Dat denk ik dus, hij zal er geen moeite mee hebben, maar ik wel. Zal em wel gaan missen in bed, maar tis gewoon niet meer te doen, hij begint steeds meer te spelen in bed, of hij draait een kwart slag, en gaat dan met zijn voetjes tegen mij aan trappen, heel lief, maar ik slaap dan niet echt lekker
Had ik het toch goed onthouden. @ Bed... ik las ooit wel dat vanaf 5 maanden ze wel veilig bij je in bed kunnen. Ik weet het niet... ik neem nu alleen bij het voeden 's morgens bij ons in bed, en soms vallen we gezamenlijk nog ff in slaap. Wel met mijn arm om haar heen zodat ze niet kan rollen/draaien.
... Dacht... ziet ze me niet... . ben op het werk, zou je niet zeggen he . En heb het nog druk ook. Maar ben bezig met laatste patient van vandaag. Hij heeft ff adempauze nu. Om 13:00 lekker naar huis, en dan (probeer) ik ff offline te blijven. Lekker met Samantha spelen. Ik mis haar .
Net nora even gefopt.. hihi.. de fles klaargemaakt met daarin dus rijstebloem met opvolgmelk.. andere speen erop (m) en eens kijken wat ze doet.. Drinkt ze 'm gewoon helemaal leeg! hihi.. ze lust het dus niet van een lepel.. maar wel uit de fles.. Humor dit! Nou dan krijgt ze het dus in de fles voortaan! Geeft ook een stuk minder rotzooi! oja.. kiwi, aardbei.. het zit allemaal in fruithapjes vanaf 6 maanden... Dus ja.. hoe het nu zit.. geen idee.. Nora heeft aardbei in zo'n hapje op en heeft nergens last van gehad.. geen uitslag of iets dergelijks..
Hihi daisy, had je niet over het hoofd gezien hoor. En je probeerd offline te blijven? haha.... Ga maar lekker knuffelen jij.
Ik ga even mijn was opruimen.. kreeg net nog visite van een vriendin.. moet nog ff het eten klaarzetten en dan zijn mijn klusjes voor vandaag weer gedaan!
Ben even naar mijn meissie aan het kijken in de box....lachwekkend hoe zij zich kan vermaken met bepaalde dingen. "Goh, grappig...onder het kleed zit ook iets en als ik met mijn nagels erover heen ga, maakt het een gek geluidje. Moet er heeeeeel hard om lachen....".
Zit aarbei in de 6 maanden potjes? Van aardbei wist ik wel dat je het beter niet kan geven ivm allergie enzo, van kiwi niet. Maar als ze het in de potjes stoppen zal het wel meevallen toch?
Leuk is dat het suus. Zo vind Tessa dat spiegeltje geweldig. Als ze dan omrolt en ze komt precies met haar gezichtje boven de spiegel uit heeft ze dikke lol. Dan gaat ze weer terug draaien en dan telkens overnieuw. (ja ja, Tessa kan inmiddels heeeeeel goed terug rollen... ) En het is helemaal leuk als mama dan achter je gaat zitten en over je schouder ook in de spiegel kijkt. En kijk je dan opzij, dan heb je opeens 2 mama's! Haha,
"En nu draai ik me al 3 keer weer terug naar de rug....even omkijken of mama me niet gezien heeft, want dan gelooft ze straks niet meer dat ik het zelf niet kan....."
Ik merk zelfs dat typen niet echt goed meer gaat. Moet steeds backspacen... Kan nog wat worden vanavond op m'n werk... Nu maar hopen dat er geen spannenden of rare dingen gebeuren...
Toch super, hoe die kids van alles moeten ontdekken, wat voor ons al "gewoon" is. Soms zou ik nog wel even baby willen zijn en lol willen hebben door een sok van een ander kind uit te doen en in mijn mond te stoppen. Nu vinden we dat mega ranzig....
Wat niet gaat, gaat niet hoor Bones. Als je merkt dat het echt niet gaat, dan ga je lekker naar huis.