Nee dat klopt ook wel, maar misschien als ik een hobby heb, ben ik ook wel veel weg en dan is hij meer bij Angela. Dan kan hij ook zien dat het af en toe slopend is. En vooral als ze een sprong heeft of niet lekker in dr velletje zit. En dan zie ik niet wat hij allemaal niet en wel doet. En dat is misschien ook maar ff goed. Ik focus echt alleen maar op hem he nu.
Klopt Suus, ze wordt 's avonds ook altijd heel druk. Gaat ineens veel meer lachen (hardop) en heel beweeglijk. Het maakt helaas niet uit of ze veel of weinig prikkels krijgt overdag. Er zijn dagen dat ze van voeding naar bedje gaat en dan nog 's avonds zo huilt en ook als ze juist veel prikkels heeft gehad. Ik heb op mp gekeken voor zo'n safety sleep, het lijkt me idd wel wat. Dan wordt Lune gedwongen om op haar rug te blijven en blijft dan misschien wat rustiger. Inbakeren hielp haar ook goed, maar dat kan nu niet meer en wil ze ook niet meer. Ik ga weer even heen. (wel goed voor mn vetjes, trap op trap af )
fijn dat jullie gepraat hebben diaan. Misschien zelf 1 avond in de week iets gaan doen meid, is altijd wel goed, iets voor jezelf autostoel: tja is pas vanaf 9 kilo en als ze goed zitten, maar Finn is lang en komt al bijna met z'n hoofd tot het randje zeg maar. En als ie langer wordt mag hij er ook niet meer in.... Ds even aankijken! maja: niet schuldig voelen meis! Jullie hebben volgens mij al meer geduld met Lune dan menig ander! Ze doet nu al zo lang, is toch niet gek dat je het af en toe zat bent!
Lune slaapt Ze is echt bang om alleen te blijven denk ik. Hoewel ze daar overdag geen last van heeft, maar ik was net bij haar ligt ze angstvallig de deur in de gaten te houden.. Heel zielig.. Ik heb mijn hand op haar hoofdje gelegd en ze was binnen 10seconden vertrokken. Tot ik weer wegging, hup wakker en huilen! En direct weer op dr buik. Gek kind.. Ik ben er naast gaan zitten en de andere kant op gekeken en zo viel ze in slaap. Ow en wie komt er net binnen lopen? Jeroen! haha, goeie timing! Heel erg bedankt voor jullie leive woorden meiden. En de tips, Mrijn ik ga zeker achter zo'n safety sleep aan! Jullie zijn lief..
Op fluistertoon: joehoe Maja. Dus toch verlatingsangst....wie weet helpt het even erbij zitten nu wel. En idd met behulp van zo'n safe t sleep ligt ze ook begrenst en kan ze niet meer draaien. Het komt goed lieverd, weet ik zeker. En nu even lekker relaxen!
dank je. haha maja misschien het bedje ergens anders in de kamer zetten? Soms hoor je toch dat zoiets werkt? Echt geen idee of dat zo is, maar misschien proberen
Suus, dankje lieverd.. je bent een schat. Debie, hebben we ook al geprobeerd en ze doet het ook als ze niet thuis slaapt.. Maar wel bedankt voor de tip
das dan weer jammer. Vind het zo lastig, Ilse heeft ef en toe zo'n weekje en dan word ik al gek. ga afsluiten, tot morgen en weltrusten
Ik ga niet overal op reageren hoor, wordt me net iets te veel! Ichtus: wauw... die foto van die operatie in de baarmoeder, prachtig & zo ontroerend! Meiske: ah gos wat een plaatje is Sofie toch, ze zit er al zo stoer bij in haar fietsstoeltje... vind die poncho trouwens ook te gek, staat er echt leuk! Boney: lees dat je aan het overwegen bent om Tessa KV te geven dit weekend... lijkt me een prima oplossing als je niet voldoende BV hebt om de tijd te overbruggen... Wij zijn sinds een aantal dagen begonnen met het vervangen van 1 voeding per dag... dat betekent dat Fenne per dag 3 a 4 keer BV krijgt en 1 keer KV... ze drinkt het precies hetzelfde al BV, ik merk geen verschil gelukkig! Ga trouwens nog niet verder afbouwen hoor, zo gaat het echt prima! Mrijn: was idd de eerste keer dat ze zo lang doorsliep... en vannacht heeft ze hetzelfde trucje weer gedaan... dus Vincent en ik hebben stiekem al een beetje hoop dat dit echt het moment gaat zijn dat ze het doorslapen gaat snappen... en ik word idd ook meerdere malen wakker hoor, moet zelf ook weer wennen aan het doorslapen hahaha... Hoe gaat het met Juultje? (ik ga even verder lezen, want misschien heb je vandaag al wel een berichtje achter gelaten ) ff posten! en ga weer verder lezen...
