En jij natuurlijk heel veel plezier op de bruiloft Boney... hoop dat jullie lekker genieten van jullie dagje uit samen! Ben nu echt weg...
Ik ga laptop afsluiten. Peter is nog steeds aan het eten met de hoge piefen van z'n werk. Die zal wel laat thuis zijn ben ik bang. Ben hier denk ik zaterdag weer. Wat zal ik blij zijn als het zaterdag is... Kunnen we Tessa weer ophalen. Bah, ga er steeds meer tegenop zien. Niet aan denken. We gaan er gewoon een TOP dag van maken. Doei doei lieve allemaal. xxx
zo ik ga mijn bedje opzoeken ! morgen rond 11 uur rijden we weg dus ben er morgenochtend nog ffies! denk dat ik morgen als gwen al wakker is ff naar het weeguurtje loop van het cb ben zo benieuwd vooral na haar virus en het afvallen! denk dat ik mijn laptopje maar meeneem naar vakantie!hihhihi trusten!
Joma, hele fijne vakantie! Meiske, wat balen zeg!Ik had echt verwacht dat ze een bod zouden uitbrengen.Ik hoop dat jullie snel een koper krijgen. Boney, veel plezier op de bruiloft. Wen, veel waterplezier. De rest allemaal een heeeeeele goedenmorgengroet van deze kant van het land. Hier is het echt drama. Tesswas werkelijkde hele nacht aan het hoesten en om 6.00 was de koek op en was het huilen. Ik kon haar niet troosten,dus ik heb haar om 7.00 een zetpil gegeven.Nu gaat het iets beter, zometeen een fruithapje en fles en dan weer even proberen te slapen.Maar ik vrees dat dit een lange dag gaat worden......
Goedemorgen; wen; veel plezier met zwemmen boney; gezellig dag en voor je het weet is tessa er weer joma maak er en fantastische vakantie van suus; balen zeg, hoop dat de zetpil tess een beetje rustig krijgt en dat ze snel van de hoest af is. Paul brengt nu ilse naar het kdv. Hoop echt dat het heel snel went. grrr Denk dat Ilse besloten heeft dat de bv maar moet ophouden. Ze drinkt echt mega slecht, duwt zich steeds van me af. Ik heb echt genoeg melk, heb het gekolft en dan wil ze wel het flesje. Dit is nu bijna een week zo. Blijf het nog weekje proberen maar weet het er ff niet meer mee, maar ga geen strijd blijven voeren om de borst omdat mama dat maar wil. Ga nu naar mijn werk, vergadering en ff laatste dingen klas regelen en vanmiddag naar de tandarts, dan lekker uiteten met pa en ma dus ben hier zaterdag pas weer. Meiden hele fijne dag Dikke kus[/b]
Mogguh meiden Vandaag het werk bellen, blegh, klote klusje maar het zal toch moeten. Ik ben al druk aan de poets hier. Nog stofzuigen en dweilen en dan lijkt het weer wat. De kat is ook ontwormd, yekkie! Over naampjes, nou haha, wij spannen de kroon Poepkontje Poepzakkie Klootzakkie Eikeltje Mafkeesje enzo Maar ook dingen als scheetje, moppie, mama's mupke enzo hoor dus het komt goed. Joma, fijne vakantie Debie, rare fratsen van Ilse. Ik dacht dat kindjes juist behoefte hadden aan het contact tijdens het voeden. Ilse heeft er dus even geen trek in, vaag. Nog even en ze gaat het huis al uit joh . En het kdv, slik, ik kan het me zo indenken. Muts als ik ben moest ook al huilen bij het binnenkomen daar, laat staan dat ik hem een dag ga brengen. Ook niks voor mij dat soort dingen. Sterkte ermee meid. Suus, och arme Tess. Door mijn eigen gedoe heb ik helemaal gemist dat ze zo hoest, sorry. Ben je al naar de huisarts geweest met haar? Tis zo rot dat ze niks kunnen zeggen die kleintjes maar ook rot dat ze nog zo weinig mogen hebben tegen de hoest. Sterkte ermee en een dikke knuffel aan Tess van ons. Boontje, veel plezier meid. Lijkt me een vreemd gevoel, een hele dag weg zonder de kleine. Ik hoop dat het gaat lukken allemaal, ook met de boobs . Ichtus meid, hoest nu? Je gaat ook maar door en door (je moet wel) maar ik ben zo bang dat je straks knapt. Je weet ook mij te vinden he? Dwaasje, ik hou ook van jou en ik mis je verschrikkelijk. Ik wou dat ik met mijn vingers kon knippen en je papa beter kon maken. Maar ja, als ik dat kon dan haalde ik ook Thijs* meteen terug. Dikke knuffel meiske en ik denk aan je (maar dat weet je wel). Ook ik ben dichtbij! De rest krijgt even een knuffel, sorry. Vandaag om 2 uur een fietsstoeltje ophalen. Tis een vrij nieuwe Bobike met een scherm erbij. Tis een leuk ding moet ik zeggen. Bij elkaar voor 30 euro en het ziet er heel netjes uit. Ik heb trouwens gisteren voor het eerst het boek wat ik van jullie heb gekregen kunnen lezen. Althans, 'echt' kunnen lezen. Ik heb gewoon de tranen toe gelaten en het is nu ook blijven hangen. Ik heb het steeds vluchtig bekeken en als het te moeilijk werd legde ik het weg. Zo bijzonder wat wij hier met elkaar hebben. Ik heb trouwens onzettend veel zin om weer eens af te spreken. Zijn er meer meiden voorstander? Zonder de kids weet ik niet of ik dat kan en wil. Ik heb Luuk nu gewoon even nodig. Gewoon een keer met iemand ergens afspreken kan ook. Gewoon even behoefte aan, maf he? Kussssss lieffies.
