Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Jemig Diaan, lekkere nacht gehad dan :( . Kan je vandaag een beetje bijslapen?

Update, ik weet ook niet alles want was vandaag ook even ego. Boney heeft een bruiloft, Joma gaat op vakantie, Wen is babyzwemmen en verder weet ik het niet meer :)

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    heee Elise is vandaag precies 7 maanden

3. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nee bijslapen gaat helaas niet lukken. Moet zo Angela alweer ophalen, want mijn vriendin gaat kijken naar een andere auto.
    Ach ja.. dan maar niet.
    Thanks voor de update

Wen zwem ze..

Botje fijne bruiloft

en Dwaasje.. gefeliciteerd met Elise

Ik ga ff de schone was wegbrengen.. tot strax

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
  5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ka het helaas niet lezen of zien vanaf mijn werk

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Suus, ik kan het filmpje maar 1 seconde zien, dan sluit ie vanzelf af :(

7. 40plusmama

Wooow Suus, wat kan Tess al goed omhoog komen joh. Zelfs met gestrekte benen, knap hoor.

Ik heb Luuk net gefilmd met een videocamera die we via Olaf zijn werk mogen lenen maar die kan ik hier niet laten zien helaas. Je kan zien dat hij ook wat omhoog begint te komen.

8. 40plusmama

Ik dacht dat die andere supervisor schappelijk was maar blijkbaar dus niet. Afspraak is afspraak zei hij en hij had van mijn eigen supervisor de instructies gehad mij strak aan het schema te laten houden :confused: . Ze gaan de afspraak met de bedrijfsarts vervroegen om mij zo snel mogelijk weer aan de slag te krijgen.

Ik moet nu even weg, die fietsstoel halen maar daarna ga ik het UWV bellen voor een second opinion. Dit kan zo toch niet? :cry:

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    :confused: Wat een klojo's daar zeg Dees! Hebben ze daar nou echt niet een ietsiepietsie begrip voor de situatie?

10. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoi!
    Ben ik ook weer!
    Sorry ik heb niet alles bijgelezen, is een beetje te veel en mijn hoofd is op het moment een beetje suf, dus ik onthoud niet alles!

Wat ik wel onthouden heb...

Gwen en Tess, geweldige filmpjes!
    Aaron kan zo echt nog niet kruipen! Die drukt zijn gezicht op de grond en gaat dan heel hard spartelen en dan komt hij weer omhoog en kijkt ie heel verbaast dat hij niets vooruit is gekomen :D. Is ook wel heel grappig!
    Maar goed, hij is druk aan t oefenen!

Dikke knuffel voor Dees....
    Ik wou echt dat ik je ergens mee kon helpen!
    Jammer dat je zo ver weg woont!
    Kan ik me alvast inschrijven voor het februari-mama-dorp?

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    He Dees gatsie, wat een reactie weer. Dit kun je er echt NIET bij gebruiken. Ik kan niets anders dan je een dikke knuffel geven.

Ik heb net geprobeerd de HA te bellen, want nu gaat ze zelfs kokhalsen als ze moet hoesten en loopt dan rood aan. Maar tuuuuuurlijk, ze hebben weer eens eigen spreekuur....bla die bla bla. Ik probeer het zo nog eens....en anders de HAP vanavond hoor.

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    DEES zal ik ze een keer komen slaan argggg

SUUS ik zou inderdaad ook naar het HAP gaan dan... knuffies voor jullie

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wat een leuk filmpje van Tess!
    Ik weet niet wie gekker is de mama of tessje :)

14. supermummy

Grrr Dees, ik wist al dat jij bij een stel idioten werkt maar GRRRRRRRRR wat een lul weer.

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Euhm, beide even erg. Ze heeft het niet van een vreemde....

16. supermummy

Ik moest gisteren lachen, mijn vriend zou s´avonds de papfles geven want ik was aan het werk. Had hij dus gewoon 210 water met 4 schepjes pap erin gedaan zonder melkpoeder dus :) Wat een ei

17. supermummy

Je kan Sara tussen allerlei speeltjes leggen, met de mooiste en felste kleuren maar ze vind altijd de oplader van de mobile telefoon of de afstandsbediening veel leuker ook een plastic zak vind ze geweldig, ze hebben helemaal geen speelgoed nodig.

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Da's hier ook zo, ze heeft zich vanmorgen een half uur vermaakt met de telefoon van Jan. En toen hij het afpakte was het huilen....en daar zit je dan met de kamer vol "tiny love" "fisherprice" "woezel en pip" en noem maar op.....

19. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Goedemiddag dames,

Hoe is het hier? Alles goed met jullie en de kleintjes?

Pff.. wat gaat de tijd hard joh! Jenna is alweer bijna 6 maanden..

Gisteren bij het cb geweest en Jenna weegt 9135 gram en 67 cm lang. Volgens het cb dus te dik en kreeg allemaal vervelende vragen en ze deed net alsof ik Jenna overvoedt, wat dus werkelijk niet zo is! Voelde me toch kwaad worden daar!

Deel Deze Pagina