Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zo, gegeten, Luuk slaapt en ik ga ook even liggen. Ik ben hardstikke moe. Ik heb erg veel last van mijn arm en mijn voet. Ik denk dat in mijn voet iets niet goed zit, het is een stekende pijn, net of er steeds messen in worden gestoken. Bij iedere stap is het afzien, vooral als ik even heb gezeten. Ik ben er doorheen gegaan een week of 3 geleden en het blijft zeer doen. Het is niet dik ofzo maar wel heel pijnlijk. Mijn arm is gewoon overbelast denk ik maar dat horen we donderdag wel. Donderdag ook Luuk op controle bij de ka.

Lieve foto trouwens Meiske en inderdaad, hoe ging het? Luuk gaat zelfs in de kinderstoel alle kanten op, laat staan in een stoeltje op de fiets.

Ik lees straks terug dames.

Hm, Sizzel is al een tijdje afwezig. Ze heeft het druk, dat weet ik maar het is nu wel erg lang. Sizzeltje, we missen je meid!

Ik ga even op 1 oor.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja, ik wil idd even oefenen van de week.
    Zou wat zijn als ze het niet lust.

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mag hoor boney.

4. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Jaydee gaat ook al lekker mee fietsen :D
    Ze vind het geweldig..nergens problemen mee.. :D

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hallo ik vlieg ff voorbij het blijft druk druk druk, en nu moet ik volgende week ook nog op maandag werken omdat ik dagen te kort had bah bah bah zou eigenlijk naar missn gaan nou daar kan ik dus naar fluiten pfffffffff nog 3 weken met deze week erbij ben zo blij als het 12 september is en ik eindleijk wat rust ga krijgen heb ik echt nodig hoor
    lees wel alles bij maar blijft niets hangen hoor en kom tijd te kort om op iedereen te reageren sorry meiden.

Weten jullie leuke site waar ik schoentjes voor bryan kan bestellen die snel binnen zijn (heb ze nodig voor zijn doop 7 sept)

Dikke knuffel voor iedereen

*vliegt weer verder naar het huishouden*

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ga boodschappen doen en dan kijken of er bij toyota te onderhandelen valt, spannend

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Tjonge ik ging net ook ff liggen.. pff ben nu helemaal doodmoe. Angela vond het nodig toen ik in bed lag te gaan zeuren.. en ik begon het net warm te krijgen. Dus ik dacht nou laat maar ff liggen.. pfff nou niet dus

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Thanks debie.
    Hoe vond Ilse het de 1e keer FV? Ik ga denk ik alleen proberen of ze een mix wil. En dan tweederde BV en eenderde KV.
    Succes bij Toyota.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha diaan, dat is hier ook altijd zo. Dan ben ik zo moe, ga ik liggen, gaat Tessa huilen...

10. 40plusmama

Nou hier dus hetzelfde, Luuk begon te piepen en ik kon niet meer slapen. Ik heb nu alleen flinke hoofdpijn :(

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ze trok bij het eerste slokje een vies gezicht om vervolgens alles op te drinken, ze heeft er geen last mee gehad, ook geen krampen of zo. maakt haar niets uit bv of kv

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hihi diaan hier ook atenne, wanneer mama ligt huilen. hoe doen ze het toch.

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sofie bleef goed recht zitten op de fiets, ook haar hoofdje hield ze goed :D
    Boney en Debie, gaan jullie de bv afbouwen?

Dees, vervelend hoofdpijn :( En hopelijk kunnen ze donderdag zeggen wat er met je voet aan de hand is!

En Angela, doe nou even rustig, want je moeder wil even een dutje gaan doen :D

Vivian, ik weet zo geen sites voor schoentjes. En niet TE druk krijgen he? Ook een beetje aan jezelf denken!

14. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Wat is dan KV? Stomme vraag misschien, maar zag het overal staan

15. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Zo heb het eten gelijk maar ff aangezet. Angela lekkere fles gegeven en die ligt nu lekker te spelen in dr box. Net trouwens wel weer gepoept, maar weer hard. Ik snap er echt helemaal niks van.

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    kv is kunstvoeding ofwel flesvoeding :)

meiske ik heb de dag afgebouwd en geef nu ochtend en avond, wil dit nog tijdje doen.

ben weer weg

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik doe mijn best meiske maar weet dat het gelukkig nog 2 weken druk zijn en na het doopfeest word het weer wat rustiger en dan heb ik ook mijn laatste werkweek daarna hoef ik voorlopig maar 24 uur per week naar school dat scheelt ook beetje, studeren doe ik dan als bryan slaapt :)

Niemand leuke site voor schoentjes?

18. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nee Viv.. ik zou geen site weten.. doe ff googlen

19. 40plusmama