Zo ben ik weer! Niemand heeft me gemist zie ik wel Ik ga er maar vandoor! Het is een beetje eenzaam hier Slaap lekker allemaal! Bye bye! x
Haha, het was hier gezellig he Thirza Coole foto van Fenne! Stoere meid! Jeetje wat gaan jullie beebs snel zeg, sta er echt een beetje van te kijken Lune kan ook iets heeel goed.. huilen Vanavond geprobeerd in de buurt van haar kamertje te blijven en de deur open, maar helaas maakte het deze keer niet uit Na een uur was ze nog overstuur en heb toen maar gewoon de deur weer dichtgedaan en paar keer heengeweest, toen was ze op een gegeven moment wel stil. Nu af en toe een miepje, dan geef ik de speen en rol haar terug en slaapt ze verder. Mijn lieve kleine poepie.. Ze klinkt ook zo schor en hees, dan is het ineens nog zieliger als ze huilt.. Wat heel schattig is is dat ze steeds meer geluidjes aan het uitproberen is, ze is dol op kletsen! Als je haar uit bedje haalt zegt ze 'aah' en verder zegt ze 'kaka', 'dah' en een hoop 'aahaaaaa' met een hele diepe zucht erachteraan Geen idee wat het allemaal betekent maar het is wel lief. Ow, popstars is er weer op. Heerlijk dom vermaak en veel plaatsvervangende schaamte.. Fijne avond meiden!
Goedenacht... Wij zijn weer thuis. We hebben een geweldig leuke dag gehad met mooi weer. Het was echt erg leuk. Tessa weg gebracht voor we weg gingen. Echt NIET leuk! Heb ook de hele dag aan haar gedacht. Overdag viel het nog wel mee, maar vanavond...? Moest echt gewoon niet aan haar proberen te denken. Maar zag ze stees voor me... Lekker slapen, met de kikker op haar neusje gedrukt, armpjes omhoog... Zag het helemaal voor me. Bah zeg. Kolven was drama. Tessa heeft om half 11 voor het laatst bij mij gedronken. Er was daar echt geen gelegendheid om te kolven. We zaten op een boot die aan het varen was. Was niet zo heel groot en maar 1 dames toilet. Die kon ik dus niet een half uur bezet houden... Toen we aan wal waren ben ik in de auto gaan zitten. Was gelukkig zo slim geweest om batterijen mee te nemen. Maar toen was het inmiddels wel kwart over 8! Ik stond echt op klappen... Toen weer terug naar een andere boot waar het feest op was. Die boot bleef aan was. Was ook erg gezellig. Heel de avond buiten op het dek gezeten. Heerlijk! We waren half 3 thuis en toen stond ik ook echt weer op klappen. Heb net 280cc gekolft. Dat is voor mij echt MEGA veel! Maar ik heb NU al m'n voedingen bij elkaar die Tessa dinsdag mee moet nemen naar het kdv. Das dan wel weer een voordeel. Kan de rest lekker in de vriezer. Nu snel naar bed. Morgen vroeg belt m'n schoonzus zodra Tessa wakker is en de 1e fles op heeft. Dan gaan we snel aankleden en ze weer ophalen! Kan niet wachten... Slaap lekker allemaal.
Goedemorgen! Supermummy: wat doe jij eigenlijk voor een werk dat je altijd zo laat pas klaar bent...? (als ik vragen mag haha) en Thirza?... hoe heeft Aaron vannacht geslapen zo los in het bedje? Boney: fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben, klinkt in ieder geval erg sjiek met die boten...leuk! Kan me goed voorstellen dat je Tessa gemist hebt, had ik ook met dat vrijgezellefeest een tijdje terug... Ik hoop dat je schoonzus snel belt hoor... knuffelze! Maja: wat vervelend dat Lune zo huilt... doet ze dat eigenlijk alleen 's avonds en 's nachts of ook overdag? En dat kletsen vind ik ook zoooo leuk, dat ligt Fenne nu ook te doen op het speelkleed...
hier trouwens wel weer nachtvoeding de afgelopen 2 nachten, ze is gewoon niet te troosten wanneer ze wakker wordt, alleen met de borst... hebben jullie ervaring met rijstebloem door de fles voor het slapen gaan? Want misschien ga ik dan wel de fles geven voor het slapen gaan ipv de borst, kijken of dit haar helpt...
