Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debie. Ik wil je heel veel succes en plezier in het werk wensen voor morgen. Je zal zien dat het allemaal reuze meevalt. Na een paar dagen ben je blij dat je weer aan het werk bent. Geloof me nou maar.
    En Ilse gaat het hartstikke goed doen op het kdv. Zeker te weten!

Wen, jij ook werkse en tot snel weer.

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hoi lieffies

even snel van mij want echt lekker gaat het niet ,
    ben nog steeds niet in orde , maar wel al wa beter , ook gaat t niet lekker met bryan spuugd al heel de dag veel , potje helemaal en heeft steeds rond de 38.5 temp , ook zure luiers :( germpies

heb even snel terug gelezen

@ ichtus , ikke heb krampen bij de eisprong
    @ dees , kut meid maar misschien idd maar beter
    @ suus , geef je dan gewone halvolle melk ?
    uhm uhm uhm
    @ botje leuke kleding
    @ debi balen meid van t wegen

de rest dikke knufff, kweet t even niet meer

ik zal de komende tijd minder aan wezig zijn , ik ga tijd maken voor gezin en huis , tis hier toch zo'n zooi :( om van te huilen

ik zit nie happy in me vel en t komt er nu uit denk ik , ik zal wel gewoon af en toe mee lezen , knufff voor alllemaal !

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Truste allemaal.

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Kom ook even truste zeggen. Morgen horen we of Haja naar die mensen gaat, spannend. Anders moeten we iets anders verzinnen want ze moet weg. De fokker heeft geen ruimte en had het over 'desnoods' inslapen maar dat doen we dus niet. Ze moet weg maar ook weer niet kosten wat het kost. Het mag ook best ietsje langer duren. Maar vanmiddag wilde ik haar het liefste meteen wegbrengen.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh meiden,

Dees, kan me voorstellen dat je Haja (rijmt op? :) ) gister het liefste meteen weg wou brengen, is ook niet niks! Ik hoop echt dat jullie een goed plekje voor haar vinden..
    Mystery, balen meid dat het niet zo lekker gaat. Neem de tijd die je nodig hebt en dan zien we je vanzelf weer verschijnen.

Gisteravond viel mee met Lune. Het huilen heeft maar een half uur geduurd. We zijn dus steeds naar haar toe gegaan tussendoor en we hebben haar bedje zo neergezet dat ze ons de kamer niet uit kan zien lopen, volgens mij vindt ze dat ook een beetje eng namelijk. Dus voordat ze kon gaan huilen en zich omdraaien waren wij de kamer alweer uit.. Volgens mij hielp dat wel dus vanavond maar weer proberen..
    Ze gaat zo naar de creche, lekker dagje alleen vandaag. Jeroen zijn vakantie is namelijk ook weer voorbij. Dus druk aan de studie vandaag (verslag arbeidsrecht is al bijna af, jeej!). En nog even het centrum in denk ik, kijken of er nog wat leuks is voor Lune :)

Hele fijne dag voor iedereen en werkze voor alle werkende meiden van vandaag!
    xxx

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Samantha is nog steeds verkouden. Rond twee uur ś nachts werd ze huilend en hoestend wakker van de honger. Ik legde haar aan, maar haar neusje zat zo dicht dat ze niet kon drinken. Tôen sloeg bij haar de paniek toe, en ging ze nog harder huilen. Heb toen met neusjesreiniger haar neusje leeg gezogen. Normaal vind ze dit een vreselijk drama, maar al na een poging had ze het door en bleef ze vreselijk huilend, wel stil liggen. Het drinken daarna ging stukken en beter en ze viel aan de borst in slaap. Haar eerst voeding van vandaag was net, om 8:00. Dus ze heeft wel lekker geslapen, Ca 5,5/6 uur. Met een gesneden ui op haar kamer. Moest toch wat. Verder krijgt ze Nisyleen Forte van VSM

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @Boney: Heb hier nutrix gehaald. Vrijdag proberen :p.

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat sneu Daisy.. Lune was ook steeds verkouden en erg vol. Heb 2 nachten een gesneden ui op haar kamer gehad en toen ging het een stuk beter dus helpt echt! Alleen stinkt het boven nog naar ui haha!