morgen meiden @ joma , geniet ze meid @ botje , ook jij veel plezier ! @ debie , he meid vervelend dat t niet lekker gaat met ede bv ... kan het niet zijn dat ze zo moeilijk is ivm een sprong of zo >?dan kun je t misschien een beetje plaatsen @ dees, meid als dat kon dan zou ik het ook direct doen voor je , ! succes met bellen EN LAAT JE NIET GEK MAKEN VROUWKE ! @ dwaasje meis hoe issie nu ? uh de rest geen idee meer OWJA ichtus meid , vanuit hier een HELE DIKKE HUG voor jou , je hebt t er maar zwaar mee sterkte !
Ik heb gestozuigd en een deel gedweild. Ik doe het met Dettol hoor, jammer dan van de vloer, die is toch al niet veel meer. Parket mag niet met Dettol maar die wormenkont van de kat moet weg gepoetst worden. Ik doe hem ook 2x straks. Luuk is wakker maar is aan het spelen dus ik laat hem even liggen zodat ik door kan.
nou dees ik denk dat hij verkouden word of zo , hij had net toen hij uit bed kwam een dik dicht oogje , beetje soepoogje idee , en niest veel , ben bang dat hij weer een koudje heeft ..... ook zijn de luiers bezaaid met slijm , dus we zien wel
Alweer verkouden, wat vaak joh. Even een brutale vraag maarre, wordt er bij jullie soms gerookt? Of is het huis vochtig misschien? Ons huis is erg vochtig maar ik zet alles steeds tegen elkaar open. Het verbaasd me eigenlijk dat Luuk nog niet verkouden is geweest *klopt af*.
Dees, geeft niets hoor, heel begrijpelijk. Nee, ik ben niet met haar bij de HA geweest, want die kon de vorige keer ook niets voor ons betekenen. Ik heb haar een zetpil gegeven en net de fles en ze slaapt nu. Hopelijk slaapt ze even door, zodat ze straks iets beter te pas is. Het lezen van ons boek zal idd heftig zijn, maar heel goed dat je het gedoseerd doet en dat je zelf kunt bepalen wanneer je eraan toe bent. Ik zou zo graag wat voor je willen betekenen, maar kan alleen maar een hele dikke digitale knuffel geven. Nu even tandjes op elkaar en het werk bellen, dan heb je dat tenminste gedaan. Debie, ik hoop dat je was afleiding op het werk kunt vinden. De dag is vast snel om en dan kun je de lachende Ilse (weet ik zeker) weer in jouw armen sluiten. En tja, tis een dooddoener....maar het went echt. Houd dat maar voor ogen. Dikke knuffel meis. Mystery, och Bryan ook al ziek aan het worden. Het zal wel heersen, want er zijn veel kindjes ziek en snotterig. Op het kdv waren er ook al 4 afgemeld wegens ziekte. Verwen hem maar lekker met extra knuffels vandaag. Beterschap kleine man!
nee wij zelf roken niet , me ouders en vrienden wel . als die komen wordt er wel gerookt , maar dan staan er ramen open , vochtig , nee kan ik niet echt zeggen , ti wel camping , maar niet vochtig , zodra dat t vochtig word hier gaat de kachel aan