Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Pff meerdere beebjes dus problemen met slapen.

Hier is het ook 3 x niks. S´nachts is geen probleem, ze slaapt zo als altijd door. Maar overdag slaapt ze nu helemaal niet meer, en is daardoor wel erg chagerijnig :(
    Ochja zal wel weer overgaan.

2. supermummy

Leuk dat je rij instructeur bent Deesje! Hopelijk word de sollicitatie wat.Moet je toch niet aan denken dat je nog 2 jaar bij die idioten moet werken :confused: Enne zal je niet eens een rij cursus aan Olaf geven :p

3. supermummy

Zo heb net de uitnodigingen voor de bruiloft verstuurd :D
    Uiteindelijk word het uiteten met zijn familie op vrijdag en een zondagsbrunch met mijn familie op zondag.

4. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Goeiemorgen meiden.

Joma bedankt voor de tip. Ga ik ook doen. Kijken of het werkt. Maar wat ik mij dan afvraag he. Angela poept wel, maar heeeeel hard. Nu heeft ze dus 3x lactulose gehad en toen was het wel dun. Hoe moet het nou weer dun worden dan als je stopt met lactulose. Dat heeft dan toch geen nut of zie ik dat verkeerd.

Gdv.. sorry! dat ik dat durf uit te spreken zeg.

We hebben gisteravond visite gehad. Kom ik vanmorgen beneden... Overal staan de flesjes bier en de afwas torenhoog.
    Gisteravond had ik de vaatwasser aangezet en die was dus schoon.. Dus ik werd echt zo boos dat ik begon te huilen. Weet niet hoe het komt hoor, maar gister al een rotdag gehad dat Angela heel de dag overstuur was en Danny maar probeerde de goeie vader uit te hangen BAH! Nou ja.. het hele aanrecht stond dus vol. Had Danny vanmorgen toen hij opstond toch ook ff de vaatwasser leeg kunnen ruimen en ff in kunnen ruimen. En als hij nou zegt.. sorry heb ik niet gezien.. dan gaan we vrijdag naar de opticien, want dan is hij vrij!. Dus ik had hem een smsje gestuurd.. wat lief dat je de vaatwasser uit en ingepakt hebt.
    Zo doe het daar maar mee.
    Kun je nagaan dat dat gesprek van de week totaal geen zin heeft gehad.
    Hij zei later nog dat hij wel vond dat ik gelijk had, maar betrok elke keer zijn werk erbij.. ja IK werk 40 uur zegt ie dan.. JA EN! er zijn ook mannen die 80 uur werken, die moeten ook helpen in het HH. En als is dan alleen maar een stofzuiger door het huis heen halen.
    ik zei als Angela strax gaat kruipen steekt ze alles in dr mond. Die papegaai maakt een enorme kolere bende. En ik maar stofzuigen NOU IK STOP ERMEE!

Sorry dat ik het nu weer daarover heb hoor, maar ben gewoon overstuur, waarom het gewoon geen zin meer heeft om tegen hem te praten.
    Ik denk dat ik maar een schoonmaakster laat komen.. dan weet ie gelijk dat hij het beter zelf kan doen

5. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    En ik weet ook dat het schijnbaar niet meer anders zal worden, dus dat is ook het probleem.. ik kan het niet zo goed van me afzetten en er makkelijk over denken

6. supermummy

Nou ik kan je boosheid wel voorstellen Grrrrr !
    Maar je hebt het hem al zo vaak gezegd, en het helpt nooit iets? Misschien beter dat je van zijn geld een schoonmaakster laat komen ofzo

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dikke knuffel Diaan. Niks doen voor hem werkt dus ook niet en praten ook niet. Kweenie maar misschien professionele hulp zoeken? Wij gaan de huisarts vragen om hulp anders groeien we uit elkaar.

Supermummy, is WAS instructeur, nu niet meer. De papieren moet je steeds verlengen (examen doen) en die heb ik laten verlopen. Ik heb het 11 jaar gedaan maar wilde niet meer. Na mijn scheiding heb ik die periode ook afgesloten, tijd voor nieuwe dingen.

Olaf is treinen vandaag en pas laat thuis. Ik moet om 3 uur naar het kdv en om 18.00 uur naar het cb. Ik wilde Olaf erbij hebben maar hij vond treinen belangrijker. Donderdag naar de ka en dan kan hij ook al niet mee. :(

Ik ga mijn ventje knuffelen, hij is zo vrolijk vandaag.

