tja, eigenlijk kunnen de hondjes er zelf meestal ook niets aan doen idd... meestal zijn het de baasjes! Hier hebben de achterburen een klein blaffertje, die ze om 7 uur smorgens altijd in de tuin zetten... Dat hondje is onze wekker!
Wat is het ongelooflijk rustig hier zeg! Auw auw auw ik heb nog steeds zo'n pijn aan mijn tandvlees achter mijn achterste kies, kan het zijn dat mijn verstandskies doorkomt? Ik ben echt niet kleinzerig maar het doet echt pijn, ik beval nog liever Ik heb voor maandag een afspraak bij de tandarts
Kweenie mummy maar anders inderdaad bellen. Is het trouwens een idee een keer een meeting te doen als Supermummy in Nederland is?
Is t niet een beetje laat om nu nog een verstandskies te krijgen? Volgens mij heb je die normaal gesproken voor je 18de ofzo toch? En nog even een domme vraag misschien... Maar ik lees dingen als NOD op deze site... Wat is dat?
Geen idee hoelaat je een verstandskies krijgt normaal gesproken, verstand komt met de jaren he Een meeting wanneer mummy in Nederlands is inderdaad wel een leuk idee! Ik weet niet of ik wel durf hehe (schijterd) maar de eerst volgende keer ben ik de 27e september weer in nl
Wrom is t zo rustig vanavond? Als Aaron nou es wakker werd dan kon ik ff lekker knuffelen Is er nog een baby wakker die een knuffel nodig heeft, kom ik ff langs
hi! wat een ongelooflijke leuke foto's en filmpjes heb ik weer gezien van die geweldige februaribeebjes... heerlijk om naar te kijken! ik doe ook even mee en laat jullie zien hoe goed Fenne al zelf kan staan... tis op dit moment ook echt haar hobby om zich steeds maar af te zetten om te kunnen staan...
Ow het lijnen van mij gaat wel aardig goed... Het gaat langzamer dan ik wil, maar toch ben ik nu in een maand tijd al 3 kilo kwijt! Eigenlijk wil ik een kilo per week verliezen, maar goed, zolang er maar een dalende lijn in zit ben ik tevreden!
Hoi Wen! Wat mooi dat fenne al zo kan staan! Gaat ze zelf zo staan? Of zet je haar zo bij tafel neer?
Wooooooow Fenne, knap zeg! Luuk kan het ook al en zitten gaat ook al heel goed. En hij komt ook vooruit nu met kruipen. Ik heb het op video maar kan dat niet hier neerzetten.
Voor de dames die even heel hard willen lachen Popstars op sbs 6! Heerlijk die onnozele typetjes die denken dat ze kunnen zingen
hi Thirza!... nee ze kan zichzelf nog zeker niet zo optrekken hoor, maar als ik haar op de grond wil neerzetten om te zitten dan houdt ze haar beentjes gestrekt zodat ze even kan staan... wanneer ik dat bij de tafel doen dan pakt ze zelf de tafelrand vast...
ik vind dat kruipen van jullie beebjes toch zo knap... kan Luuk dat nu ook al ja?... super leuk lijkt me dat!
Heerlijk Aaron gaat ook graag staan! Alleen hij snapt nog neit dat hij zichzelf vast moet houden! Als hij dat eenmaal doorheeft dan kan hi ook zo staan! Maar eerst ben ik vooral met hem aan t oefenen om te kruipen, dat schijnt eerst belangrijker te zijn dan staan en lopen!