Hier precies hetzelfde hihi... alleen wij hebben ook allebei nog een eigen spaarrekening naast de gezamelijke spaarrekening... maar daar storten we niet meer op, staat gewoon nog geld om van voor we samen waren...
hello ladies.... ik ga straks weer werken, maar maak ff tijd voor jullie... ga zo nog ff teruglezen.. zijn er nog bijzonderheden?
Ariel, raar he dat ze kindjes bij maat 80 al peuter noemen, ik heb nu vel kleertjes in die maat maar vind het nog eceht geen peuter (nou ja, qua gedrag bij sommige dingen wel maar dat gaat dan over aanstellerij). Missn, de box al weg? Als je hem niet zoveel gebruikt, oke en hij staat er ook weer zo als het moet. Sarah ligt er heel graag in, vind het wel handig. Suus, ik lees dat jullie al op 3 flessen zitten, hoe weet je of ze daar aan toe zijn, heb je het gewoon geprobeerd? Wij maken elke avond Sarah nog wakker voor de fles maar ze is bijna niet wakker te krijgen. Dus wij zitten ook in dubio wat te doen, kinderarts zegt absoluut niet terug gaan tot ze een maand of 9-12 is. Geef jij een heel potje groenten want dat scheelt natuurlijk ook al een hoop Dank je Wen, ga meteen ff op internet zoeken. Lijk wel kleertjes verslaafd sinds SArah er is. SChoentjes, ik twijfel, mijn collega maakt schoentjes, zal even en foto plaatsen maar Sarah wordt me toch pissig als ze die dingen aan heeft, blijft met de beentjes schoppen en gillen tot ze weer uit zijn. Maar is zo koud in de winter met alleen sokejs. Dwaas, hoe is het met je? Dikke knuf.
Hebben jullie beebjes echt al maat 80 aan? wow wat gaat dat snel... ik dacht ook dat dat pas vanaf 1 jaar was... Fenne zit nu in 68 en eigenlijk alleen met jurkjes in 74 want die vind ik altijd klein uitvallen... maat 80 lijkt nog zo ver weg hihi
en Anoek, ik ben ook nooit zo erg geweest met kleren als nu... ongelooflijk wat zo'n klein meiske met je doet...
wen, Sarah heeft ook nog maat 68/74 maar kleerjtes die ik koop zijn in maat 80, die andere die ze nu nog heeft kan ze nog goed aan. Alleen noppies valt kleiner uit.
hallo meisjes even iets van mij , t gaat nog niet zo lekker , heb 3 kwart van de nacht wakker gelegen , ook doet me buik nog zeer naja blijf de meds maar slikken , die verzachten het teminste een beetje zouden jullie ook even naar mijn topic willen kijken en eventueel reageren ? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 47#3098847 dank jullie wel dikke knuff voor iedereen , heb niet terug gelezen namelijk , sorry