Nou zijn moeder is een ster in schoonmaken. Die doet niks anders en is de hele dagen bezig.. ook een beetje te veel van het goede + ze werkt nog eens op een school.. de hele dag poetsen en dan daarna nog een keer bij dementen ouderen.. dagbesteding.. nou petje af hoor.. die werkt meer dan 60 uur in de week + haar eigen hh er nog bij
Nou ik dus ook niet.. en ik blijf zijn rotzooi maar opruimen. Gisteravond kregen we visite.. had hij zelf uitgenodigd.. hij moest eerst ff zijn les van cursus afmaken.. pfff dat kan vandaag ook.. en vervolgens laat hij zijn glas en bord midden op tafel staan en loopt naar buiten!
Nou ik hou er maar over op.. het helpt me toch niet om de rotzooi weg te krijgen. Misschien moet ik alles maar zo laten als het is.. en misschien moet ik zijn rotzooi maar blijven opruimen.. tja tis dan niet anders. Hij zal er zelf toch niks aan doen, dus moet er denk ik helaas maar mee leren leven..
ik moet nu 1 a 2 weken 3 tot 5 ml geven aan dylan, en als het dan goed gaat kan ik gaan afbouwen. hoelang heb je die lactulose al thuis staan?is namelijk max 2 maand houdbaar heb ik na gevraagt
Dikke knuffel voor Diaantje! Misschien stom idee hoor... (makkelijk praten heb ik vanaf de zijlijn). Maar als je nou gewoon het hoognodige voor jezelf en Angela doet... Lekker zijn onderbroeken niet meer wassen en zijn kleding enzo... Dan raakt dat vanzelf een keertje op en dan moet hij die dingen zelf maar gaan wassen... De vaat gewoon laten staan, en als jullie gaan eten dan was je alleen een bordje voor jezelf af... Als hij honger heeft dan moet hij dus ook een bordje voor zichzelf afwassen... Heeft een vriendin van mij een keertje gedaan bij haar vriend, en dat werkte prima! Na een week of of 3 waren zijn onderbroeken op dus toen werd hij met zijn neus op de feiten gedrukt dat hij geen vinger uitstook! Nu gaat het een stuk beter!
Ja de was vind ik niet zo erg.. dat raap ik bij elkaar en gooi het op een hoop op de slaapkamer, maar ik vind het zo erg dat er een zooi afwas staat terwijl we een vaatwasser hebben. Als er dan mensen binnenkomen die zullen wel denken.. en dat is mijn probleem weer.. En dat weet Danny
Ik heb net gesolliciteerd voor een baan bij een ANWB kantoor in Nederland Ben benieuwd of ik wat hoor. Het past helemaal bij mijn opleiding en ervaring.
Dat met de afwas is hier net zo, ook wij hebben een vaatwasser en de afspraak dat Olaf het aanrecht bijhoudt. Alleen laat hij alles staan, ruimt de vaatwasser niet uit en in met het gevolg dat ik me kapot schaam als er mensen komen. Ik doe het regelmatig toch maar zelf. Olaf zal daarin ook nooit veranderen. Als ik niet schoonmaak enzo zou het een vieze teringbende worden. Hij ziet het niet als het vies is zegt hij
Nee juist.. hier precies hetzelfde verhaal. Hij zegt dan.. als ik thuis kom dan ruim ik het wel op.. met het gevolg dat het over 2 weken er nog zo staat en dat we al van de grond aan het eten zijn, omdat alles vies is