veel plezier Dees! Leuk zo'n dagje er op uit! Fenne heeft zojuist besloten dat geprakte banaan met een lepel echt voor baby's is en dat je veel beter kunt happen van een stuk banaan... echt zo eigenwijs, de lepel steeds weigeren, maar nog wel willen happen van het stuk Wij gaan vanmiddag maar eens de stad in, er is World Statues kampioenschap / festival... altijd leuk om even een blik te werpen (en natuurlijk een paar winkels in te gaan maar dat zeggen we niet ssssttt )
Goede morgen ladies.. @Wen mooie foto weer.....en ik sta er ook van te kijken hoe rap sommigen zijn (al was jurian net zo hoor...die kroop ook al met 6 maanden) Marijn doet t rustig aan en aan de ene kant vind ik dat jammer maar aan de andere kan ook wel lekker.. scheelt een hoop gevang en gestress hihihi... @Maja. meis toch.. dat Lune nog steeds zoveel huilt.. respect hoor dat je nog niet bent geknapt... ga je nog naar de osteo met haar of doe je nog iets anders? @Dees.. veel plezier vandaag meis... @Bones.. ik kan me wel voorstellen hoor dat je haar zo gemist hebt.. en wat lastig zeg dat je niet kon kolven.. gelukkig heb je nu genoeg gekolvd.. Waarschijnlijk ben je haar nu aan het ophalen..Geniet ervan.. @Thirza.. ik zou ook teleurgesteld zijn hoor terwijl ik niet eens echt nog een kindje zou wilen.. dat zit denk ik gewoon in de vrouwelijkegenen ofzo... @Supermummy.. knap dat je er zo tegenaan kunt kijken.. dat de angst voor weer een depressie niet overheerst.. Een moeder bij school van jur had bij de eerste ook een pnd en kreeg bij de 2e zwangerschap meteen medicatie om een depressie tegen te gaan.. het is super gegaan en ze heeft nu erg kunnen genieten...die medicatie was uiteraard niet schadelijk voor de baby... verder niet veel gelezen... Gisteravond gewerkt en MEN wat was t druk.. pfff was echt geradbraakt toen ik thuis kwam.. Oh ja.. ik kreeg een mailtje op t werk van een mannelijke ("hogere") collega met alleen de woorden: "ik vind je lief"... DUSSSSSS.. euh.. bedankt denk ik... moet ik daar nu weer mee? Ed kon er wel om lachen.. Gister vloerbedekking geregeld voor 3 slaapkamers van mijn broer.. voor 90 euri klaar. ze wilden graag helpen en ipv 300 euro mocht t voor 90 euro mee...GOED HE.. nu weet ik ook hoe wendy van dijk zich altijd voelt..hihihihi... Vandaag gaan we ff de stad in. er is Dikke Tinne Festival.. iets middeleeuws uit de historie van Hattem. Er ligt een kasteelschip in de haven.. (ja die hebben wij ook) en de binnenstad is omgetoverd tot middeleeuws tafereel.. erg leuk...en vooral gezellig...de hoeren lopen letterlijk om je heen en de paarden en de geiten staan overal.. veel kids spelen met heeel oud speelgoed op straat(tollen enzo).. al met al altijd erg gezellig en met het mooie weer en een vrije dag zeker de moeite waard... Nu eerst maar ff brood eten..
morguh Ichtus, ken je die collega goed? Want ik vind het nogal een vreemd mailtje, wat moet je daar idd mee? Ga je nog reageren? Veel plezier op Middeleeuws festival... klinkt leuk!
Nou kennen.. ik ken m wel ja, maar tis geen innige collega ofzo...hij is getrouwd (al een tijd) en kan er echt niks mee.. heb niet gereageerd.. ga ik denk ik ook maar niet doen.. komt alleen maar narigheid van..
a very happy goodmorning! Kom even aan mijn meldingsplicht voldoen.. manlief is werken en ik ga zo even koffie drinken bij een vriendin! De kids lekker in de tuin.. heeeerlijk! heb alleen deze pagina gelezen.. hihi.. ichtus met haar mailtje van mannelijke collega.. Nou zou er ook niet op reageren.... wat moet je nou weer met zo'n mailtje. Het kan natuurlijk ook niets betekenen, maar ja... you never know! zo.. ga mijn dochter weer entertainen! Geniet van het mooie weer vandaag! Laatste "mooie" en warme dagen van dit jaar zeggen ze!
