Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ow verschrikkelijk zeg.. zo jong

2. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Oh en Debora.. ik vind het echt schandalig dat mensen dat durven zeg.. die hebben wel lef in hun donder, om het werk van Marc op te bellen.. dan ben je toch ziek of niet. En het is nog particulier natuurlijk ook nog

3. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Bij de Aprilmama's is iemand alweer zwanger tjonge.. dat gaat wel heel erg snel he

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zo, we zijn samen naar het kdv geweest en ik moest al huilen toen ik binnen kwam haha :) . Het is nog rustig, weinig kindjes maar wel een grote ruimte. Hele aardige vrouw die het runt en als ze groter worden heeft ze personeel nodig. Ik heb meteen mezelf aangeboden :) want hier in Belgie hoef je geen papieren te hebben.

Ik mag Luuk af en toe brengen als het nodig is maar ook vaker als het nodig is (bijvoorbeeld met een nieuwe baan). Ik heb er wel een goed gevoel bij. Ze rekent 20 euro per dag en daar zit eten (fruit, warme hap) en luiers e.d. bij. Ze gebruikt Pampers dus dat is makkelijk. Ik mag alleen kleertjes meenemen voor als ze vied worden, verder niks (ja de melk). Dus ik moet op zoek naar labels voor in de kleertjes (tips) en uiteraard een leuke tas met zijn naam :)

5. 40plusmama

Hij slaapt nu trouwens. Zo een lekker happie eten en dan naar het cb. Daarna bij mama drinken en weer slapen. We hebben een druk schema vandaag

6. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou hier heeft Angela echt werkelijk de HELE dag geslapen

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Oh ja ze is ook erg verkouden.. zielig joh.. Heb net al ff wat snotjes uit dr neus gehaald met dat pompje.. was echt sneu

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier ook nog een verkouden snoetje (Lune dan he haha!)
    Dees, al huilen toen je binnen kwam hihi.. Maar toch vind ik je stoer! Het blijft moeilijk, je kindje wegbrengen. Maar het went (een beetje) en het is heel fijn dat je er een goed gevoel bij hebt.
    Labeltjes: www.goed-gemerkt.com Heb voor Lune hele schattige roze met een bloemetje.

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

OOh leuk Dees, dat jij je daar hebt aangeboden.
    Haha jij bent wel druk met baan zoeken he!

10. 40plusmama

Thnx, zal zo eens labeltjes gaan kijken.

Jaaa Supermummy, je weet maar nooit. Nou weet ik wel dat de kinderopvang slecht betaald.

Dat van het CBR is op zich wel een leuk beginnetje want daar start je met 2900,- bruto fulltime en dat krijg je al tijdens de opleiding. Leuk om mee te beginnen denk ik maar kweenie of dat wat gaat worden.

11. 40plusmama

Zielig, die verkouden kindjes.

Luuk is nog nooit verkouden geweest (*afkloppen*) maar heeft wel soms een bonkje snot in zijn neusje die ik er dan niet uit kan krijgen of mag halen :)

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kijk, dat klinkt goed! Fijn dat het beter gaat! En ook wel lekker dat je de antidepressiva mag afbouwen, daar word je zeker zo moe van? Of juist van de zyprexa?

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

Nee ik word moe van de Zyprexa, dus ben blij dat ik er van af ben!

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debie, ik heb mail gehad. Ze hadden ze niet meer op voorraad, maar ze zouden wel nog deze week verstuurd worden.

Mrijn: Je kan ze op de site bestellen en dan wel bij hun ophalen. Ik heb er 2 gekocht.

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik ben dan wele niet kikkert maar wij moesten het 1 keer per dag geven, de begin dosis was 5 cc maar daar kreeg Sarah diarree van, dus toen moesten we zoeken naar een dosis zodat ze goed kon poepen en elke dag, was wel even zoeken maar werkt goed.
    Nu hebben we afgebouwd en het gaat nog steeds goed.

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    joehoe

Heb net een toyota yaris gekocht. Haha De dealer belde dat ze er toch nog twee hebben gekregen, dus ikke blij. Krijg hem ergens in november een donker grijze, 5 deurs. Paul heeft toch lichtelijk pruillipje haha.

17. 40plusmama

Ben druk aan het eten maak voor mezelf. Olaf is de hele dag weg en ik baal er best van want ik moet nu alles doen (kdv, cb, koken, dieren voeren, Luuk op bedje leggen enzo) en ik ben hardstikke moe. Hij was 8830 dus 600 graam aangekomen vanaf 17-7.

Oeps, snel naar mijn eten, gaat iets niet goed.

18. 40plusmama

Voor Dwaasje

Ik ga Luuk op bed leggen en eten

19. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hallo meiden.
    Nou ik heb een goed gesprek met Danny gehad, en hij heeft wel een beetje gelijk. Ik heb geen hobby, daardoor zie ik alles wat er fout gaat en wat mij niet zint. En vanwege omdat we krap bij kas zitten kunnen we ook geen leuke dingen gaan doen. Hij wil me best helpen in het hh. Maar niet als hij een dag hard gewerkt heeft en ik de hele dag thuis ben.
    nou ja.. het is weer redelijk goed.

Angela is echt ziek.. ze heeft koorts 39 gr en een flinke loopneus. Toch is ze er niet echt minder vrolijk om. Ze huilt wel meer, maar ze lacht en springt en doet..
    Ik ga haar zo toch ff een zetpil geven.
    Danny is ff naar de schutterij hij moest eigenlijk oefenen vanavond, maar hij zei.. ik ben gelijk weer terug, want m'n kind is belangrijker

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoi dames,

jemig, wat een bericht van Nathalie. En dan ook nog te lezen dat haar partner zo uit het niets haar had verlaten, die meid heeft het niet makkelijk. En dan de kinderen die zonder vader verder moeten.....

Hier een lekkere werkdag achter de rug en Tessje heeft zich weer prima vermaakt op het kdv.

Ik ga morgen even teruglezen, want het is nu bijna tijd voor GTST.

Deel Deze Pagina