8. 40plusmama

Ik bedenk me net dat hij waarschijnlijk niet eens hulp wil, lijkt hij me net iets te eigenwijs voor, of niet Diaan?

9. supermummy

Aah oke Dees :) Waarschijnlijk word die opleiding dan wel betaald of niet? Gewoon doen als je het weer leuk lijkt.

Pffff eindelijk Sara slaapt :D weer een half uur hysterisch gehuilt maar de aanhouder wint. Gisteren had zo overdag helemaal niet geslapen en ging pas met ons samen om middernacht naar bed. :confused:

10. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Veeeeeeel te eigenwijs. Zat net ff op internet te lezen he:

Mannen nemen in feite geen tijd voor familie en huishoudelijke taken. Ze kunnen of willen niet in deeltijd werken; ze zijn bang voor een negatief effect op carrière ontwikkeling; ze vinden het opnemen van huishoudelijke taken niet ‘stoer’; en ze denken dat ze die huishoudelijke taken toch nooit goed doen.

De was ophangen kan elke man...

Lekker boeiend of ze er een ½ uur over doen. (In de winter leren ze vanzelf die snelheid wel!

11. supermummy

Ik moet om 1330 weer bij de psychiater zijn.
    Ik ben benieuwd of ik weer iets mag gaan afbouwen, ik hoop het wel want
    ik word ontzettend dik van de medicijnen :( .
    Ik moet Sara meenemen want mijn vriend is nog werken :D

12. 40plusmama

Ze betalen de opleiding en je ontvangt ook al meteen salaris

13. supermummy

Hier is het juist mijn vriend die ontzettend goed is in de was ophangen en andere huishoudelijke taken. Hij zegt tegen mij altijd hoe ik iets moet doen, echt heel irritant, maar hij heeft wel gelijk. Hij heeft die huishoudelijke foefjes van zijn moeder geleerd.

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ja debie.. heb echt vergeleken en dat van die zit is echt zo hoor! Tenminste. Hoe ik het voelde wel.. ;)
    Manlief heeft ook nog een mening, dus we zien wel wat we doen..

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    nou.. de was is nog niet weg... maar Nora werd wakker..hihi.. ach.. besteed toch liever tijd aan haar dan aan de was.. hihi...

16. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja dat heb ik ook al aangekaart, maar dan zegt ie: jij bent toch ook de hele dagen thuis, dus ik werd van de week kwaad en verdrietig tegelijk,omdat dat overkwam als: jij bent alleen maar goed voor het HH en voor Angela.. Nou zo bedoelde hij het dan ook weer niet, maar ik moest dan maar wat eerder m'n bed uitkomen. Ik zei ja.. en hoe dan als ik strax moet werken? Ja dan doe je het toch voor of na die tijd.
    Hij zegt als ik dan thuis kom zal ik wel een keer een stofzuiger door het huis heen halen, maar dat doet ie niet..

Hij is begonnen met een cursus voor een licentie die zendamateurs hebben.
    Dan mag je op bepaalde freq. muziek uitzenden en alle apparatuur in huis hebben. Dat is voor hem veeeeel belangrijker en vanmorgen zou hij zowat de fles van Angela zijn vergeten alleen maar omdat hij daarmee bezig is.
    Gister door alle commotie ben ik radicaal vergeten om een kennis te gaan knippen.. bah ik kan niet meer helder nadenken, ook om dat gezeik met een "vriend" van ons.. die loopt alles te beliegen en bedriegen en weet ik veel wat.

Ik heb gewoon ff tijd voor mezelf nodig en die krijg ik niet.
    Angela heeft vanaf vanmorgen half 7 tot 9 uur gejengeld en gehuild. Ik was kapot.. omdat ik het gewoonweg niet gewend ben.
    Daarom heb ik ook zoveel respect voor de mensen die een huilbaby hebben of waarvan kinderen erg druk zijn.
    Ik heb dat niet, en daarom heb ik er ook veel moeite mee als ze dat wel doet.

Sorry voor mijn geklaag hoor, maar ik ben blij dat ik het hier wel kwijt kan, want op een dag ontploft de bom en is het te laat

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Römer heeft trouwens ook echt goede autostoeltjes.. Ook daar maar eens naar kijken.. hihi.. blijft leuk.. keuren en vergelijken!

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hmm.. Diaan.. Daar zou ik ook niet tegen kunne hoor.. verschrikkelijk zeg.. grrr.. hou sowieso al niet van een teringbende in huis.. laat staan op die manier..

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Leuke foto supermummy!

Deel Deze Pagina