maar zijn er dan zwitsal monddoekjes? ik ken alleen de billendoekjes... en ja, die ene van de foto... ik wilde toch graag een babybjorn en dit is het nieuwste model met goed draagcomfort en dat ie luchtdoorlatend is leek me wel handig aangezien we de lente en zomer in gaan... vind het ook erg veel geld, maar wilde 'm graag hebben
Hallo lieve dames, Hierbij mijn laatste berichtje aan jullie. Ik heb niet zo veel zin meer om te forummen! Ik heb hier niet zo veel te vertellen en vaak heb ik niet de puf om op iedereen te reageren. Het moeder leven is voor mij druk! Ben continu in de weer met het huishouden, sociale contacten en natuurlijk met Aaron. Ik heb het tijdens mijn zwangerschap heel leuk gevonden om met jullie te kletsen en alle kwaaltjes en dingentjes te bespreken. Maar nu vind ik het wel genoeg geweest. Ik wil mijn tijd anders besteden dan uren achter de computer om alles terug te lezen en te reageren en verhalen te schrijven. Begrijp me niet verkeerd! Ik bedoel het heel goed hoor . Maar dat actief forummen is niet voor mij weggelegd! Ik zal zo nu en dan mijn neus nog wel eens laten zien hier misschien, en zo nu en dan eens kijken hoe het met jullie en de baby's gaat en vertellen hoe het hier bij ons gaat. Voor iedereen een hele dikke knuffel en kus. Veel succes, geluk en sterkte met jullie kleintjes. Ik hoop dat ze in een warm en liefdevol gezin mogen opgroeien! En wie weet tot ziens bij een volgende zwangerschap! Veel liefs, Thirza
Hey Thirza, dat is geen probleem. Geniet maar lekker van alle bezigheden als nieuwe mama en kom af en toe nog eens langswippen! Een update is altijd leuk om te lezen. Ik wens jullie ook veel liefde, gezondheid en geluk toe! Liefs Suus
oh die dingen ja! moet dan denken aan grotere kindjes die hun snoet vol hebben met resten van plakkerige ijsjes & het fruithapje op hun kin hebben zitten... voor nu is afvegen met een spuugdoekje toch ook voldoende? of ben ik nou een smerige mama?
Hi Thirza, Begrijp je helemaal hoor, komt niet verkeerd over! Jij ook heel veel geluk, plezier & gezondheid met je kleintje... Leuk als je nog eens langs komt om te vertellen hoe het met jullie gaat! liefs, Wendy & Fenne
he thirza! ik begrijp je ook helemaal hoor en ook van mij veel liefde gezondheid en geluk voor jullie!
ik ben de hele middag met vivian en bryan in de stad geweest! was erg gezellig! Wat is Bryan een leuk kereltje zeg! Heel leuk om het verschil te zien met Finn! Jammer dat ik geen digitale fotocamera heb, anders hadden we een foto kunnen maken van de mannekes! @vivian: moeten we zeker een keer overdoen! Enne: is Bryan nu lekker aan het slapen?
haha fijn is dat he! Finn heeft ook een tijdje gehad dat hij dan net z'n huil uurtje had. Is nu gelukkig opgeschoven naar 's avonds 11 uur, als ie al een heeft...
moeten jullie me toch eens vertellen... word er echt wat gedaan met de feb mama hyves? Ik snap namelijk nog steeds niet hoe ik daar kom, aangezien ie afgeschermd is...hoe kom ik daar & hoe sla ik 'm op in favorieten ofzo?
@wen: Vivian woont in midden limburg, maar met de auto was ze zo hier. Alleen parkeren was lastig haha! Je kunt gewoon inloggen met je eigen hyves gebruikers naam en dan gaat ie automatisch naar de site. Tenminste zo doe ik dat. Heb gewoon de link gebruikt die ze me per pb toegestuurd hadden
Wen, je hebt pb gehad met de link. Ik moet eerlijk zeggen dat ik amper tijd vind om hier te zijn. Laat staan op de hyves. Ik kom daar ook nauwelijks. Ik ben ff eten. Papa is thuis en Tessa ligt nu boven in d'r bedje te huilen. Het moet maar even. Ik heb ze heel de dag al bij me.
Dees: sterkte voor vandaag. Ik las net pas dat jullie Thijs* zijn gaan ophalen. Moeilijk hoor, maar wel fijn dat hij eindelijk thuis is! Joma: beterschap voor Gwen
@Suus, wat een heftige middag, snap goed dat je daar even helemaal overstuur raakte! Maar het gaat vast helemaal goed komen met jullie meisje. @Suus en Mrijn, het is heel normaal dat kindjes erg moeten huilen van een behandeling aan de nekwervels en/of osteo behandeling. Maar het gaat ze wel heel erg helpen, want ze kunnen enorm last hebben ervan en als het dan los wordt gemaakt en de spanning verminderd op den duur, knappen ze enorm op. Hier was Noah vandaag bij de Osteo ook helemaal niet blij, en ook daarna heeft hij nog flink gehuild! Echt heel heftig vind ik dat. Zoals Mrijn al zei kan dat ook komen door dat er spanning of trauma van de bevalling 'vrij' komt zeg maar. Ik heb ook 5 kwartier geperst voor hij er met de vacuum uitkwam en de eerste twee weken was hij heel rustig, leek nergens last van te hebben. Maar klachten gaan vaak pas later blijken. In ieder geval sterkte meiden, hoop echt dat jullie meisjes zich gauw beter voelen. @Mrijn, dat bakeren lijkt Juul goed te doen he? De Osteo heeft het mij vandaag ook geadviseerd voor Noah, morgen ga ik bij het CB overleggen. @Debora en Vivian, wat leuk dat jullie samen op stap zijn geweest! Heb je al gesoliciteerd Debora? @Wen, oh wat fijn, ik hoop ook dat wij zo rustig kunnen eten! @Thirza, heel veel geluk gewenst!
Pffff suus wat heftig allemaal ik snap dat je er doorheen zat! Wel prettig dat ze nu weten wat het is, en hopelijk is het met wat behandelingen snel over....