Goeiemorgen allemaal. Hier is vannacht alles goed gegaan en mama heeft ook een keer goed kunnen slapen. Ben ook helemaal opgewekt nu.. Dat is lang geleden.. volgens mij is de laatste keer dat ik mij zo voelde uhm 3 maanden geleden zo ongeveer. Heb alweer een hoop in huis gedaan en ook nog rotzooi van Danny opgeruimd. Haha zegt ie tegen mij.. Diaan, wil je alsjeblieft voortaan de fles omspoelen als je hem gebruikt hebt.. ik (ikke) vergeet dat nog wel eens he, maar toen ik dus vanmorgen beneden kwam.. zag ik een fles.. ennnnnnnnnn.. Die was niet omgespoeld haha, dus kan ik hem zo ook mee pakken.. Net als rotzooi opruimen.. ook leuk.. ik wil nog wel eens een bordje expres vergeten, maar hij laat ook alles staan, dus we hadden het erover gehad dat we beide de rotzooi van onszelf op zouden ruimen. Kom ik beneden, daar een mok, daar een bordje, daar een mes koffiekan nog aan, lamp in de woonkamer nog aan. Echt waar haha mannen! Hij is de hoogwerker ophalen van het werk. Er moeten ff een paar dakpannen vervangen worden, want het lekt als een zeef boven op zolder. Nou verder niet veel te melden.. oh ja we hebben gisteravond gebbqt.. was erg gezellig. Fijne zonnige dag iedereen! Botje.. wat fijn dat je het naar je zin hebt gehad, maar wel raar dat er nergens geen ruimte was zeg.. tjonge.. maar goed.. het is eruit! Wen.. heel veel plezier in Arnhem Ichtus veel plezier in Hattem. En die mail.. haha grappig hoor.. fijn dat Ed er wel om kon lachen.. Danny kan dat denk ik niet!
@sizz. have fun... @diaan.. ja ed kan er wel om lachen hoor.. vertrouwd me volledig en ik hem.. gelukkig zijn we allebei totaal NIET jaloers aangelegd..heerlijk
Whaah, Ichtus wat een mailtje.. Je hebt een niet-stille aanbidder Je kan iets terugsturen in de trant van 'ik mezelf ook' ofzo.. Maar niet reageren is verstandiger denk ik. Dees, fijne dag! Hoop dat je even lekker kunt ontspannen. Wen, ik doe wel altijd rijstebloem door de fles en wat ze niet meer door de fles krijgt op het eind (wordt nogal dik dat spul) maak ik dikkere pap van en geef het met een lepeltje. Weet niet of ze door de pap pas de volgende ochtend weer honger heeft maar ze krijgt tegen 19u de laatste fles en tegen 7u 's ochtends pas weer. Leuk trouwens, world statue. Heb er gister nog wat van gezien op hart van nederland geloof ik. En hou je in in de buurt van babykleertjes he? Boney, klinkt leuk zeg zo'n boot! Maar was dus een beetje dubbel met het missen van Tessa en toch ook weer plezier hebben. Dat is het lot van een moeder denk ik.. Sizzel, ook fijne dag vandaag! Idd heerlijk genieten van de zon, de kids, de tuin en de koffie (met taart? =P~ ) Diaan, wat heerlijk dat je zo opgewekt bent! Mag ook wel een keer na die 'sombere' periode. En wat goed dat jullie afspraken hebben gemaakt over troep opruimen, ook al werkt het in de praktijk niet altijd zo hihi.. Is hier net zo. Ik ben alleen degene die er altijd aan herinnerd moet worden Ben gisteravond bijna anderhalf uur met Lune bezig geweest. Ach ja, als het overdag is vergeet je het ook bijna weer. Wen, overdag is er dus helemaal niks met haar aan de hand. Dan is slapen geen probleem. Ik heb haar net bijv. in bed gelegd en ze heeft nog geen 1 kick gegeven. Het is alleen voor de nacht zeg maar. En Ichtus, ik ga niet meer met haar naar de osteopaat. Ook omdat er overdag niks met haar te doen is en het heel goed met haar gaat weet ik niet zo goed wat ik daar moet doen. Denk niet dat ze veel kan doen voor Lune nu. Of denken jullie wel dat een osteopaat daar wat aan kan doen? Het heeft geen lichamelijke oorzaak, anders wou ze overdag ook niet slapen. Ze heeft gewoon dondersgoed in de gaten dat ze de nacht ingaat en wil dat niet. Naja, ik blijf ervan overtuigd dat het een fase is en dus weer overgaat. In de tussentijd maar zien hoe we Lune en onszelf er doorheen slepen Er zit hier trouwens een wespennest in de buurt ben ik bang.. Er vliegen steeds wespen in huis en verdwijnen ergens in de muur buiten.. Als ik ergens bang voor ben...... (naast spinnen..) Fijne dag meiden! Lekker genieten van de zon!
