Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Sterkte met je migraine Boney.

ik ga lekker naar huis. Heb mijn boek van Kleintjes mee. Lekker ff lezen en alvast aan mijn meissie denken opweg naar huis.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Weet ook nog goed dat ik voor het eerst met haar voor het raam stond om naar de blaadjes aan de boom te kijken. Ze steekt haar handje uit om te pakken. Komt ze tegen het raam aan met haar handje....
    Dat had ze niet verwacht. Haha, ze keek echt heel raar. Wat is dat nou?

Ze steekt nu ook haar armpje uit naar iets wat ze wil pakken of zien. Sta ik met haar op de arm en ze ziet iets op tafel liggen dan steekt ze heel ver haar arm uit en moet ik er heen lopen.
    De boekenkast is ook reuze leuk!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    over fruit (ff tussendoor)

Kiwi is samen met de aardbei de gezondste vrucht

Kiwi is alleen erg scherp voor die kleintjes. je mag er als volwassene eigenlijk maar 2 per week hebben volgens mijn ha. als lis 1 kiwi heeft gegeten (is ze dol op) dan is het bij de eerste poepluier al raak ..billen kapot... ook in je mond op de tong kan het heftig zijn.. (ed krijgt allemaal bultjes en bij mij prikt t een beetje..dus voor die kleintjes wel gezond maar puur niet zo fijn lijkt me.. in die potjes zit van deze vrucht en aardbei ook maar zo ontzetten weinig. kijk maar s naar de percentages.. stelt echt niks voor! daar hebben ze dus doorgaans geen last van!

en nu ga ik er van tussen!

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Thanks daisy. En knuffelse jij.

Suus, het gaat vast wel goed komen. En mocht het nou echt niet gaan kan ik idd altijd nog naar huis. Alleen een beetje lastig. Als avond hoofd ben je dus alleen. Dus ben je niet te vervangen. Of je moet collega's bellen of ze alsnog kunnen komen.

Maar na deze kop koffie lijkt het iets beter te gaan. Het gebonk is iets minder. En de vaatwasser voel ik ook niet meer.

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    "Ja ja ja, en nu doe ik net of ik me niet om kan draaien, trapt ze vast wel in". Nou, niet dus.....en wat denk je, maakt ze zo'n spastische beweging dat ze ineens op haar billen zit. WAUWIE!

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Yep.. ik heb van die potjes frisfruitje van de nestle en daar zit gewoon aardbei in.. kiwi volgens mij ook!

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wow wat goed van Tess.
    Ik ben ff weg. Wat opruimen enzo. En flesjes klaarzetten voor papa peter.
    Tozzo

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Puur geluk hoor, als je maar spastisch genoeg doet, dan pleur je vanzelf een keer op de billen....
    Ik ga nog even de was erin doen en dan Tess een fles geven.

Tot straks.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja, maar met geluk moeten ze het leren. Als het steeds perongeluk doen dan krijgen ze vanzelf een keer door hoe het echt moet. Net als met omrollen. Dat ging hier vaak perongeluk goed omdat ze dan haar arm onder haar buik liet liggen. Zo kon ze makkelijk terug.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb zooooo geen zin om op te staan. Heb net alleen de was in de droger gedaan. Ga ook niks doen ook. Alleen nog ff het eten klaarzetten voor TEssa en Peter vanavond.
    De rest vind ik gescheten...

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Haha Boney jij hebt uitdrukking :)
    de rest vind ik gescheten?

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Die uitrukking is volgens mij heel nederlands toch? Of niet. Ik gebruik hem regelmatig.
    Ik vind het gescheten: Vind het wel best zo.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    hihi, heb ff gegoogled, maar kan het niet vinden.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb 2.5 week geleden een nieuw pas aangevraagd bij de Rabobank. M'n oude was kapot. Zou 5 werkdagen duren. Tot op heden niks ontvangen.
    Bel ik met de bank: Nee mevrouw, die pas is nooit aangevraagd... :(
    Lekker handig. Ben speciaal naar de bank geweest en daar hebben ze het geregeld.
    Nu duurt het dus nog 5 werkdagen...
    En het is zoooo onhandig zonder pas. Ik kan zelfs niet pinnen. Moet dus steeds naar de bank om geld op te nemen.

