Ben ik met je eens hoor, maar het hele hh hoeft ook niet.. al is het alleen ff een keer een stofzuiger door het huis heen halen. En dat moet ook gewoon iedere dag hier ivm de vogel en de katten. Doordeweeks vind ik het niet erg, maar in het weekend kan hij het ook wel een keer doen vind ik, maar dan heeft hij zijn eigen "hobby" en zie ik hem ook nauwelijks
dat denk ik ook. en het is ook niet erg om huishouden te doen als een werkt en ander niet maar eigen zooi opruimen moet kunnen en soms helpen ook. een kind opvoeden is oook werk.
Hey meiden! Net terug van de dietiste en we mogen nu beginnen met vlees (rund en kalf, geen kip en varken.. jakkie wat klinkt dat goor en zielig..) Ook mag Lune brood, lichtbruin en koemelkvrij met een beetje margarine. Ben benieuwd! Oja, ze gaat ook over op opvolgmelk want ze zit rond de 500/600cc per dag. Ik moet alleen wel blijven proberen of ze ander drinken wil want anders krijgt ze toch wel weinig vocht, niet te weinig hoor maar moet het wel in de gaten houden. Ze drinkt niks uit de fles of tuitbeker behalve melk dus heb haar net diksap uit een bekertje gegeven, interessant dat ze het vond haha! Dus ga ik dat gewoon proberen. Huishouden: We hebben hier de taken verdeeld. Ik kook sowieso en doe de vaatwasser en de keuken meestal. Hoewel Jeroen dat ook nog wel es doet. Verder stofzuigen en dweilen we beide wel en Jeroen is van de was en de boodschappen. Ik maak weer meer schoon, wc badkamer enz. Ik vind niet dat ik 'mazzel' heb omdat ik een vent heb die heel normaal ook zijn verantwoording neemt voor het huis waar je samen in leeft. Als het anders was geweest was ik niet bij hem geweest want ik ben allergisch voor mannen die denken dat het huishouden niet hun taak is. Het is een taak van beide, niet alleen van mij en niet alleen van hem. Maar goed, zo denk ik erover (echt hoor, als hij het in zijn hoofd haalde om van mij te verwachten dat ik het huishouden alleen zou doen en de zorg voor Lune volledig op me zou nemen zou ik m'n spullen pakken, maar andersom ook hoor haha!)
maja volgens sommige kun je het beste ook vanaf 7 maanden uit normale beker drinken geven. zie het ilse nog niet kunnen dan maar ook hier drinkt ze graag slokje thee uit mijn glas en niet uit de fles
jullie gaan me iets te rap... Vandaag is Marijn een half jaar....JEUH... verder hier niets te melden...ja dat mijn rooster netjes is aangepast.. of had ik dat al gemeld.. had gister een smsje naar collega gestuurd of ze ff in het rooster wilde kijken.. en ik sta er netjes op voor vanavond en niet voor donderdag.. Een grote bek heeft de halve wereld...hihihi...
Is dat zo Debie, van dat drinken uit een beker? Wist ik niet.. Maar goed, dan zijn we helemaal goed bezig haha! Marijn gefeliciteerd kerel! Wat word je grooot! Ichtus, zo hoort dat! haha!
idd.. ik lees wel mee hoor dames, maar ben zo druk thuis en bij mijn broer dat ik zo af en toe ff mee kan lezen om een beetje bij te blijven..ben dus wel op de hoogte, maar reageren lukt me gewoon niet.. moet zo weer naar school...dus helaas... dan hier nog ff door t huis en daarna werken... Ben er morgen weer dan kom ik me ff melden.. Voor iedereen knuffel en succes met banen en solliciteren nieuwe voedingen rollen en draaien mannen en huishouden autostoeltjes enz enz enz.. zie ik weet t nog wel...hihihi.... Tot morguh...
Feliiiii Marijn. Ooh jaaaaaa, Luuk is vandaag dus 7 maanden, ze schelen precies een maand! Ik heb knallende koppijn
Angela is gelukkig in slaap gevallen.. Ik ga ff vlees uit de vriezer halen.. als dat er nog is tenminste
Oja, was nog wat vergeten. Supermummy, ik ben benieuwd hoe het gaat bij de psychiater straks. Balen dat je moe wordt van die medicijnen. Zou fijn zijn als je misschien kan afbouwen? Hoe gaat het met je verder? Verneem je wel dat de klachten echt verminderen met medicijnen? Haha veel vragen zo, maar ben gewoon benieuwd hoe het nu met je gaat
Haha ja die gedachten had ik ook al net.. ik dacht.. ik ga ff liggen.. nou nee laat ik maar niet doen, want misschien wordt ze wakker haha
Feli luukje.. met je 7 maanden.. tjonge mensen.. wat gaat dat allemaal hard zeg.. tis gewoon niet leuk meer hoor..
Luuk ook feli hieperdepiep, 7 maanden alweer! Lune is alweer bijna 8 maanden Dees, kus op je zere koppie. Diaan, wat ga je eten dan? Vind het op een of andere manier altijd erg interessant wat mensen gaan eten.. :-k Ik warm denk ik zo'n Iglo diepvriesmaaltijdje op, weet nog niet of Jeroen thuis komt te eten. Anders werd het nasi met gebakken eitje en satesaus, maar dat wordt morgen dan maar
Ik had nog kipfilet.. dus met rijst en fruit erdoor denk ik maar Voor Danny dan.. ik zelf bak de kipfilet met bloem en olie of in de wijn
Haha, ben ook altijd bang om te gaan slapen als Lune slaapt, als ik dan net in slaap ben en ze wordt wakker ben ik alleen maar brakker.. (dat rijmt! )