Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @dees.. stelletje ^$#@^#^$# ... gewoon naar uwv gaan.. trek alles uit de kast om ze dwars te zitten gebruik je frustraties daarvoor en laat zien dat er met jou niet te sollen valt! GO GO GO!

ik is druk...

2. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Das hier hetzelfde.. Afstandsbediening vind ze geweldig en pakt ze zodra ze het ziet.. haha..

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoi Dotje leuk dat je weer eens voorbij komt! Ach laat cb maar kletsen. Jij weet toch wat je geeft?!
    Jenna is gewoon lekker mollig, wacht maar tot ze kruipen/lopen dan gaat het er wel af.

4. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Ach, kan me er nu niet meer druk om maken, maar voelde me toch echt niet fijn eronder!

Ik weet zeker wat ik geef ;) Namelijk niet zoveel.. haha.. Heb alleen wel mijn schema iets aangepast, maar dat lag niet aan het eten.. Maar aan mama zelf.. :p

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Die Sara kan ook al kruipen :D Goed hoor! (wanneer gaat mijn meisje dat nou eens doen?)

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ja :D ben heel trots op mijn meissie!
    Maar iets wat op zitten lijkt doet ze dus nog helemaal niet.

Zo dames ik ga koken, lekker vis met spinaziekroketten en salade :D

tot later

7. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    idd Sara kan goed kruipen zeg! Maae hier nog 1 die blijft liggen :p

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    ZO he, Sara gaat als een speer.....WHOEHAAAAA. Die mag je wel goed in de gaten houden.
    Lijkt soms bijna alsof ze gaat staan....

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ben doodmoe en een hoofd vol watten, wat moet ik nou toch? Het UWV belt maandag terug en ik heb maatschappelijk werk gebeld en die is er maandag ook pas. Ik wil zo graag ontslag nemen en er weg gaan maar dat kan niet :cry:

Ik heb trouwens voordat ik wegging een filmpje gemaakt van Luuk aan de Liga

http://nl.youtube.com/watch?v=ABb8JcTYfm4

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haaaaiiiii allerliefste schatten!

En weer heb ik tussendoor stiekem meegelezen en niet gepost.. Ik zie dan zoveel waar ik op kan reageren dat ik het niet meer doe, stom he?

Even van de laatste pagina's en wat ik nog weet..

Dees, je werkgever verdient een voet in zijn aars, volledig tot in zijn dikke darm. Bah, wat een eikel zeg! Ik weet ook niet veel anders te zeggen, vind het zo klote voor je! Dikke knuffel maar weer dan...
    Tessje nog zo verkouden? Idd de huisarts gaan stalken Suus, dit is ook sneu voor het meiske. Lune is ook nog verkouden maar hoest gelukkig niet. Wel is ze ineens aan de dunne, beetje vaag.
    Wat een leuke filmpjes heb ik gezien van hele knappe kindjes! Tess, Sara en Gwen doen al pogingen tot kruipen :confused: Nou, Lune nog lange niet. Die is al onwijs trots dat ze op haar buik kan draaien hihi.. (nu nog terug, aargh..)
    Wen babyzwemmen, leuk! Ben heel benieuwd!
    Dotje, Jenna te dik? Pff, ze kijken alleen maar naar gemiddelden. Dus is Jenna wat zwaarder dan gemiddeld, so what? Lune zit er ver onder. Jammer dan. En als je zelf weet dat haar voeding prima is, lekker zo laten :)

Oejeeeee, ik weet niet meer.. Ojaa, Dwaasje is nog hoi komen zeggen, hoooi Dwaas!

We zijn gisteren met Lune naar het cb geweest. Ze is weer goedgekeurd. Ze weegt 7300 gram en is eh.. ik dacht 68 of 69 cm (ik weet het niet meer :oops: )
    Heb de wijkverpleegkundige nog om tips gevraagd voor Lune haar huilgedrag 's avonds. Ze zei dat zowel de methode van erbij zitten als om de paar minuten heengaan prima is. Ze zegt dat een kwestie van aanwennen nu niet aan de orde is. Lune is een slimme dame die in de gaten heeft dat ze de nacht in gaat en het daar niet mee eens is, ze zit middenin de fase van verlatingsangt heeft ze allemaal gezegd. Dus vertrouwen geven door of erbij zitten, of telkens terugkomen en wat ook goed was volgens haar was haar deur een stuk openlaten en zelf boven blijven rommelen zodat ze ons kan horen en af en toe zien. Dat hebben we gisteren gedaan, Jeroen was opvouwen op bed en ik eerst op de crosstrainer (jaja 8) ) en daarna douchen. Het hielp wel een beetje! Ze huilde wel maar veel minder overstuur. Op een geveven moment was ze tussendoor steeds stil en ik heb toen de tv aangelaten in de logeerkamer en het licht en ben naar beneden geslopen. Toen ze sliep heb ik haar deur dichtgedaan. Misschien is dit de manier, ik hoop het :)

