag hij lekker even dobberen in de tummy. Daarna eten en nog een poosje slapen. Rond 1 uur vertrekken we om Olaf te halen en dan naar het crematorium om Thijs* te halen. We gaan daar en in Waalwijk even kijken naar een asring voor mij en ik hoop vandaag wat moois te vinden. Ik zie er tegenop om weer naar daar te gaan want daar brachten we hem ook weg en heb ik hem achter moeten laten. En nu krijg ik hem in een pot mee, zo vreemd. Maar ergens ben ik wel blij dat vanavond ons gezin weer compleet is en hij in de babykamer staat. Daar hoort hij tenslotte ook.
He bah dees..ik moet wel zeggen dat ik nu al wel iets verbetering zie...volgende week woensdag moeten we weer terug komen en na die keer zou het over moeten zijn zegt ie..nou ik ben heel benieuwd..
Goedemorgen allemaal! ben ik ook weer na een paar dagen niet echt heel erg actief te zijn geweest! Hoestie hier? heb nog niet veel terug gelezen, alleen de laatste 3 bladzijdes.. De rest doe ik vanavond denk ik, want ga zo op visite bij mijn beste vriendin en daarna naar de gyn.. Nora doet het verder overigens super goed. na haar huildag van maandag heb ik nu een super tevreden kindje.. @ Mystery :balen he zo'n rotzooi thuis! pffff.. ik weet wat het is.. @ Dees: Wat zal dit een heftige dag worden met veel gemengde gevoelens.. Heel veel succes vandaag meid en praat hier maar lekker van je af. Vanavond zijn jullie weer met zijn viertjes samen... Dikke kus.. wat zielig dat Luuk nu weer zoveel krampjes heeft.. En vooral omdat je onderhand het spoor bijster bent van wat je moet doen.. hele dikke knuff meid! @ Suus: pff.. wat lijkt me dat moeilijk zeg.. je kleintje achter laten in het ziekenhuis... heftig hoor.. maar wel fijn dat ze straks naar alle waarschijnlijkheid weten wat ze mankeert.. En nu al een blaasonsteking.. wat sneu voor haar.. Geef haar maar een dikke pakkerd van ons! @ Mrijn: fijn dat de inbakerles zo nuttig was! @ MissN : hopen dat jullie kleine meid snel van haar krampjes verlost is.. zoooo zielig!
oja.. vraagje.. ik doe de gekolfde melk van een dag gewoon bij elkaar in zo'n bewaarzakje van de medela, dat kan toch gewoon of niet? Dan kom ik namelijk aan de 150cc.. hihi (heb niet echt overproductie! ) wie weet komt het nog! oja..tip: bij babywalz hebben ze ook moedermelkbewaarzakjes. 25 zakjes van 150cc voor E9,95. Zijn goedkoper dan die van Medela en zijn met zo'n zip-lock. Weet alleen niet hoe het met de verzendkosten zit! ik ga ervandoor.. koffie leuten! tot straks!
Dees lieverd, onwijs veel sterkte vandaag en maak er op een of andere manier toch iets moois van! Hier schijnt de zon alvast voor julie kleine Thijs* Wij hebben vannacht gewoon voor het eerst in 4 weken kunnen slapen! Lang leve de bakerdoek! Om 22u lagen we alle 3 in bed (Juul dus cold turkey in haar eigen wiegje en na wat gepruttel viel ze binnen een kwartier in slaap. Pas om 4u kwam ze weer en na haar verschoond en gevoed te hebben viel ze met een klein huiltje en kreuntje wederom in slaap tot 9u! We zijn er vast nog niet want overdag heeft ze nog niet goed geslapen, maar deze nacht hebben we alvst te pakken. Wij vertrekken over een paar minuten naar de osteopaat, ik ben benieuwd!
@dees heel veel sterkte vandaag meid en praat hier maar lekker van je af we denken aan je dikke knuffel Nou ik ga straks lekker naar debora toe ben zo benieuwd naar fin Ik zie jullie vanavond weer
Ooh wat leuk Vivian, veel plezier meiden! Ik ga douchen, aankleden, kolven, eten, Luuk voederen, inpakken en wegwezen Misschien ben ik zo nog even hier.
Mrijn, goed hoor, hopen dat het zo blijft maar dit heb je zlvast. Dees, sterkte vandaag, zal een moeilijke dag zijn voor jullie, dikke knuffel. Dees, de osteopaad waar ik ben geweest voor de kampjes zei ook dat ik maar 2-3 keer hoefde te komen, daarna moest het over zijn. Maar wel heel raar dat een paar dagen nadat wij zijn geweest het ineens wel heel erg was. Nnu lijkt Sarah een stuk ustoger, ligt nu in bed te slapen. ik hoop dat het o blijft maar als ik jouw verhaal lees kan het dus ook weer erger worden. Zo zielig. Ik ontdekte vanochtend een knobbeltje bij Sarah haar borstje, heb toch maar even de ha gebeld, weet ook niet wat ik ermee moet. Hij belt me vanmiddag even terug. Zo raar, zat er eerst nog niet. Liefs
goedemorgen meiden! ff weinig tijd om terug te lezen nog...doe ik nog wel! sorry Me internet lag er gisteravond en vanmorgen uit maar doet het gelukkig weer! Met Gwen ging het vanaf maandag avond niet zo lekker iedere voeding kwam er na een kwartier bij haar echt helemaal uit met golven zelf door haar neusje zoo zielig en gister ook heel de dag kwam alles eruit en 2 keer diaree luier gehad,gistermiddag de huisarts gebeld ,had er wat voor gekregen voor de vochtbalans maar dat kwam er ook uit dus gister avond meer dan 24 uur verder nog niks binnen gehouden dus ze werd gisteravond zo slap als een vaatdoek en bleef maar slapen .......en was nog niet fit geweest, dus vertrouwde het niet vondt echt eng gisteravond ziekenhuis gebeld huisartsenpost, en moesten gelijk langskomen want ze vertrouwde het niet en zo konden we de nacht ook niet door.. maar gelukkig nog geen uitdrogings verschijnselen, en heb wat gekregen en gelukkig is de voeding (maar 60cc gegeven)van gisteravond en vanmorgen en de 40 cc van die vochtzakjes die ik gekregen had erin gebleven hoop dat ze straks meer drinkt dan hoef ik niet terug naar het ziekenhuis, ik hoop het zo dat het dus waarschijnlijk gewoon ziekies en buikgriepje sorry voor me ego berichtje ben helemaal op van die laatste 24 uur Wie wil me ff updaten??? hier nog wat gebeurd??? alles goed met de kids??
Dees & Olaf heel erg veel sterkte voor jullie vandaag! Hier schijnt het zonnetje ook volop voor Thijs*
jeetje joma das niet niks hoop dat het snel beter gaat met gwen Heb trouwens nog een vraagje hebben jullie ook zoveel hoofdpijn sinds de bevalling ik heb laatste tijd ontzettend veel hoofdpijn vooral als ik veel doe bv strijken of het huishouden ik voel me er niet echt gerust onder dus vroeg me af of er meer zijn die dat hebben
ik zou ff je bloeddruk laten meten bij de huisarts mischien toch iets te hoog en probeer genoeg te drinken helpt ook wel!