Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Leuke foto's Dees!! Hoop dat het weer iets beter met je gaat....

Mystery, wat fijn dat het weer wat beterder met jou en Bryan gaat!! Had je nou last van een virus of weet je dat nog niet? Nouja belangrijker is dat het weg gaat!!

Mrijn, is dat ding wel makkelijk te bevestigen als je in je eentje bent?? :rolleyes:

De sperciebonen gingen wel wat beter vanavond, hij heeft er de hele tijd op gekauwd/gesabbeld, en volgens mij heeft ie wel 1 hele boon binnen gekregen :) Morgen krijgt ie wortel, ben benieuwd....

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou heb geen idee wat t is , dus ja , blijf de meds maar slikken en we zien wel

had je toevallig noggekeken naar die banner >naatje ?

3. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik heb het bestand nog open staan met alle lagen, dus kan wel iets maken wat groter van formaat is. Je wilt dezelfde foto gebruiken?
    Je moet me wel een paar keer herinneren, want me hoofd is een zeef, en ben druk aan de poets hier thuis. Wil echt alles op orde hebben, spullen uitzoeken, alles op de juiste plek, alles uitsoppen, dus hoef me niet te vervelen :)

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik net bij BabysBest.

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat is het hier rustig zeg! Waar is iedereen?

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wat een rust hier!
    Zo ik ga weer naar huis heb mijn plicht weer gedaan. groetjes!

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    jeetje... Wat een rust!
    Zit inmiddels weer te kolven.
    Hoofdpijn is zo goed als weg gelukkig. Heb nu een gevoel of er natte watten in m'n hoofd zitten... :rolleyes:
    (das weer eens wat anders dan zaagsel)

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    En hoe gaat het kolven nu Boney?

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Naatje: Ik zit net een heel verhaal te typen in het topic: BV en trots! Moet je daar maar ff lezen... ;) Ik moet echt weer verder nu.
    Bye

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden!

hier naar schoonouders geweest en daar ff de stad ingeweest, nog een vestje voor Gwen gekocht en een wat groter winterslaazakje , lekker daar gegeten en toen naar huis gegaan Gwen ff opgefrist en fles gegeven en naar bed gedaan, waar ze ook nog ff 3 kwartier heb liggen kletsen hihi echt grappig gehoor en vooral nu dat TAATAATAATATATAAAAA maar ze heeft vanmiddag bij me schoonouders in haar bedje 2,5 uur liggen pitten! Net nog 2 wasjes gedraaid en zo nog 1 ophangen en nog wat spullen ingepakt voor vrijdag JEETJE wat moet je een hoop meenemen :confused: ben blij dat ik wat meer ruimte in deze auto heb ;)

zo ben ff terug lezen ff kijken of het veel is!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    uhm ik zoo leuk? :rolleyes: weet je het zeker :rolleyes:

Fijn dat je nu ff tijd neem voor je gezinnetje en jezelf! zal jou en je gezinnetje goed doen! en fijn dat je pa nu stabiel is! Dikke knuffel denk aan jullie!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    beterschap voor Tess en je kleintje zo verkouden is echt zielig :(

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh leuk bijvoeden hoor ben benieuwd hoe het gaat met de Rapley ;) en leuk dat je toch af en toe komt kijken en posten hier!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh Gwen vindt pap geweldig :) zou ook kunnen omdat ik er eerder mee ben begonnen denk ik!maar ja was zelf ook gek op pap :)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedzo meid!! van dat ziekmelden dan!! en ja ze kunnen nu ff de pot op op je werk, eerst maar aan jezelf denken nu das veeeel belangrijker !! hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee.

Heb net dat topic gelzen en reactie gegeven. Vind serieus dat een kindje dat bij zo'n vrouw met die gedachten geboren word misschien maar beter niet geboren kan worden. Snap dat dit heel hard overkomt, zeker bij mensen die lang bezig zijn voor kindje maar ken teveel gevallen waarbij het kind de dupe van de ouders is en vind de hulpverlening in ned erg slecht en denk dan had je beter niet geboren kunnen worden. Hoe erg ik dit ook vind en me niet kan voorstellen om abortus te plegen.

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ga slapen tot morgen

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ps hoop niet dat ik met bonvenstaande bericht mensen voor het hoofd stoot, bedoel het niet zo slecht als dat het misschien over komt

Deel Deze Pagina