Whaaaahaaa Tessa, goedenmorgen lieverd! Lekker geslapen op jouw eigen kamer? Enne, de enter-knop is favouriet, da's duidelijk......
Hoi Hoi! Nou DRAMA vannacht! Ze heeft keurig heel de avond geslapen in haar eigen bedje geslapen. Maar om 12u was het huilen. Ze had duidelijk krampjes. Dus even troosten en weer terug leggen. Maar dat ging niet door. Heb ze opgehaald en BV gegeven. Toen weer terug gebracht, maar ze bleef huilen van de krampjes. Ze maakt dan zo'n raar kreunend geluid. Zo zielig. Nu hadden ze haar op het kdv kiwi gegeven. En ik denk dus dat het daar van komt. Sowiezo denk ik dat we even moeten stoppen met bijvoeden. Ze heeft er echt last van. Dus na een paar keer heen en weer te hebben gelopen heb ik ze weer bij me genomen, nogmaals BV gegeven tot ze bijna in slaap viel en heb ze daarna lekker in de wieg gelegd. Toen was het inmiddels 2u. Ze heeft gelapen tot half 5 (joepie 2.5u!) Toen weer gevoed en terug. Toen weer slapen tot 7u. Nu ligt ze te jengelen op het kleed. Ze had net weer beetje gepoept, maar het zijn elke keer maar hele kleine beetjes en ook wat dikker dan normaal. We gaan gewoon een paar dagen niet meer bijvoeden. Dan van het weekend, of maandag pas weer proberen... En lief dat jullie aan me denken. Doet je goed om te lezen. Heb inmiddels knallende koppijn. Lang niet meer gehad. Heb al koffie op, maar ook hier helpt dat niet meer. Ga nog maar ff een bak maken. Tot later.
Dwaasje.. hallo meis En goed dat je nu ff tijd voor julliezelf neemt.. hoort er ook bij Dees wat goed dat je Luuk hebt laten slapen.. je probeert het gewoon om een voeding te laten vallen, lukt het niet.. tja dan helaas. En ook goed dat je je hebt ziekgemeld. Die bom barstte toch een keer vroeg of laat. Suus.. Tess ook al verkouden ja.. hier Angela ook.. Beterschap meissie Debie ook al slecht geslapen.. misschien kun je vanmiddag ff gaan liggen? Mrijn: dat knuffelen doet Angela hier ook.. mond open en gezicht heen en weer bewegen tegen jouw mond.. haha lief is dat.. en dan pakt Angela me flink bij de oren en trekt ze zich naar je toe. Ook het bellenblazen en foeteren doet ze hier al ff.. met de meeting trouwens al. Drinken uit een beker.. ik weet niet, maar ik durf het nog niet aan.. Angela gooit toch al met van alles, en aangezien wij een lichte vloerbedekking hebben zie ik dat niet zo zitten. Mummy.. geweldige fotos weer hoor haha.. Sizzel ook al lekker geslapen.. heerlijk hoor Ichtus.. hier slaapt Angela ook erg veel. Gister zowat de hele dag.. ff een half uurtje tot uurtje beneden 4 uur slapen.. En jij bent er echt druk mee zeg. Wat goed dat de buurt ook meedoet.. het heeft dus wel flink impact gemaakt Goeiemorgen lieve Tessa en botje natuurlijk ook Sorry dat het ff duurde. Had ineens geen internet meer, maar nu gelukkig wel weer...
Hè wat balen Boney Het schijnt dat je kiwi en aardbeien beter niet in het eerste jaar kan geven, dat zei mijn zus tegen me. Misschien dat het bijvoeden toch ineens teveel was Ga je het vanavond nu weer proberen op d'r eigen kamertje? Ik ga straks de kamer van Mike poetsen, en ga ik het vandaag of morgen ook maar proberen, zie d'r wel een beetje tegenop, maar hoe langer ik wacht hoe moeilijker het wordt.
Maar wat ik dan zo vreemd vind is dat ze zegt.. sorry.. ff ego berichtje.. Sorry hoor maar als danny dat gebeurd, dan zou ik hier de eerste dagen niet komen hoor.. dan bel of sms ik wel naar iemand en dan zet die het maar hier neer..
Ik weet het niet....kan daar niet over oordelen....ik weet niet wat ik zou doen....in ieder geval zou ik heel gek worden...
Ja dat bedoel ik, maar verder lees ik weer dat die 2 uit elkaar zouden zijn.. maar weet natuurlijk niet hoe dat zit.. en dat hoeft ook niet.. het is gewoon verschrikkelijk
Ja hij is bij haar weg gegaan, volgens mij wist ie dat ie niet meer lang te leven had, en wou hij haar het leed besparen ofzo
Boons, da's sneu zeg....hopelijk poept ze de kiwi er snel uit en heeft ze er geen last meer van. Vanavond nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik duim in ieder geval. Diaan,ik zou idd met lichte vloerbedekking even voorzichtig zijn. Maar wellicht kun je het eens in de kinderstoel in de keuken proberen. Ik heb de tuitbeker op het aanrecht staan, maar kijk nu naar een tijgerende Tess en denk:"ach, kan ook nog wel een wachten....ze is nog zooooo klein". Ik moet er niet aan denken dat ik Jan zou moeten missen. We zijn nu echt een 3-eenheid. Kan me niet voorstellen hoe het zou zijn zonder hem. Volgens mij, kun je mij opbergen.......
Ja kan me ook wel voorstellen.. Dat heeft destijds de vriend van mijn moeder ook gedaan.. die man is nu ook allang overleden.
Ze zijn ook uit elkaar gegaan Diaan. Hij is zomaar van het ene op het andere moment bij haar en de 5 kinderen weg gegaan.
Nou mij ook Suus.. hoe moeilijk we het ook soms hebben samen. Trouwens ik heb er met Danny over gehad om eventueel met iemand te gaan praten.. een MW ofzo en hij zei.. ja als jij dat wil doen we dat toch. Ik zo ja.. anders gaat onze relatie kapot, want er zijn zoveel dingen dat mij dwars zit.. en jou ook alleen we vertellen het beide niet vanwege Angela. Dus die stap hebben we ook al gezet