dat terugdraaien komt echt vanzelf wel als ze er aan toe zijn. Nu eerst nog ff de leuke periode ik hui want ik kan niet terugdraaien haha
Nou het probleem is dat danny dat niet kan. Die heeft de leiding op de bouw en die kan niet wegblijven + hij heeft net vakantie gehad. De eerste keer dat hij weer vrij heeft is het weekend van 7 november dus de vrijdag en de maandag, omdat we dan een weekendje weg gaan en dan pas tussen kerst en oud en nieuw weer.. en dan wil ik gaan werken en dan na oud en nieuw een paar dagen thuis zijn.
Haha ja echt he.. hier ook altijd. Maar dan kijkt ze ook echt waar ik ben, van mama zie je wat ik al kan.. en dan lacht ze heel lief.. alleen zodra ik weggloop en ze wil zich omdraaien is het hommeles
hier zei de kraamhulp gewoon ik werk vanaf 8 uur 's ochtends, had niks te willen. Beetje jammer van het geld. Heb je het definitief van de baan geschoven of twijfel je nog?
ik twijfel nog. maar we hebben misschien toch kans op die woning waar ik van de week over schreef. en dan heb ik m'n salaris echt nodig dan komen we niet rond met de zakgeld vergoeding die ik krijg tot eind december
Ow ik mocht kiezen hoelaat ze kon komen. Het licht er natuurlijk ook nog aan of ze daarna nog clienten hebben he
Dit soort dingen zijn altijd lastig diaan. Helaas kunnen we de mannen nooit zo veranderen als dat we graag willen. (tenminste mij lukt dat niet). En hebben ze naast die dingen die ons zo mateloos irriteren vaak ook zat dingen die we wel leuk vinden. Maar hoop dat jullie echt een oplossing gaan vinden want als ik je verhalen zo lees gaat je relatie hier zometeen echt aan onderdoor en dat kan nooit de bedoeling zijn
Maar is het dan niet zo.. als jullie voor die woning gaan dat je ff heeeeel krap zit met alles, omdat je ook je studie enzo nog moet betalen?
Nou er zijn nog wel meer dingen hoor dan alleen het HH, maar dit nekt me nu gewoon ff. En ik heb gewoon het gevoel dat ik alleen maar daar goed voor ben. Hij doet ook dingen goed hoor..ik bedoel daar kan ik niks van zeggen... Pff Angela heeft volgens mij een sprong.. ze huilt alweer.. ze ligt net in bed. En ik ben doodop
ow, een eigen huisje zal natuurlijk wel heel erg lekker zijn en je bent jong genoeg om over 10 jaar alsnog een opleiding te gaan doen als je dat dan nog wilt
nou dan wacht ik effe met m'n rijlessen, want dat is dan toch niet meteen nodig en gebruik ik het geld daarvan om die 1000 euro te betalen
das ook een optie. Als jullie eenmaal lekker gesetteld zijn en beide werken gaat het vast beter en kun je sparen voor al die dingen zoals een rijbewijs.
oh, ilse heeft rode vlek op voorhoofd, zat weer op haar knieen en valt om, arme schat is zometeen bont en blauw
Die huishoud problemen heb ik hier ook! Alleen ik vind dat Vincent opzich wel gelijk heeft. Hij werkt fulltime en ik (nog) niet. Dan is het wel zo eerlijk dat ik gewoon het huishouden doe. Verder vraag ik alleen of ie ze eigen zooi achter ze kont op ruimt en dat begint nu een beetje te komen gelukkig.
als je gewoon alle 2 je eigen dingen opruimt heb je ook geen zooi! toch? zo werkt het het best vind ik