Je kan toch ook pap kopen waar al opvolg melk inzit? Daar hoeft dan toch alleen maar water bij? Wat is dat voor merk dan?
hallo En doei, ga weer lekker de tuin in bambix is pap met opvolgmelk., ene moet met melk en dan pap andere alleen water toevoegen.
:-k Duidelijk debie... Niet dus. Haha, ga wel eens zoeken in de winkel. Stel dat ze weer een bui krijgt van niet doorslapen, dan heb ik de pap vast in huis. Enne, ik zit met laptop buiten. Tessa heeft slaapdag vandaag. Die slaapt alweer een uur en kwartier. Kan dus toch niks ondernemen. De wagen staat klaar. Zodra ze wakker word ga ik lekker lopen.
Ik zit ff te kijken op bambix.nl. Je hebt avond papjes. Beschuit en vanille. Hoeft idd alleen maar H2O bij
ok, bambix heeft twee soorten. een waar je water met papmix doet, zit al opvolgmelk in. andere soort bambix maak je melk en doe je papmix door
Haha, Peter is ook weg. Wacht met smart tot Tessa wakker word. Kan ik weg. Wil stuk door de bernisse gaan lopen.
Als je pag geeft wil ik dat 's avonds doen. Maar welke speen gebruik je dan? 's avonds pap lijkt me namelijk niet handig van een bordje. Zeker niet als ze net in bad is geweest.
even heeeeeeel snel, moet zo weg en daarna werken.... Las van die avondpapjes: we hadden dat laatst kant en klaar gekocht: bambix met biscuit smaak. Nou dat is me er toch uit gekoemn! zo zielig en het plakt en ruikt heeeeeel weeig... Zal bij andere kindjes wel goed gaan, maar ik vind het smerig! Da liever gewoon melk klaar maken en dan losse pap erbij! leuke filmpjes gezien en foto's! geweldig! En die meiden gaan hard hier! nou snel nog effe met m'n ventje knuffen!
heerlijk ff wandelen. enne ilse moet de pap niet, niet uit fles en niet van lepel. ik had een 1,2,3 speen
hoe gaat het nu met bijvoeding boney? veel en dunne poep hoort toch bij tandjes? ilse dr billetjes zijn ook beetje stuk, echt zielig. ze drinkt ook aantal dagen heel slecht.
Kan best met tandjes te maken hebben debie. En bijvoeden ff niet meer. Ze had er toch wel erg last van. Wil nu wachten tot ze weer gewoon gepoept heeft. Dus niet met stukjes eten er in. Dan wil ik weer langzaam gaan beginnen. En dan tussen de middag ipv 's avonds. En als dat paar dagen goed gaat en naar 's avonds doen. En als dat ook goed gaat dan pas 's morgens wat fruit er bij. Ik denk dat we te hard van stapel zijn gelopen.
ik zit nu op 400-500 ml melk 1 stuk fruit en half potje groenten. vind het zo weinig of is dit normaal?
Ik denk dat ik beetje te snel ben gegaan omdat ik ze niet genoeg vond gegroeid. Wilde ze dus soort van vetmesten. Arm kind. Ga nu m'n verstand gebruiken. Zolang ze geen honger lijd vind ik het best. Dan maar niet zo hard groeien. En wat is er mis met een kindje onder de curve? Kijk naar Ilse... Ikzelf ben altijd ver beneden de curve gegroeid. En kijk wat er van me terecht is gekomen... lol