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    K*T, had net een heel verhaal getypt, is het ineens verdwenen :x
    Dus dan maar een grote knuff voor iedereen :D

Sofie heeft lekker geslapen vannacht. Ze wilde om half 6 drinken en heeft daarna nog tot half negen geslapen :D De andere kinderen ook, dus mama kon ook lekker blijven liggen!
    Ik moest om 10 uur naar de tandarts om een gaatje te vullen. Gelukkig werd het verdoofd, want ik ben geen held.
    Ik moet zo nog even om boodschappen en een bosje bloemen bij mijn schoonmoeder brengen. Zij past zoveel op de kinderen dat ze dat wel verdiend heeft!
    Ik zal zo nog even een foto plaatsen van Sofie die ik gisteren heb gemaakt.

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Helemaal gelukkig met haar pop :D

17. supermummy

supermummy Niet meer actief

Och wat lief!
    Sofie is zo´n schatje

18. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wat ontzettend lief!

Ik ben net boodschappen gaan doen met Juul en heb haar voor het eerst in het zitje van de winkelwagen gezet. Ze vond het echt prachtig! Ik heb zo'n stoffen zitje van Beaba voor in het winkelwagenzitje en dat werkt erg goed! Ze zit daardoor ook wat vaster en als ze omkukelt, lijkt ze minder hard te vallen.
    Verder wordt ik echt een beetje moe van het slaapgedrag van Juul... Ze was vanmorgen om 10u echt doodop en sliep welgeteld 4 kwartier... Ik heb haar een kwartirtje laten liggen in de hoop dat ze nog een ronde zou slapen, maar ze begin steeds harder te kletsen. Uit bed gehaald, fruithap gegeven en binnen een half uur was ze weer in haar oogjes aan het wrijven. Ik, niet te flauw, Juul weer in bed gelegd, maar weer wilde het slapen niet lukken. Half uur later weer uit bed geplukt en naar de supermarkt gegaan. De terugweg met 1 hand aan het stuur gereden en met de andere hand Juul wakker gehouden omdat ze haast sliep en dan niet meer naar bed wil. Ze ligt nu vanaf half 2 te slapen en ik verwacht eigenlijk dat ze elk moment wakker wordt omdat de beroemde 3 kwartier weer voorbij is... Ze is verder vrolijk zat hoor, maar ik blijf de hele dag maar plannen en schuiven omdat ze vaak op 3 of zelfs 4 slaapjes zit.
    Nou ja, er is niets aan te veranderen en ik heb jet er mee te doen, maar het is lekker om af en toe ook wat te zeuren te hebben :) :)

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mrijn, dus Juul zit al in de winkelwagen? Wil het eigenlijk ook gaan proberen. Het is een stuk makkelijker dan elke keer die maxi cosi de winkel in mee te nemen. (kar is dan nl. ook gelijk bijna vol) En slaapjes, tja, ik weet het met Sofie ook nooit hoor. Nu had ze om 11 uur een dutje gedaan en meestal gaat ze dan zo rond drie uur nog even slapen. Maar vandaag sliep ze weer om 13.00 uur. Oh, ik zie ze nu de mobile slopen die boven de box hangt, dus ze is wakker (ze slaapt nog in haar reiswiegje in de box) Nou, dan ga ik maar even boodschapjes doen. Even vlees kopen. We eten vandaag peertjes (kant en klaar net van mijn moeder meegenomen :D )

20. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ah, ze is weer wakker... Nu it ik dus weer met het probleem dat ze het net wel o net niet haalt tot vanavond. Een kind is echt killing voor een controlfreak...:evil: :evil:

@Meiske: Ik heb vandaag inkopen gedaan bij de Appie en die hebben wagentjes waar de cosi sowieso niet inpast. Heel kindvriendelijk en handig...NOT... Normaal doe ik Juul dan in de draagzak, maar ik had nu toevallig dat zitje bij me en het leek me een mooie gelegenheid om het te testen. Het ging echt prima, moest haar alleen af en toe weer even rechtzetten omdat ze wat ging hangen. Ik had maar een paar dingetjes te halen en ze heeft er 10 min ingezeten, ik weet niet of ik het langer zou doen.

Deel Deze Pagina