Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nou, het ene kindje is vatbaarder dan het andere kindje. Tess wordt 2 keer per week blootgesteld aan mega veel bacterien op het kdv, dus is vaak verkouden. Maar hierdoor bouwt ze wel weerstand op (probeer het dan maar positief te benaderen).

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hai Suus, dat had ik dus helemaal gemist.

Over dat boek, ja dat moet ik wel zo doen want anders ga ik kijken, huilen en neem dan niet meer op wat er staat. Nu wilde ik er de tijd voor nemen.

Op een of andere manier heb ik het gevoel dat Luuk ook met Thijs* bezig is. Hij strekt vaak zijn handje uit naar de foto van hun samen. Ik pak die er dan bij en vertel hem dat hij dat is met zijn kleine broertje. Ik heb hem gisteren ook verteld dat ik Thijs* heel erg mis maar dat hij zijn broertje ook wel zal missen. Dat ze samen in mijn buik hebben gewoond en met elkaar hebben gespeeld en elkaar hebben geschopt en gestompt. Ik heb ook gezegd dat mama zal proberen zijn gemis op te vangen samen met papa en dat Thijs* altijd in onze hartjes zit. Ik ga ook vaak bij het plekje van Thijs* staan met Luuk en dan aaien we samen de urn. Luuk kijkt dan altijd heel aandachtig en lijkt te luisteren. Het gekke is dat hij de urn heel voorzichtig aanraakt terwijl hij normaal naar alles maait. Die kleintjes weten zoveel meer dan wij denken.....

3. 40plusmama

Het was ook maar een vraagje, had gekund toch? Ja dat ze op het kdv veel op kunnen lopen weet ik. Ik heb zelf als vrijwilliger gewerkt op een kdv en was meteen in de 2de week ziek. Ze zeiden daar al dat iedereen dat heeft als ze beginnen omdat er zoveel bacterien rondwaren daar.

Eerst keer dweilen is klaar, straks de 2de keer als het droog is.

Jaaaa en mijn fietstas is er en hij is leuheukkkkk!

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Denk ik ook hoor Dees. De zintuigen van die kleintjes staan op scherp en ik denk dat ze daardoor meer zien en horen dan wij. Ik geloof totaal niet in spirituele en paranormale zaken, maar ik kan me wel iets voorstellen bij de 6e zintuig van kinderen.
    Ons brein is al vervuild van allerlei belemmeringen. Maar door de onbevangenheid van baby's en de scherpe zintuigen, zou ik me best kunnen voorstellen dat Luuk meer van zijn broertje meekrijgt dan wij kunnen vermoeden.

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Toen ik in het onderwijs begon, ben ik in 1 jaar 6 keer ziek geweest en doorlopend verkouden. Maar nu nooooooit meer, dus mijn weerstand is goed opgebouwd.

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Foto Dees?

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Terwijl jij de foto neemt en plaatst, ga ik even snel de keuken opruimen (weet natuurlijk niet hoelang Tessje het in bed volhoudt).

8. 40plusmama

Ik geloof wel in die dingen moet ik zeggen. Ik zou best weleens willen weten of Thijs* hier ook 'aanwezig' is. Je kan wel iemand laten komen maar hoe weet ik of dat diegene niet in mijn straatje praat? Dat vind ik wel moeilijk te bepalen want wat is waar en wat niet? Die babyfluisteraar bijvoorbeeld, daar geloof ik heilig in.

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    slik dees, bijzonder is dat zeg... Maar hij zal het gewoon ook voelen. Knuff voor jou!

Wij noemen Finn trouwens: Finneman, monstertje of boefje.

Ik ben vast en zeker een hele grote muts, maar vandaag is de laatste dag op het kdv voor Finn. hierna gaat hij naar de gastouder en weet je.... Ik heb er moeite mee! Ik breng hem 10 x liever naar het kdv! M'n gevoel zegt gewoon dat het daar ok is.... Niet dat het bij de gastouder niet ok is, dat is het niet maar ergens vind ik het niet prettig.

Ben me nu m'n hoofd aan het breken voor een tekst op het kaartje dat ik samen met een appelvlaai ga brengen zo... Iemand een idee?

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    :cry: :cry: :cry:

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh ik geloof daar ook wel in!

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    dees ik denk idd dat luuk dat wel beseft hoor ,
    mijn man zegt ook altijd ( die is helemaal niet van da paranormale ) als een baby of een kind staarend zit te kijken zit hij engeltjes :)

dus wie weet dees !

13. 40plusmama

Geen idee Debora, wat je erop kan zetten. Ik snap wel dat het moeilijk is hoor, je sluit weer een stukje af. Maar hij krijgt het bij de gastouders vast net zo goed. Ik heb even geen tijd om over een tekst na te denken anders deed ik het. Misschien kan Joma nog snel wat voor je doen, die kan zo goed rijmen?

Naatje, ik wilde je niet aan het huilen maken meid. Knuffie

Ik ben even de foto bewerken, hij komt eraan.

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    mmm ben al bezig met schrijven! Maar bedankt dees!

15. 40plusmama

Hij is aan 2 kanten hetzelfde, oeh, ik vind hem echt leuk!

16. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    *veegt tranen weg*

@joma; Een heeeele fijne vakantie, ontspan, geniet, en kom lekker uitgerust terug! Hoop dat je een beetje mooi weer krijgt.
    En heb even naar filmpje gekeken, maar wat een lachebekkie zeg, en wat goed kan ze al kruipen, sterke meid die Gwen!

@boney; Heel veel plezier op de bruiloft!

@Wen; beetje laat, maar veel plezier bij het babyzwemmen haha

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    WAUW, die is echt SUPER Dees!

18. 40plusmama

Ja gaaf he! Je kan hem helemaal zelf ontwerpen, met foto, zonder foto, wat je maar wilt.

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Bryan & Tess; Veel beterschap!

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007