Naatje, douche ze! En Debora, succes bij het afscheid nemen. Kom je hier ook even een puntje vlaai brengen?
zo hier nog ff een berichtje! net nog ff naar de supermarkt gelopen met Gwen en nu is ze aan het jammeren , ze was om 7.30 wakker en fles gehad en normaal slaapt ze daarna nog maar ze wilde niet en ik dacht nou dan slaapt ze onderweg lekker in de auto! wij gaan rond 11 uur weg dus heb nog even! OHja als ik Gwen tegen de achterleunig op de bank laat staan en zich vasthoudt dan gaat ze op geven moment rustig door haar knietjes om te zitten zoooo lief! maar mevr gaat hard zo En ja op dat filmpje zie je er ook een beetje kruipen! ff terug lezen..........
@Suus bale zeg van die nacht en is zoo zielig als ze zo verkouden zijn heb je zetpillen tegen het hoesten? die had ik voor Gwen en werkte perfect @Debie dat is niet leuk he je kindje naar het kdv brengen, lijkt mij in iedergeval vreselijk! ben zo blij dat het hier niet hoeft. en die bv wel bale dat ze niet meer wil , maar ja ze moet toch wat binnen krijgen! fijne dag en gezellig eten vanavond! gezelige avond! @Dees leuke foto! en dat Luuk ook dingen aanvoelt ook betrekkingen tot *Thijs daar geloof ik zeker wel in! Knuffff en succes met bellen naar je werk! bah das weer zwaar @Mystery bryan ook weer verkouden aan het worden bah zeg.... hopenlijk valt het mee, Gwen had van de week kou op haar oogje ook en ja onstoken gelukkig doet die ooggels wonderen @Deborah waarom gaat Finn dan naar een gastouder? ipv kdv of heb ik iets gemist? @Naatje ja denk toch echt wel dat Gwen heel sterk is was ze trouwens al heel vlot toen ze 6 weken was hield ze haar hoofdje al helemaal rechtop en keek in de rondte dus toen was ze al sterk!
Joma, dan maar slapen in de auto. Is ook wel lekker als ze dan lekker rustig is. Hoelang rijden jullie erover? Heb je er al zin aan? Zo schattig hoe Gwen aan het "kruipen" is op de film. Ze gaat ook al vooruit, dat kan Tess niet...alleen nog maar achteruit. En dat is af en toe frustrerend....want voor haar ligt wat ze hebben wil... En dat zakken door de beentjes, lief he...vind dat ook zo schattig. Die zetpillen die jij had, krijg ik niet. Ik weet niet hoe of wat, maar de vorige keer heb ik de HA ernaar gevraagd. En zij wilde me ze niet voorschrijven. Anyhow, de "gewone" zetpillen doen hun werk ook, want ze slaapt nog steeds. Ik denk dat ik vandaag maar telkens voor het slapen gaan er eentje geef. Dan kan ze in ieder geval zonder pijn slapen.
@Suus ja we rijden denk ik ruim 2 uur en een 15 minuten ! maar stoppen nog ff onderweg denk ik dus we doen op ons gemakkie!
Wat me opviel op het filmpje van Gwen, ze gaat ook al bijna zitten vanuit het kruipen (als ze haar armpje achterover zwaait). Knap hoor. Luuk doet nog niks in die richting alleen zijn kontje omhoog en dan zijn knietjes eronder trekken. En dan te bedenken dat ze maar 3 dagen schelen. Maar ja, meiden zijn vaak ook sneller dan knullen. Luie kerels ook he Ik heb het werk niet gebeld maar een mail gestuurd naar de vervangende supervisor. Als ik bel zit ik toch steeds te huilen......
goedmorgen lieve dames... Dees meid ik ben super trots op je.. ik volg je wel hoor.. alleen niet altijd de puf en tijd om op alles te reageren...kusjes en ja een meeting ik ben voor... zou alleen niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen haha volgende week is Nick jarig en Maurice dus weer druk scholen beginnen weer en de voetbal hahha SUUS bedankt voor je lieve smsjes ik vind je zo lief..en ik maak zeker gebruik van je aanbod.... voor iedereen een dikke knuf... en ik mis jullie allemaal kusjes
Hey Dwaas, fijn dat je even jouw gezicht hier laat zien. En jij bent ook een lieverd hoor! En tijd voor een meeting gaan we gewoon maken. We plannen wel iets na de verjaardagen. Werk ze meissie!Kussies! Dees,het is geen schande om te huilen....Maar als je een beter gevoel hebt bij een mail, is dat toch ook prima. En mannen zijn nu eenmaal lui....ha ha ha. Tess zit ook soms plots op haar billen als ze weer eens aan het klauteren en klimmen is. Zo lachen om te zien hoe sterk ze is....het echte baby-achtige is er helemaal af. Gisteren lag ze bij Jan op de knieen en dan is ze echt aan het klimmen en rollen en kruipen....net een peutertje.... Ze wordt trouwens net wakker....even kijken of ze nog even kan blijven liggen. Ik ga snel stofzuigen....