Goedenavond meiden! net alles terug gelezen ben ruim een half uur bezig geweest zag er weer gezellig uit! maar echt te veel om te reageren sorry Hier een gezellig naar Ikea geweest en nog een speelkleed gekocht en nog wat dingetjes Gwen der oogje gaat al ietsje beterder maar was echt zo zielig en nog steeds Morgen gaan we naar mijn schoonouders dus druk druk! en dan tussendoor iedere keer wat inpakken voor vrijdag de vakantie heb er echt zin in en het wordt mooi weer maar wat moet je een hoop meenemen voor zo kleintje zeg zo Mars gaat zo mijn laptop helemaal leeghalen en alles er opnieuw opzetten misschien is hij dan niet meer zo traag maar ga zo wel ff op de pc zitten boven ...oh nee neem wel zijn laptop
Heeft trouwens niemand het filmpje van Luuk gezien en het geluidsfragment (op Wen na dan)? Debie, van harte met je nieuwe tuut. Maja, ik hoop dat die safe t sleep wat is voor Lune. Knap dat je zo vol kunt houden hoor. Diaan, goed dat jullie hebben gepraat. Dat lucht toch altijd weer op he. Suus, hoe is het nu met het doorslapen van Tess? Ariel, hoe gaat het met Rosalie nu? Mystery, hoest met Bryan en zijn plekken? Jomaatje, lekker aan het genieten meid? Kan je een beetje tot rust komen? Over praten, Olaf en ik hebben net ook gepraat. Ik voel me net een tikkende tijdbom, zo'n opgefokt gevoel. Dat had ik de vorige keer net voordat ik inklapte ook. Ik zit ook op het randje, trek het niet meer allemaal. Ik mis Thijs* zo verschrikkelijk en doe niet anders dan die gevoelens onderdrukken, vooral maar niet laten zien hoe ik me voel. Het gaat alleen niet lang meer lukken. Mijn hele lijf doet zeer van de spanning die erin zit, het gaat niet meer. Mijn vk zei vorige week ook al: het is een kwestie van tijd tot je inklapt. Ik zit er niet ver vandaan en durf me niet ziek te melden want dat maakt de sfeer alleen nog maar erger
wat een lieve reacties van jullie allemaal op het doorslapen... echt leuk om te lezen hoe jullie meeleven! Goooo Gwen! Kruipen... wauw, wat knap zeg! Fijn dat de gel op goed werkt... Maja: dikke knuffel voor jou, die gebroken nachten zullen niet makkelijk zijn... voel je jezelf al iets beter? (even verder lezen, want zal vast al wel ergens staan tussen het geklets van vandaag ) Dees: examinator bij CBR, wat een leuke job lijkt me dat! waarom ben je destijds gestopt met rijles geven als ik vragen mag? Diaantje: kan alleen maar even zeggen: dikke knuffel! wat een rotsituatie thuis! Supermummy, ik heb ook een lief die de huishoudtrucjes van z'n mama heeft geleerd... heeeel handig! hoop dat je mag gaan afbouwen... Debie: hoe gaat het met de builen en blauwe plekken van Ilse? zo deze ook even posten...en weer verder...
@Dees uhm tot rust hihi nou doe wel leuke dingen maar wel druk druk , maar vrijdag een weekje op vakantie zal me goed doen! HUISHOUDEN! Mars doet ook veel omdat hij soms weken ertussen zitten dat hij vaker thuis is dan ik ivm zijn continu diensten en hij doet alles ,maar hij zeg wel altijd maar dan moet je het wel vragen! ja mannen zien niks he? maar ja hij doet het wel! en hij zal wel moeten hihihiihi