Ze miept, even speentje brengen (en op haar rug draaien denk ik..)

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Meid, maandag toch even afwachten denk ik.. Als je dingen gevraagd wordt kan je zeggen dat je maandag pas contact kan krijgen met het UWV en je niet eerder kan komen werken (of hoef je sowieso niet dit weekend?)
    Als ik jou was zou ik als een gek gaan solliciteren op elke baan wat je een beetje kan doen en vol te houden is, vanuit daar kan je weer verder solliciteren..

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    schattig filmpje trouwens :D

13. 40plusmama

Ik werk niet in de weekenden gelukkig. Ik ben ook al flink aan het solliciteren maar er ik heb nog geen antwoorden terug.

Ik trek dit gewoon zo niet meer, mijn energie is gewoon op.

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Kijk Maja, op deze manier vinden jullie een manier die voor jullie en Lune werkt. En nu trots op jezelf zijn he, jullie doen het hartstikke goed!
    Fijn dat Lune weer door de APK-keuring is gekomen. En idd, te licht, te zwaar....tis een kwestie van interpreteren en gemiddelden. Laten we daar met z'n allen maar niet zo moeilijk over doen.

Dees, probeer het even los te laten,nu kun je even niets doen en maandag is er weer een dag.
    Geniet van die kleine man, die lekker een liga binnen no time wegsmikkelt....GE-WEL-DIG!

Tess slaapt nog steeds....gelukkig maar, want als ze slaapt kan ze ook niet hoesten...ha ha ha. Ik kan de HA vanaf 4 uur weer bellen. Maar als ik niet het gewenste antwoord krijg (weet nog niet wat ik wil horen hoor), dan bel ik alsnog de HAP.

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0

Bij elk ander mens was de energie al veel eerder op geweest.. Hoe je het allemaal hebt volgehouden...?
    Alles in de strijd gooien om NIET weer aan het werk te gaan. Bel je huisarts, de mw-er, naar het UWV enz.. Schreeuw, jank, weet ik veel wat.. gooi alles er maar uit.

16. 40plusmama

Suus, ik doe niet anders dan proberen het los te laten want het vreet al mijn energie. Daarom heb ik net gewoon het stoeltje gehaald en ben daar naar de supermarkt geweest. Luuk speelt even in de box en krijgt zo drinken dus knuffeltijd. Ik kan er gewoon met mijn kop niet bij dat mensen zo bot kunnen zijn.

17. 40plusmama

Maskertje op en op de automatische piloot, zo gaat het al maanden. De rek is er nu gewoon uit. Ik heb iedereen gebeld die ik moest bellen dus ik ben de strijd aan gegaan. Ik heb alleen niet meer zoveel puf om weeeeer te strijden. Ik heb dit al eerder met hun gehad en daar is een advocaat en al aan te pas gekomen dus het is niet de eerste keer.

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja Suus, hoop dat dit een beetje helpt voor Lune. We zien wel op tegen de avonden, hopen dat dat dan ook minder wordt.
    En idd gewoon bellen hoor, ook al weet je nog niet wat je wil horen haha! Als ze je maar serieus nemen.

Dees, wat Suus zegt, misschien dit weekend even proberen te ontspannen en maandag er weel volop tegenaan? Als er nu niemand bereikbaar is kan je toch niks beginnen, maar daar maar even gebruik van ;)

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Maar op zich is alles in werking toch? De huisarts heeft toch ook advies gegeven om niet te werken? Niet lullig bedoeld maar moet je niet de ziektewet in voor een tijdje? Weet niet of ik iets heel raars zeg hoor, weet ook niet eens of dat kan, heb er geen verstand van. Maar wou het toch even noemen.

Deel Deze Pagina