Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    helaas hier ook alweer. Je moet een stopknop hebben, uitgekinderd dan moet die ongi stoppen, heb er ook een hekel aan. Hopelijk heb je mazzel en blijft het nog ff weg.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het kan ook zijn dat toen de krampen begonnen dat dat m'n 1e eisprong is geweest. Dan word ik dus nu binnen een paar dagen ongi.
    Ik wacht het wel af.

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha Tessa ligt in de box en breekt de boel af. Ze probeert steeds te kruipen. Ze doet dan dr hoofd naar beneden en kont omhoog en knietjes onder haar buik. Ziet er zo schattig uit. Ze word alleen boos dat het niet lukt. Op ons bed kan ze een stukkie vooruit komen.
    Ze is ook alweer moe. Ga ze maar weer op bed leggen.
    Ouwe slaapkop. Wil het eigenlijk nog ff rekken.

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Thnx ladies voor de reacties... dan zal het wel overgaan..ben ff ego hoor..sorry.. komt wel weer goed.......

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ichtus denk dat je alle reden hebt om ff ego te zijn. Mag best hoor

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Speciaal voor WEN. Zonder decolleté ;)

Dit had ik vrijdag overdag aan.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Deze was voor vrijdag avond.

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En deze had ik gisteravond aan.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Let niet op de kreukels op de bovenste foto. Ik heb hem ff uit de wasmand gevist.

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    heb ff op lijst cb gekeken. (kwam ik net tegen) Kind van 6 mnd tussen de 700-800 ml melk . Vanaf 7 mnd 600-800 ml. Vind het beetje jammer dat ik ilse nu niet meer elke 2 weken kan wegen. dat is alleen op maandag en dan moet ik vanaf morgen weer werken. Andere dagen wilde ze niet, moest ik maar vrij regelen op werk. Beetje jammer

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    leuke jurkjes boney

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En deze heb ik nu aan voor degene die het willen weten.
    Beetje bloot vind ik hem, maar voor vandaag kan dat best. :)
    Als ik buk kijk je ongeveer tot m'n navel

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Beetje jammer Debie dat je niet kan gaan wegen. Kun je niet naar een ander CB gaan om alleen maar te wegen? Zeg je gewoon dat je je boekje bent vergeten!

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    mag ik je vragen waarom je gewone melk geeft (ik neem aan nummer 1 melk) en niet volledig opvolgmelk?
    En netjes zeg een groot potje groente, kan ik hier 3 dagen mee doen.

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haaiiiiiii!

Hoe is het hier? Allemaal lekker genoten van de zon? Wij wel! Komen net terug van een verjaardag. Lune is de hele kring rondgeweest (waren gelukkig maar 5 man) en heeft zich keurig gedragen. Lekker rondgekeken en geteut, zo lief! Iedereen natuurlijk helemaal verliefd op haar. Sta er nog steeds versteld van hoe debiel blij mensen kunnen reageren op een baby haha!
    Boney, leuke jurkjes zeg! Vind vooral die zwart-witte errug leuk!
    Debie, Lune krijgt ongeveer hetzelfde. Ongeveer 500cc melk, een stuk fruit en een klein potje groente. Weinig dus. Het cb zegt zo lang ze groeit en genoeg plasluiers heeft is het dikke prima. Die kleintjes kunnen goed aangeven wat ze nodig hebben. Lune lust ook geen ander drinken, bied het wel steeds aan maar ze kijkt nog steeds heel vies haha!
    Ichtus, ik voel de ene keer mijn eisprong wel en dan weer niet. Ik ben nu net ongesteld geworden terwijl ik een week of 2 geleden ook weer allemaal rare klachten had waarvan ik ook even dacht dat het misschien weer raak was. Maar niet dus :) Je lichaam kan zo raar doen..
    Groeicurve, maakt idd niet uit of ze eronder, erboven of in het midden zitten. Elke baby is anders, gelukkig maar. Kijk naar groei en mentale en lichamelijke ontwikkeling, geen kind is hetzelfde. Mijn tante vertelde nog dat mijn nichtje met 4 maanden rechtop in bed zat en met met 10 maanden kon lopen als een kieviet :confused: Maar praten deed ze pas een beetje toen ze 2 was.
    Suus, fijn dat Tess beter te pas is! Niet leuk als ze zo ziekjes en niet lekker zijn..
    Dees, wat dubbel dat de hond weg moet. Zielig maar ook beter als ze uitvalt naar Luuk. Hoop dat ze naar een goed adres gaat en je chow er niet veel verdriet van heeft..
    Debie, je kan vaak idd wel bij een andere locatie wegen wat Boney zegt, hier tenminste wel..

Getsie, ben de hele dag al een beetje beroerd. Niet ziek ofzo maar wat duizelig en licht misselijk. Komt denk ik omdat ik ongesteld ben. Voordeel: er was veeeel lekker eten op de verjaardag en heb alleen een mini puntje taart gehad en een stokbroodje, verder alleen water gedronken. Jeroen komt net binnen met patat voor zichzelf en zelfs daar heb ik geen zin in. Dan hoef ik van mzezelf vanavond ook niet op de crosstrainer. Lekker 'midlife crisis' kijken vanavond, Jeroen mag voor de huilende Lune zorgen.

Even Jeroen gezelschap houden.
    doegie!

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha Tessa doet de handstand.
    Als ze op haar buik ligt dan doet ze dr hoofd op het kleed (met gezicht :( ) Dan zet ze af met dr ene been/voet op de grond en doet ze haar andere been in de lucht.
    Lijkt net of ze gaat koppeltje duikelen... :) Haha ziet er niet uit.

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    wauw, mooie kleren hoor Boney... je hebt jezelf goed verwend met die nieuwe outfits! :D

Debie: oh, als je 'm zo met een knipoog bedoeld dan snap ik het wel ;)
    ik dacht namelijk al, Fenne zit meer bovenin de groeicurve, maar je kan echt niet spreken van overgewicht, al helemaal niet met 6 mnd alleen BV :)

bah maja, nog steeds niet lekker dus... jij bent ook aan 't kwakkelen zeg... beterschap!
    en leuk die verjaardag... Lune is natuurlijk ook echt om op te vreten!

hier vanmiddah nog even over de braderie/kermis gelopen... Fenne heeft enorm zitten stralen in de wagen... die harde geluiden en flitsende lampjes vond ze prachtig... :D

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ja, zo doe ik het inderdaad... de laatste voeding afkolven en dan met paar eetlepels Nutrix in de fles geven... mengt prima met elkaar en misschien helpt het haar met slapen... had het zeker niet gedaan wanneer Fenne al door zou slapen, maar die techniek heeft ze nog niet door, op een paar keer na dan... :rolleyes:

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Meiden fijne avond
    Ben er vanaf nu ma, di, wo niet meer overdag. Kan op mijn werk echt niet op deze site, ze zien alles wat we doen en kan natuurlijk niet tijdens het lesgeven hier zijn. :)
    Tot morgenavond

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Debie... heeeeeel veel succes met je eerste werkdag morgen! Spannend zeg... ik hoop dat je een gezellige klas met kids hebt en morgen een leuke eerste kennismaking hebt!

Ik werk deze week ook weer ma/di/wo... dus ben hier ook weinig te vinden... tot snel!

Deel Deze Pagina