Wen:Wat knap van Fenne. Sara staat ook graag, en heeft ook heel veel kracht in de benen. Hoe was het zwemmen? Thirza, netjes hoor 3 kilo in 1 maand! hoeveel wil je nog kwijt?
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
Ik ben vorige maand perongeluk 2 keer de pil vergeten omdat we een weekendje weg waren... Ik ben nu gelukkig wel ongesteld geworden, maar stiekum ben ik ook wel een beetje teleurgesteld... Is dat dom? Zo voelt het namelijk wel een beetje... Een kindje komt nu helemaal niet zo goed uit met mijn ehh... hoe noem je dat... "emotionele toestand". Maar stiekum wil ik er ook best wel een kleintje bij hoor!
Ook al komt het nu niet goed uit, als er ver weg toch de wens is is het helemaal niet stom om teleurgesteld zijn als je toch ongesteld bent geworden. Hier zou ik ook best een tweede willen. Maar moet eerst maar eens van de medicatie af zijn. Maar de wens is er zeker.
Ik heb Aaron voor vanacht los in zijn bedje gelegd. Kan hij lekker draaien en spartelen zo veel hij wilt. Ik weet nu namelijk dat hij ook op zijn buikje kan slapen! En morgen heb ik een lekkere vrije dag dus ik vond dat we het maar eens een nachtje los moesten proberen. Hij heeft nu alleen een pyama en slaapzakje aan. Ik ben benieuwd... Ik ben net wezen kijken en hij lag op zijn buik te slapen! Even kijken hoe lang hij het volhoudt.
Fenne mag van mij ook maar soms even kort staan hoor... ik zal niks pushen, maar ik merk dat ze nu graag even wil staan dus ik wil daar wel op in spelen... verder is Fenne lekker de halve dag de vloer aan het vegen door achteruit te buikschuiven...
Supermummy, ben je niet bang voor een tweede? Wat er dan na de geboorte met je gebeurd? Zou ik denk ik wel zijn in jouw geval!
ik heb wel meer kans op weer een depressie maar het hoeft niet perse. De wens voor een tweede is groter dan de angst voor weer een depressie. Ik denk ook niet dat als ik weer een postnatale depressie krijg dat het niet zover komt als deze keer, omdat ik het kan herkennen en sneller hulp in zal schakelen.
sorry was ff weg want internet knalde er uit... ga er nu ook weer vandoor, want verbinding is erg traag... los het morgen wel op... oh babyzwemmen was trouwens echt GEWELDIG! Fenne heeft gekraaid van plezier, we zijn ook samen in het diepe geweest en door de stroomversnellingsbaan... dat vond ze echt prachtig en riep: OOoOooOoh... fijne avond meiden...
spannend is dat de eerste keer he? maar komt echt goed hoor, hij gaat nu zelf kiezen wat het lekkerste ligt... Fenne slaapt nu altijd los in bed met slaapzakje en wisselt 's nachts tussen het op de buik, rug en zij slapen echt af... die gaat het hele bed door!
Tot nu toe is hij nog steeds stil. Ik hoor zo nu en dan door de babyfoon dat hij wel wakker is en even lekker aan t bewegen is, maar hij huilt niet! Spannend hoor!