Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    haha dacht al zoiets Debie... ;)

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hihi Thirza, waarom zou je maat 80 wassen en in de droger doen om te passen? Dan koop je toch gewoon 74? ;)

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    thirza, kun je de mouwtjes of broekspijpen niet oprollen en eventueel vaststikken, dan kun je de kleertjes langer gebruiken, zou zonde zijn om het te warm te wassen

4. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik doe alle was altijd in de droger... dus het is zonde om dan met maat 80 te wachten dat het past, en dan als hij het eenmaal aankan, dan was ik het en droog ik het een keertje en dan past het niet meer! alles wat nieuw is was en droog ik eerst voordat hij het aan krijgt. Toen kwam ik er snel genoeg achter dat hij maat 80 ook wel past!

Moedervlekken... Ik zal morgen eens opletten,maar volgens mij is er nog niets te zien!

5. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    te heet wassen doe ik niet anoek, maar de droger is wel heet...

6. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Niemand meer hier? Jammer!
    Dan maar tot morgen iedereen!
    x Slaap lekker!

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hallo, Ik ben er ook nog even.
    Vandaag de hele middag bij m'n schoonouders geweest. Angela heeft lekker daar geslapen, fruithapje gehad en boontjes met een aardappeltje gehad. Ze vond het heerlijk en had de hele bak leeg. Ik dacht.. nou dat is wel erg veel.. nou ze had het op hoor.. en daarna nog toetje erachter aan.. tjonge..
    Net ff lekker gedoucht en fles en naar bed gebracht.. ze was doodmoe.

Bij mijn schoonouders naast is ook vanavond een kindje geboren. Daan.. jongetje dus, het leek allemaal goed te gaan en ze waren flink aan het versieren, maar toen wij naar huis wilde en met de kinderwagen de deur uit liepen, zagen we dat de VK zijn grote Jeep door de struiken zowat bij hun de tuin in had gereden. Mensen stonden buiten en hij rende met de maxicosi richting auto en zijn ging erachteraan.. dus ik hoop wel dat alles goed is.
    ik hoorde ze boven nog zeggen, vlak ervoor dat alles goed was gegaan.
    Bah zit er maar mee in m'n hoofd..terwijl ik die mensen heel niet ken. Hoop dat mijn schoonmoeder morgen meer weet, want vind het wel naar hoor.. Een grote Jeep door de struiken hun tuin in.. vreemd.

Oh ja.. Angela heeft gespuugd vandaag 2x zelfs.. dat is echt al super lang geleden. Hoop dat ze wel de fles binnenhoudt.

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh zo Thirza... dan krimpt alles inderdaad een beetje haha... ik doe alleen beddegoed / hydrofiel luiers etc in de droger, alle kleertjes gaan op droogrekje...

9. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ik gebruik geen hydrofielluiers meer. Angela kreeg er een hele rode huid van na het afdrogen en echt schuurplekken, terwijl ik heel niet hard over haar huidje ging. Ik gebruik nu een normaal washandje en normale handdoeken.. vind ze geweldig en ik krijg haar ook helemaal droog..

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    bah wat een situatie Diaantje, dat zou bij mij ook blijven hangen hoor... sterker nog dat doet het verhaal van jou nu al... we kunnen ons nu gewoon zoveel beter voorstellen hoe erg het is als er iets met je kindje is... hoop op goed nieuws, laat je even weten hier?

11. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Jazeker laat ik het weten. Bah.. moet je nagaan.. die mensen ken ik niet eens, maar vanmiddag kwam de VK al aanrennen.. en ik hoorde dat alles goed was. Haar schoonzus was in de tuin alles aan het versieren en dan ineens dat.. Wat zou er dan toch kunnen zijn, misschien met het kindje iets niet goed.. flinke koorts ofzo. of geen goede ademhaling.. bah krijg alweer de rillingen.

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedenavond meiden!

hier lekker vakantie nu en vandaag vrienden op visite gehad die hebben een dochtertje 1,5 maand jonger en iets groter dan Gwen echt een raar gezicht dan eentje die groter en jonger is en dus ook in verhouding jonger in de ontwikkeling enz dus ik had een Klein bijdehandte Gwen vandaag echt leuk om te zien!

heb ff terug gelezen!

MAATJE :Gwen heeft nog 68 maatje 74 is nog te groot!

REKENINGEN : hier beide rekeningen gezamenlijk en een spaarrekening en ja ik doe de financien enz en Marcel vraagt dan aan mij van ik heb dat gezien kan dat! dus ja ik heb het graag zelf in de hand hoeft me nooit te verantwoorden koop wat ik wil! dus ja een makkelijk mannetje hier!

FOTO: heb superleuke foto,s gezien!

BFC: Anouk ff google ik heb trouwens de helf van de kleertjes zijn van BFC vindt het een geweldig merk!

KLEERTJES : kleertjes doe ik niet in de droger ja soms de goekope maar de merk kleding absoluut niet en ja die kleine stofjes en stukjes zijn zo droog!

Vrijdag gaan we lekker op vakantie echt zin in! oja hoop wel dan me schoonzus deze week nog bevalt! nou ja anders gaan we maar ffies terug om te kijken!

voor de rest nog dingen gemist? uhm misschien ligt iedereen al op de bank of bed!

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik dep Fenne alleen droog met een hydrofiel doek, om het eerste vocht op te nemen zeg maar... daarna gaan we lekker 'droogknuffelen' in de badcape... en de hydrofiel doeken zijn hier natuurlijk het favoriete tutje van Fenne, elke dag een schone om mee te spelen/slapen/tutten etc...

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hydrofiel luiers moet je ook alleen mee deppen als je wrijft kan het een beetje schuren ja en ja hier gaan ze in de droger en dat scheelt ook wel!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja hier ook alleen deppen en dan met een badcape ;)

16. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    ow Joma.. lekker op vakantie.. en waar gaat de reis naartoe?
    En tis dan idd te hopen dat je schonezus deze week gaat bevallen.. spannend hoor.. leuk allemaal.

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Drente :) ja ze was afgelopen donderdag uitgerekend :rolleyes:

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    we gaan naar het land van Bartje is van Landal!

19. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja ach, maar ze trekt het over haar hele lichaampje heen en dan vaak ben ik met haar liesjes bezig en dan trekt ze hem omhoog.. tja dan kun je dat niet tegengaan helaas.
    Maar dit gaat ook perfect zo met een normale handdoek. Handdoek eronder en met de andere droogdeppen..

20. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ow ja dat las ik ergens.. moet je nagaan.. ook het geheugen van een vergiet..
    Leuk en hoelang gaan jullie?

Deel Deze Pagina