Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ach arme Tessa!
    Maar kiwi is toch nog helemaal niet goed als ze zo klein zijn!

2. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Tja aan de ene kant kan ik het me voorstellen, maar wat moeten die kinderen gedacht hebben zeg.. ze zijn wel hun vader kwijt

3. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    :) :)

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Slaapt hij ook nog bij jullie op de kamer?

Ja, Tessa gaat vanavond weer gewoon op haar eigen kamertje. Dan leert ze iig dat ze na het bed/avond ritueel naar dr eigen kamertje gaat ipv naar de wieg. We hebben nog tot 4 sept. 5 sept gaat de wieg weg.

Heb inmiddels m'n 2e bak koffie voor me staan. Deze keer maar iets sterker gemaakt. Misschien dat dat helpt. Zo niet, dan ga ik maar een paracetamolletje nemen. Zelfs het geluid van de vaatwasser doet zeer aan m'n hoofd nu. Bah...

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wat goed zeg! :thumup:

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Heb je wel vrij vandaag BoneY?

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Haha zit ik hier.. en Angela ligt in de box, dus ik kijk net langs een spijltje heen.. ziet ze me.. begint ze heel smerig te lachen haha.. trut he

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wat goed diaan!Heel belangrijk dat je er samen voor blijft vechten, een relatie is en blijft erg hard werken.

Ze was zelf ook helemaal in shock toen hij zomaar bij zijn gezin wegging. Hij is toen bij zijn moeder gaan wonen.
    Maar hij heeft het dus aan voelen komen....kan me voorstellen dat hij dat zijn gezin wilde besparen. Maar toch, ik zou dat laatste stuk ook als een gezin willen doormaken.

9. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja dat vind ik nou ook suus.. Ik snap natuurlijk zijn beslissing volkomen, maar die kinderen weten niet wat er aan de hand is.. papa gaat zomaar weg en nu is hij er niet meer. Leg dat maar eens uit

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En van die kiwi: Dat bedacht ik me later ook. Volgende week toch maar even zeggen. Ze hadden een prutje gemaakt met peer geloof ik. En daar stukjes kiwi door gedaan en toen nog een scheut roosvisee. Ben er eigenlijk niet zo blij mee. Maar als ik op het kdv kom om ze op te halen, dan heb ik eigenlijk alleen maar oog voor Tessa. Dus heb niet zo goed geluisterd, maar ga het dus wel ff zeggen volgende week. Voorlopig iig nog geen fruit.

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dat dacht ik ook.. eigenlijk... En is erg allergie-veroorzakend. :(.

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dat doet Tess als ik "nee, mag niet" zeg. Dan begint ze heel sneaky te lachen. Ai ai ai, krijg nog veel te stellen met haar, vrees ik.

Bones, klinkt als migraine.

13. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hier bij het CB zeiden ze dat ze wel kiwi mocht. Angela heeft dat ook gewoon gekregen.. En nergens geen last van gehad. Vreemd dat mensen zoveel verschillende dingen zeggen he

De volgende dag kon je ook wel zien dat ze kiwi had gegeten.. haha die pitjes

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Hij slaapt idd nog op onze kamer, sterker nog bij ons in bed :oops:
    Overdag slaapt ie ook in ons bed. Ik ga ook meestal bij hem liggen totdat ie in slaap gevallen is, en dan ga ik stilletjes weg. Ik weet dus eigenlijk niet waar ik moet beginnen, eerst overdag in zijn eigen bed, of gelijk 's avonds in zijn eigen bed. Als we weleens gaan logeren bij mijn schoonmoeder, dan slaapt ie wel probleemloos in een campingbedje, dus misschien valt het wel mee.... :rolleyes:

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nee, moet om 16u werken tot 23.
    Ach, we hebben een heerlijk koffie automaat dus ik sleep me er wel doorheen.

16. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Dames, ik ga ff mijn haren doen.. en schoenen aantrekken en luiertas vullen en dan ga ik ff naar mijn vriendin toe.. Ff lekker het dorp in..

Ben er vanavond weer..
    doei doei en een fijne dag allemaal

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Weet je, het is meer onze eigen angst, dan de problemen die de kleintjes ermee hebben. Dat weet ik nog van het stoppen met inbakeren. Die verandering is voor ons erg lastig, die kleintjes accepteren het vaak prima.

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Volgens mij ook Suus, ze lijkt me een ondeugend maar lief meisje :)

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    In het schema van Rapley staat ook dat ze pas kiwi mogen met 12 maanden. :( Lekker is dat.

Lastig naatje, ik zou denk ik gewoon in 1x anders gaan doen. Dus gewoon opeens 's avonds in z'n eigen kamertje. En dan overdag ook. Wie weet gaat dat hartstikke goed.
    Lukt dat nou niet, dan kun je toch altijd weer terug? En dan begin je gewoon met eerst de slaapjes overdag.
    Tessa slaapt hier al wel een week of 8 (denk ik) overdag in haar eigen bedje. En het gaat 's nachts ook wel lukken hoor. Het is niet dat ze persee bij ons wil zijn denk ik, maar ze heeft gewoon kramp en vaker honger de laatste tijd. Hier moeten we gewoon ff doorheen.

En bij ons in bed durf ik echt niet. Ja, 's morgens vroeg wel eens even of zo. Maar dan slaap ik niet meer zo vast.
    Maar ten 1e ben ik zelf helemaal gebroken omdat je toch niet lekker ligt, en ten 2e ben ik nog steeds bang dat ik de deken er over trek.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Suus, migriane heb ik nog nooit gehad. En dat is het volgens mij ook niet.
    Gewoon hoofdpijn. Maar tis wel erg vervelend zeg...
    Ik heb gelukkig bijna nooit (klopklopklop) hoofdpijn. Iig niet zo erg als nu.

Deel Deze Pagina