Spannend zeg Joma... hun eerste kindje? En heerlijk dat je vakantie hebt zeg... echt genieten, je was er ook wel aan toe he?
morgen gaan we kijken voor een autostoel, en auto,s kijken en wil nog kleding voor mezelf erbij dus lekker shoppen!
Ow maatje las ik ja: Angela heeft maatje 74 soms nog iets van 68, maar dan moet dat groot uitvallen. Tja ze is nu 71 cm, dus ja dat wil wel.
ja is hun eerste kindje en wordt Gwen haar eerst neefje ja was echt aan vakantie toe! heerlijk zat gister juichend in de auto als een kleinkind toen ik naar huis reedt van mijn werk
zo meiden ik kom me even melden: weet niet of ik gemist wordt maar zo ja dan bij deze..niets aan de hand ben gewoon druk en moe. hopelijk is hier alles goed met iedereen groetjes
ik heb zelf al pas een nieuwe auto! een Seat cordoba station, Marcel heeft een Smart forfour nu 3 jaar ook 3 jaar oud maar willen daar een nieuwe andere auto voor!en die hoeft ook niet zo heel groot 1 grote is voldoende! dus we zaten te denken aan een Hyudai i10 of een Kia Picanto ofzo
Tuurlijk wordt jij gemist Dwaas.. iedereen denkt aan je hoor.. en je heb al een hele hoop knuffels gehad van mensen die aan je denken.. Gelukkig gaat alles redelijk goed en heb je ff tijd om rustig tot jezelf te komen. Nou van mij krijg je ook een hele dikke knuffel.
Die Hyundai i10 vind ik echt een gave auto. Mijn overbuurman heeft de i30 gehad. Super auto ook, maar ja die kreeg een auto van de zaak, dus hebben ze die van hem en een Hyundai Atos van feb 2008 ingeruild voor een Mazda 5 van 2008. Erg leuk ook.
meiden ik ga mijn bedje opzoeken morgen vroeg op pad KNuffel iedereen zal er dus niet veel zijn ivm mijn vakantie maar kom af en toe wel kijken hoor! KNUFFFFFFFFFFFFF en trusten!
ja ze heeft vorige keer ook al gehad en kreeg een ooggel en werkte snel met 2 dagen was het bijna weg
Ja dat is waar.. hij is erg sportief. Ja heb verder niks met Kia.. vind het van die rare auto's. Mijn overbuurman heeft toen ook de Hyundai Tucson gehad.. die rijdt fijn zeg.