Luuk is weer in slaap gevallen. Hij heeft zo'n mobiel waar je het draaideel af kunt halen en dan hoor je alleen muziek. Daar zit klassieke muziek in en die zetten wij altijd aan voor het slapen gaan. Hij kan hem alleen ook zelf indrukken als hij wil en dat deed hij net. Hij is erbij in slaap gevallen dus het ding werkt goed, haha. Hij heeft om 11 uur gedronken dus straks maar meteen weer tiet. Doen we het peertje vanmiddag wel hoor. Na het drinken misschien nog even spelen en een tukkie doen, dan nog een klein slokje en dan de fietsstoel ophalen. We moeten om half 2 weg dus net lastig met de voeding. Dus ik geef hem dan om 1 uur wel een extra slokje en dan om 4 uur weer en om een uur of 7. Even het schema wat anders maar das ook niet zo erg.
@Dees kan me voorstellen dat je een mailtje stuurt ipv bellen.. het is ook niet makkelijk allemaal! en ja Gwen deed het vanmorgen wel op knieen en handen en dan op 1 hand doet ze altijd en die andere zwaait ze naarachter en ja hoor toen zat ze ineens op haar kontje.... @Dwaas meid dikke knuff ! denk aan jullie meiden ik ga mijn laptopje zo uitzetten en hem inpakken , misschien kom ik nog online in de vakantie ik ga nu er vandoor! fijne dag en week meiden!
Goedemorgen allemaal, Hier weer heerlijk geslapen. Sofie was om drie uur wakker en wilde geen speentje maar lekker bij mama drinken. Ik vond het nog iets te vroeg, maar ben toch maar overstag gegaan Daarna om half 7 nog gevoed en toen om 8 uur pas uit mijn bed gekomen Nu kan het nog, maandag is het weer vroeg eruit om de kinderen naar school te brengen. @Dees, ik geloof ook dat Luuk het aanvoelt hoor van zijn broertje. Werd ook een beetje emo hoe je het beschreef Goed dat je een mailtje hebt geschreven. Dat is in ieder geval gebeurd @Mystery, Bryan alweer verkouden? Hopelijk gaat het snel weer over! @Suus, Tess ook nog zo'n last van het hoesten, vervelend hoor. En ook voor jou, want een slechte nachtrust is voor niemand goed! @Dees, Leeeuuuukkk die tas @Debie, Ilse wil geen bv meer? Ik heb helaas geen tips voor je meid. En wegbrengen naar het kdv zal hoop ik snel wennen! @Dwazie, goed je weer even hier te zien Eens even kijken, wie ben ik nu nog vergeten? Knuf voor iedereen!
Goeiemiddag meiden. Hier ook alweer een tijdje wakker.. tjonge wat een rot nacht zeg.. Angela niet thuis.. denk je ff uit te kunnen slapen, lopen de katten de hele nacht te vervelen.. dus ik dacht.. ik ga wel op de bank liggen.. oordoppen mee en een deken mee dat was om 7.15. Lag op zich lekker, maar toen begon de vogel te schreeuwen..dus om 8 uur maar weer naar boven pfff en we lagen er om 2.30 uur in, dus viel nog mee. Nou toen maar weer naar boven.. oordoppen in en slapen.. Om 8.30 uur en een geschreeuw en gegil en gehuil.. Buurmeisje.. pfff wat zal ik blij zijn als het winter is en daar geen last meer van heb zeg.. wat een k*t blaag ja sorry hoor, maar zij lokt het gewoon uit! Die is echt niet te hendelen dat kindje. Vanmorgen gooide ze haar zusje een bordje voor het hoofd.. en dat kindje zit in de maxicosi.. dus geschreeuw natuurlijk.. Ach zegt de moeder tegen haar.. Laura dat mag toch niet... en THAT'S IT! Nou ik had dr bij dr arm gepakt en naar boven gestuurd. Ze is al vanaf 8.30 bijna aan 1 stuk aan het gillen omdat ze dingen niet mag.. nou sorry hoor! Zo.. heb vanmorgen al gestofzuigd en de vuilniszak in de container gedaan.. zo nog ff een wasje wassen en de natte was naar m'n schoonmoeder brengen, want ik kan achter in de tuin de droogmolen niet meer neerzetten. Er zitten steeds kraaien en andere vogels in de mast van Danny en de hele tuin is paars van de vogelstront! Nou ik ga ff de was aanzetten. ik ga ff niet terug lezen hoor, want dat is me teveel.. update?