Goedemiddag tesaam... Kom ff over vliegen. Straks de vreselijk verlate kraamvisite. Daarna komt m'n vriendin ff leuten. Gezellig. Die zal ook wel blijven eten. Ben hier niet veel vandaag dus. Mooie curve diaan.
Haha, tis wel errug rustig hier... Inet lag er ff uit. Dus kon m'n berichtje niet plaatsen. Heb nog een brandende vraag. Aanstaande vrijdag hebben wij een bruiloft in Amsterdam. Peter zijn beste vriend gaat trouwen. We moeten dus heel de dag mee. Tessa gaat naar m'n broer en schoonzus. Daar blijft ze slapen tot zaterdag morgen. Er moet dus veel voeding mee. Maar ik ben bang dat ik niet zoveel voeding bij elkaar kan kolven. Heb nog een klein voorraadje in de vriezer, maar zal net wel, net niet genoeg zijn. Nu is mijn vraag: Mag je BV mengen met FV? Ik heb nog 2 van die pakjes nutrilon nr 1 staan. Stel nou dat ik niet genoeg heb, dan kan ik de flesjes bijvullen tot 180 met nutrilon. Als dat mag, dan scheelt mij dat een hoop kolf stress. Want ik weet nu al dat als ik een doel stel om persee zoveel te kolven, dat dat natuurlijk helemaal niet gaat lukken.
Boney, ik zou niet het flesje mengen met bv... Dat zakje nutrilon moet gemengt worden met 180 cc water! Je kan er wel extra bv aan toevoegen. Maar niet het zakje mengen met bijvoorbeeld 100 cc bv en 80 cc water. Heb je grote kans dat ze veel last van haar darmen krijgt!
ik heb (dankzij jullie, bedankt hoor) ook schoentjes besteld bij roosjes! Ben erg benieuwd! Ze zijn zooooo schattig!
@t weer.. pfff heb helemaal geen zin in mooi weer zeg.. ben t warme weer goed zat.. laat t maar mooi herfst worden.. dan ben ik veel meer in mijn element..hihihi @wen.. wat goed van fenne.. lekker he..zzzzzzzzzzzzzslapen... @bones.. lekker visite vandaag..en wat je voedingvraagbetreft.. heb GEEN idee of je dat kunt mengen.. lijkt me niet een probleem, maar zou het echt niet weten... ik ben moe moe moe moe moe.. pfff lijk wel zwanger.. (is niet zo hoor) jur weer naar school en ik heb de sport wel weer gehad voor vandaag.. straks nog 1 keer heen en weer.. ga verder nog wat wasjes vouwen.. VEEEEEEL en nog koken. geen idee wat.. zal wel macaroni worden.. lekker makkelijk.. Vanavond naar broerlief.. verder opruimen en schoonmaken...de kinderkamers zijn nu gesaust (wat ziet dat woord er raar uit zo?) vloerbedekking gaan ed en ik vrijdag regelen.. bedden zijn binnen dus kunnen dan ook in elkaar en de was wordt zo her en der weggewerkt.. Mijn pa is de voortuin aan het doen.. was ook een onkruidbende...dus het gaat best hard en uiteindelijk wordt t vast errug mooi...
Er staat dus overal dat het goed te combineren is, met als Thirza al zei.. eerst de FV maken daarna de BV erbij
Een wonder...! eerst even lezen..... Lees dit svp eerst vóór de foto te bekijken, het is de moeite waard.. In November ging er een foto rond, het zou de foto van het jaar moeten zijn. Of zelfs van de eeuw. Maar zal het nooit zijn, maar als een krant dit niet gepubliceerd zou hebben, was hij je nooit onder ogen gekomen. Dit is de foto van een ongeboren baby in de 21ste week. Samuel Alexander Armas, die geopereerd werd door de chirurg Joseph Bruner. Bij de baby was een open ruggetje geconstateerd, maar zou een operatie buiten de baarmoeder nooit overleven. Zijn moeder, Julie Armas is een kraamverpleegster die gehoord had van de opzienbare prestaties van dr Bruner. In het UMC in Nashville voert hij operaties uit op babies in de baarmoeder. Gedurende deze operatie haalt hij de baarmoeder met een keizersnee uit de buik en maakt een kleine snede om de baby te kunnen opereren. Toen hij de operatie beëindigde, kwam het kleine, maar volmaakte handje van de kleine uit de incisie en greep de vinger van de chirurg stevig vast. Dit was het meest emotionele moment in het leven van dr. Bruner, hij was voor even niet in staat om zich te verroeren. De fotograaf heeft deze gebeurtenis perfect op de gevoelige plaat kunnen vastleggen en de krant noemde het 'de hand van Hoop' als het ware een bedankje voor het redden van zijn jonge leventje. Zijn moeder kan de foto niet met droge ogen aanschouwen en zegt: een zwangerschap is geen kwestie van gehandicapt of ziek, maar het gaat om een mens. Samuel kwam perfect gezond ter wereld, de operatie slaagde voor 100% Bekijk nu de foto, is het niet ongelofelijk! En... stuur hem verder, dit moet wereldkundig gemaakt worden! Zijn God's wegen niet ondoorgrondelijk?
Dit schoentje heb ik besteld. Alleen dan wordt hij niet wit met rood, maar wit met turquase. Dat wilde Erik graag! Ik heb nog veel mooiere en stoerdere schoentjes gezien, dus misschien bestel ik er nog wel een paar .
Ichtus, jij verdient een lintje hoor meis. Wat jij allemaal voor een ander doet is ongelooflijk! En idd een wonderlijke foto! Thirza, leuke slofjes Welke maat heb jij besteld? Diaantje, die groeicurves zien er netjes uit hoor! Vandaag heb ik een lekkere baaldag. Vanochtend de kamer schoongemaakt en verder lekker niks De kinderen hebben hier nog een week vakantie, dus overal ligt er speelgoed. Dan vind ik dat het weinig zin heeft om dat elke keer op te ruimen! Vanochtend is Sofie voor het eerst meegeweest op de fiets. Ja ja, ik weet dat het nog erg vroeg is en dat ze erg jong is om nu al op de fiets te zitten, maar het was maar een klein stukje naar de supermarkt en terug. Ze vond het geweldig Ik zal even de foto op de comp zetten en dan hier even showen
Ow wat lief meiske! heerlijk! Ging het ook goed met haar hoofdje? Ik bedoel niet te veel op en neer gebonk? en ze ging ook niet opzij hangen?
De voeding van nutrilon is kant en klaar. Zon pakje van 200cc. Wil dus (mocht ik niet genoeg hebben) bijv. een flesje BV doen van 140/150cc en dat dan aanvullen tot 180 met dat pakje nutrilon. Dat mag dus wel?
Ik weet niet hoeveel pakjes je hebt, maar als je kan zou ik het eerst zelf thuis even uitproberen, of ze het wel lust! Beetje jammer als blijkt dat ze het niet lust bij je broer thuis! Dan kan ze nu alvast een beetje wennen!