Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Mrijn: Juultje ook al! jemig... Ik hoop dat de behandelingen haar ook helpen!

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @rust en regelmaat: hier slaapt Finn perfect 's nachts en dat is ook het enige moment dat ie in z'n bed ligt. De rest van de dag is ie bij mij in de kamer. In de box, wipstoel of op schoot. Hier dus geen r &r maar Finn is de hele dag rustig, slaapt overal... En als ie huilt heeft ie krampjes of last van zuur en dan mag ie van mij huilen wat dat doet ook zeer! Troosten doe ik dus ook meteen!
    Tot nu toe werkt het hier op deze manier. Ga wel straks een middagslaapje in bed introduceren hoor. Maar het lijkt voor mij soms of ik het allemaal zo anders doe...

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @amma: ja gister! was wel goed gegaan! en Leuke meiden daar!

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zo ik ga eten!

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @bonya mijn hoofdpijn is helaas behoorlijk hevig en met name als ik wat actiever ben geweest dus gepoetst heb of zo'n dingen vind het best storend want kan mijn hele dag verpest
    @speen hier gebruiken we al vanaf de 2e dag ofzo de speen puur voor de zuigbehoefte te stillen was echt nodig hoor
    @suus jeetje meid kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit hoor, maar lucht het niet beetje op dat je nu wel weet wat er is met je kleine meid in ieder geval een dikke knuffel van mij

Hier super dagje gehad gezellig met debora en finn wat een lief ventje zeg en wat een verschil maar het was echt super gezellig gaan we zeker snel over doen
    En debora dan neem ik mijn fototoestel mee maken we een foto van de mannetjes samen.

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    en nu eten barst van de hongeer

@debora ja hij slaap heeft fles gehad om half 6 en ligt nu lekker in zijn bed ;) zal hij wel nodig gehad hebben na zijn wakkere middag, finne ook nog lekker in een diepe slaap ?

Nou nu ga ik echt eten

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Thijs* staat boven op zijn plekje in de babykamer.

Ik heb een ring uitgezocht. Het is die van het plaatje en dan maken ze er een 2de kindje bij in wit goud. De as komt onder het steentje te zitten. Ik ben er zo blij mee. En voor moederdag krijg ik een medaillon van dezelfde serie waar een foto en de haartjes van Thijs* in komen.

De ring

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Het medaillon

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wow...wat ontzettend mooi Dees...heel bijzonder!

10. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja dat zijn die dingen ja.. maar ik gebruik ze voor Angela, omdat ze veel met haar handjes in haar gezicht zit als ze net melk heeft gedronken.. en ik zie dat vaak niet.. dus dan moet ik steed een washandje nat maken, want anders krijg ik het niet meer van haar gezichtje af.. dus vandaar dat ik ze gebruik.. ideaal en dan ook gelijk ff de handjes afpoetsen

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @vivian: ja Finn slaapt nog steeds! haha Normaal is ie meer wakker hoor! Maar vandaag is slaapdag!
    Smakelijk!

@dees: Heeeel erg mooi, de ring en het medaillon. Erg bijzonder. Vind het een hele mooie gedachte dan heb je hem toch altijd bij je....

12. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    @ Dees.. heel erg mooi hoor die ring en medaillon. Heel erg bijzonder.

@ Thirza.. jammer dat je stopt, maar het is zeker te begrijpen.. logisch dat je nog maar weinig tijd hebt. Heel veel geluk en gezondheid gewenst en tot misschien ooit.

@ Vivian en Dobora.. lekker wezen stadten.. het was er goed weer voor he.. fijn hoor

Hier komen ze zomenteen mijn droger ophalen. Ik wil graag een condensdroger, maar ja.. nu komen ze deze al ophalen en heb ik zelf nog niks. Gelukkig kan ik nog ff bij mijn schoonmama drogen en anders wel bij mijn overbuuf.. Heb ik dat stomme ding iig de keuken uit.. wat een ruimte

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou hier heeft het schijnbaar gesneeuwd toen wij koffie aan het drinken waren, zei m'n pa! Dus mooi weer was het niet! haha

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Dees, je hebt een prachtige ring & medaillon uitgezocht...

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hier gaat het precies hetzelfde hoor, het voelt voor ons prima op deze manier en Fenne lijkt er ook erg tevreden mee te zijn... ik probeer nu wel haar soms overdag al een keertje in bed te leggen ipv beneden, ook dan slaapt ze goed boven... dus niet twijfelen hoor, als het op deze manier werkt, dan is dat prima toch?! :D

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    aaaawww Diaantje, wat schattig die stekeltjes van Angela...

17. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Haha gaaf he.. tis af en toe precies dr moeder haha

18. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Prachtig Dees!

@Deborah: heerlijk toch dat het werkt zoals jij het doet met Finn! Vooral zo houden hoor.

@Amma: had jij nou ook een hangwieg gekocht? Ik heb er een tweedehands gekocht, maar heb hem nog niet gebruikt omdat ik bang ben weer een nieuwe prikkel toe te voegen in Juul haar leventje.
    Ik hoop dat de Osteo Noa ook kan helpen, wat was zijn probleem? En was dit de eerste behandeling voor hem?

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Leuk dat het ook in real life klikt tussen jullie, is toch altijd beetje afwachten he?

Over hyves... als ik naar die link ga die we per pb gehad hebben en inlog, dan zegt ie: deze pagina is alleen beschikbaar voor leden
    Maar ik weer zeker dat ik geaccepteerd ben door joma... wat nu?

want neem aan dat jullie ook krabbels en foto's zien enzo?

20. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Als Juul niet zo'n 'moeilijk' meisje was geweest had ik het ook zo gedaan hoor! Lijkt me heerlijk om lekker losjes om te gaan met slaapjes enzo, ik was altijd zo'n vrije opvoedingsvoorstander en als je me nu ziet... Ik baal als een stekker als ik bedenk dat ik haar straks niet zomaar mee kan nemen als ik een middag ga winkelen of bij vrienden langs kan gaan en haar dan zomaar ergens neer kan leggen en laten slapen. Het zal allemaal wel loslopen en met een paar maanden ziet Juul haar wereld er waarschijnlijk al veel duidelijker uit, maar nu heeft ze mij nodig om haar wereldje klein en overzichtelijk te houden.

Deel Deze Pagina