Goedemiddag. Gister eerst de tandarts. Blijkt mijn laatste verstandskies door te zijn, voelde soms al irritatie maar wist dat niet. Denk dat ik hem volgende keer er lekker uit laat halen, kan maar weg zijn. Hij groeit namelijk beetje scheef, dat zou in de toekomst klachten kunnen geven, daar gaan we natuurlijk niet op wachten. Uit eten was heerlijk en Ilse heeft zich prima gedragen. Alleen deze nacht pffffff, elk uur krijsen. Hoop dat vannacht beter is want paul is ff dagje engeland op en neer en ben dus alleen. Heb wel teruggelzen, babyzwemmen, bruiloft e.d was leuk, mooie foto's van dacht ik thirza gezien, leuk leuk. Verder ben ik het ff kwijt. Kreeg net mailtje muts van een collega, dat mens begint dus niet met werken is weer overspannen, en ze heeft net 6 weken vrij. Kap er dan mee als je het voor de klas staan niet meer aankunt. Een ander krijgt nu geen aanstelling omdat zij zogezegt werkt, jaa 5 weken per jaar, rest is ze ziek. Vind dit echt niet kunnen. Ga zo maar ff boodschapjes doen, denk kant en klaar maaltijd ah, lekker makkelijk. tot later
Goedenmiddag meiden! hier ff mobiel online het park is geweldig hebben een super mooi huissie en het weer is nu ook geweldig,vanmorgen naar de stad in assen geweest echt leuk en we gaan zo een rondje lopen en dan naar het zwembad Gwen voor het eerst dus zwemmen! OJA GWEN HEEFT 2 DOORGEKOMEN tandjes zoooo schattig! zo dat was mijn update! ik ga weer groetjes iedereen en KNUFFF
Hallo! Kom ff snel. Het is veel te lekker weer om te gaan zitten forummen Vanmorgen om 8u (volgens mij) belde m'n schoonzusje. Tessa had geslapen tot 6u vanmorgen aan 1 stuk door. Geweldig toch? We zijn er toen uitgegaan en ze op gaan halen. Het was echt hartstikke goed gegaan. Maar ben weer erg blij dat ze thuis is. Tis raar om wakker te worden met volle borsten, maar geen baby in de buurt om ze leeg te drinken We zagen alleen een muggenbult (dachten wij) in haar nek zitten. En een flinke ook. Ook bij haar oortje was het een beetje dik. Maar toen we thuis kwamen was hij opeens weg en zaten er op andere plekken bultjes. Voornamelijk in haar nekje en hoofdje. Op haar buik ook een paar. Het zag er uit alsof ze door een brandnetel was geraakt of zo. Zo'n licht bultje met een beetje rood er omheen. Maar het rare was dat ze binnen 5 min. soms weer weg waren en ergens anders weer bij kwamen. Zo raar... Als je er aankwam deed het geen pijn. Ze had er dus geen last van. Na een uur hebben we ze in bed gelegd en toen ze wakker was, was alles verdwenen. Ik denk zelf aan een allergische reactie op iets bij m'n broer in huis of zo. Kan het anders ook niet verzinnen. Zal m'n boek over kinderverpleegkunde er nog eens op na slaan. Hier vanavond weer bruiloft. WE hebben geen oppas voor TEssa en ik ga ze niet weer weg brengen. Dus we gaan denk ik maar om de beurt. Heb echt HELEMAAL geen zin... Fijne dag allemaal en tot snel weer.
Hey allemaal, even een ego-berichtje hoor. Vannacht was DRA-MA! Van 2.00 tot 6.00 met een huilende Tess gezeten en och, wat had ze een pijn. Ik had al 3 zetpillen gegeven, dus dat kon ook niet meer. Net naar de HAP geweest en de longen klonken prima. Het is echt een griep met een fikse verkoudheid...en nu komt het. Arts schrijft speciale zetpillen tegen kriebelhoest voor (dezelfde als Joma had) en wat denk je.....bij de apotheek willen ze het niet meegeven. Want het is voor kinderen vanaf een jaar. Een hele preek van de assistente over kans op wiegendood en of ik dat op mijn geweten wilde hebben....bla bla bla. Kon haar wel over de balie trekken, maar kon me nog net beheersen. Een of ander fluhoestdrankje gekregen en weer naar huis. Net de fles gehad en nu even afwachten of ze wil slapen. Ik heb vanavond verjaardag en ik moet eerlijk bekennen dat ik na gister, vannacht en deze dag, ik er enorm zin aan heb. Even een beetje ontspannen.....pfffff.....ben doodop.