Goedenmiddag dames, ik heb niet alles teruggelezen, dus ga even ego doen. Vandaag een heeeeele drukke dag gehad. Kwam vanmorgen om 8.00 op het kdv, zegt de leidster:"die pukkeltjes zijn toch geen waterpokken?" Ik: "Nee, want waterpokken zijn toch blaasjes?" Nee, zegt ze, dat begint vaak met rode pukkeltjes..... Dus ik vroeg: " en nu?" Tja, dan had ze liever dat ik haar weer meenam. Ik heb uitgelegd dat het heel lastig was i.v.m. werk en het feit dat mijn ouders op vakantie zijn. Dus ik mocht haar daar laten, maar moest wel vandaag nog bij de HA langs. Nou, gelukkig om 15.45 een afspraak (want anders had ik echt een groot probleem op het werk) en naar de HA. Bleek om de vijfde ziekte te gaan. Niet ernstig en ik kon haar gewoon bij het kdv brengen, want het was niet (meer) besmettelijk. Pview, was ik even blij, want anders had ik echt een groot probleem gehad. Zag ineens hoe blij je moet zijn als je ouders, buren, etc. achter de hand hebt om eventueel op te passen. Helaas hebben wij alleen mijn ouders...... Nu is Tess doodop, want ze is al vanaf 12.30 wakker. Maar wil haar liever niet voor 18.00 in bed hebben.....want anders slaapt ze nooit tot 7.00 morgen. Maar ik kijk wel even hoelang ze het trekt, anders is het jammer dan (komt ze vannacht eventueel maar....). Hier nog bijzonderheden?
thanks dees die laatste is geweldig je bent een schat zo nu koken en dan verder met de ramen en dan straks leuke schoentjes uitzoeken
Luuk heeft net gegeten en hij krijgt zo nog de tiet. Dan gaat hij slapen en tussendoor eten papa en mama ook nog wat. Morgen trouwens naar het kdv, kennis maken.
Nou het gaat de colt worden. De toyota is plots niet meer leverbaar in een 1.0 motor en 1.3 is 2500 euro duurder, nou das mij toch echt te gek, dus morgen maar eens kijken of we een colt kunnen bestellen. Hoop niet dat die ineens ook zo'n geintje hebben
Haha ben je niet de enige.. zo voelde ik me strax. Alles viel uit mijn handen, had ff een discussie met m'n beste vriendin, Angela die helemaal overstuur was en begon te spugen en daarna nog eens de hik kreeg, dus nog meer overstuur raakte, Danny die niet thuis was, want die was naar een vriend toe.. pff alles zat ff tegen
Ichtus: you go girl! Ben blij dat ik je vandaag niet tegenkom want volgens mij lust je ze rauw! Wen: heeeerlijk dat Fenne je zo lekker heeft laten slapen! Was dit nou de eerste keer dat ze de hele nacht heeft doorgehaald? En werd je zelf niet tig keer wakker omdat je zo gewend ben dat ze op gezette tijden komt? Zo'n frust ben ik, kan ik een keer lekker slapen, ga ik liggen wachten tot Juul wellicht toch wakker wordt... Meiske: geweldig Sofie nu al op de fiets! Ik ben vandaag toevallig bezig geweest om via IKAP een fiets aan te schaffen. Op de manier kost het me haast niets. Welke fiets heb jij? Dees: wat kan Luuk heerlijk lachen! Ubercute! Juul heeft het vannacht iets beter gedaan, maar het houdt nog steeds niet over. Ze was nu om 3u en om 5u wakker om te spelen. Ze is dan verder volstrekt vrolijk en zoet hoor, ze maakt alleen zo'n herrie! Ik was blij toe dat ik al om 20u naar ben was gegaan want mijn wekker ging gewon weer om 5.15u. Volgens mijn zusje wen ik hier vanzelf aan en kan ik over een tijdje in mijn slaap horen of ze me nodig heeft of niet. Sanne speelt 's nachts nog steeds regelmatig en mijn zusje merkt dat amper en wordt alleen echt wakker als Sanne een nachtmerrie heeft en huilt.
meld me weer eens ff.. alles gaat prima hier.. ben hoop ik snel weer hier te vinden.. nu gewoon nog echt mega-druk! Luv you all!
Dikke knuffel voor de meiden die zich BLEH voelen! Siz, nog steeds zo druk druk druk?! Je wordt hier wel gemist hoor. Wen, JIEHAA Fenne doorgeslapen. Hoezo een radicale omslag, dan pit ze dus ook gelijk de hele nacht door. Maar heerlijk, wat voel je je dan een ander mens he? Dees, heerlijk die lachende Luuk!Daar wordt een mens wel vrolijk van.
Suus, jij zal ook wel geschrokken zijn vanmorgen. Ten eerste waterpokken of niet maar ten tweede omdat je dan mooi zit. Dat hadden wij dus vorige week, vandaar dat ik morgen naar het kdv ga. Toch handig als je wat achter de hand hebt. Mijn ouders rijden ruim een uur en mijn schoonouders anderhalf uur dus dat is ook niet altijd een optie. Haaiiiii Sizzel. We missen je inderdaad hier. Mrijn, zou het wennen? Kweenie, ik denk dat ik bij ieder geluidje rechtop blijf zitten. Ik word ook van alles wakker. Zo dan Ichtus, pak ze . Ze kunnen het natuurlijk altijd proberen, er zullen er altijd intrappen. Fenne doorgeslapen? Ooh, die heb ik gemist . Wat moet dat een rust hebben gegeven zeg! Luuk ligt op bed en is het er niet mee eens. Hij wisselt met piepen, jammeren, schateren en klagen. Nu ligt hij heel hard op zijn labeldoekje te sabbelen. Das weer een nieuwe, op doekjes (bij voorkeur de punten) en knuffels sabbelen. Ik vind steeds natte, afgelebberde doeken en knuffels
Dees, je schijnt idd steeds minder wakker te worden van een miepje of een piepje en alleen nog maar als er "echt" iets aan de hand is. Heb dit van meerdere mensen gehoord. Maarja, er zijn altijd uitzonderingen. Vriendin van mij wordt noooooit wakker van de kinderen, daar moet haar man HAAR aanstoten. En er zijn ook altijd nog mensen die met een half oor blijven luisteren. Vies he, van die afgelebberde doekjes? Soms denk ik weleens dat ze meer vocht verliezen met dat gelebber dan met plassen. Kan Luuk ook zo heerlijk geconcentreerd met die labeltjes prutsen? Ik hoop wel dat hij zo lekker gaat slapen, dan hebben jullie de avond lekker voor jezelf.
Grappig dees dat ik dan net vandaag even reageer.. hihi.. maar echt sorry.. gewoon echt heel druk.. morgen hoop ik iets meer tijd.. en nu dan.. maar ben aan het terug lezen!