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

moeeeeeeeeeeeeee

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede morgen meiden..

ik schaam me een beetje dat ik zo weinig hier ben.. doe vaak wel een poging, maar dan heb ik gewoon geen puf om alles te lezen of te reageren... ik ga vandaag weer een poging wagen..

@mystery.. knuff

@dees..Haja weg...sja.. ze was ook wel een beetje druk he, maar das niet zo erg, maar uithalen dat kan idd niet....hoop dat je snel een goed thuis voor haar vind....

@bones.. Ohw wat een leuke jurkjes....echt super.. waar komen die vandaan?

@Suus.. hoest nu met Tess al wat minder verkouden? las dat je de pillen van de arts niet meekreeg van de apotheek.. raar, maar goed.. hoop dat het goedje dat je wel hebt gekregen aanslaat..

@Debie.. ilse is gewoon een teer popje...niets van aantrekken hoor.. Lisa is ook altijd te licht en te klein geweest en nu nog.. prima hoor.. ze groeit goed, maar langzaam.. ik vind het best..ze is gezond.. Jur daarentegen was altijd te zwaar en te groot.. ja alsof ik daar iets aan kan doen...kan m moeilijk in in de pers stoppen..nu is ie precies goed.. kids passen zich wel aan.

@suus.. waarom doe jij half om half opvolgmelk en nr 1? hier overgestapt op nr 2 zonder problemen.. ook van nutrix naar molenaars 7 granen spul en dat gaat er ook in als koek...hij wordt ook zwaar trouwens.. volgens mij gaat ie een groeispurt maken..

Woensdag moet ik met marijn (nwe afspraak) naar revcentrum voor nieuwe meting.. ben benieuwd.. het helmpje zit niet meer zo goed.. te scheef dus kennelijk doet t wel wat goeds.. we kunnen het ook wel zien hoor...
    Daarna mag ik fijn naar de tandarts..YAK....

Bij broerlief is de bom gebarsten.. politie erbij.. aangifte gedaan.. enz.. kids zijn vandaag weer naar school en dat gaf ook wel wat extra spanning.. maar goed ik heb me even het weekend teruggetrokken om weer tot mezelf te komen..

Vanavond werken en dan 10 dagen vrij.. tis zo druk dat ze vroegen of ik een keer extra kon.. nou vooruit.. na het goede gesprek met de manager wil ik me best van mijn goede kant laten zien..en 1 avond overleef ik wel..hihihi....Moet zeggen dat ik het nu met de hele situatie wel lekker vind.. even iets anders en tis een welkome afleiding hier..

Met mijn tante gaat t vooruit, maar wel langzamer dan ze hadden gehoopt.. haar linkerkant kan ze niks mee en ook praten en het korte termijn geheugen is totaal niet op orde.. dat duurt dus wel lang maar ik kan me daar wel voor afsluiten.. ze woont ver weg en we hebben wel goed contact maar niet veel...

Verder hier niet veel bijzonders... Marijn is de vrolijkheid zelve.. Jur doet t weer prachtig op school.. Ed is gespannen voor de evt promotie waar hij deze maand meer over hoort en ik ...ach ik hobbel zo door...ben inmiddels nog 2 kg verwijderd van de gewenste 65 kg dus dat gaat vanzelf.. ik doe er werkelijk helemaal niets voor.. onwerkelijk bijna.. maar drukte en de nodige stress hebben toch ook voordelen...hiihihi...

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik vergeet helemaal lisa.. die doet t ook prima hoor.. de drentel...tis echt my sunshine...

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Kom heel even langs waaien, druk druk druk :D Zo om half elf nog even in het nieuwe huis kijken en meterstanden opnemen, dan boodschappen doen, kinderen van school halen, eten, kinderen naar school brengen, naar notaris voor sleuteloverdracht. Ik hoop vanavond nog even bij te lezen. Fijne dag!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Ik ben ook moeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
    Tessa en ik hebben weer nachtdienst gehad vannacht. :(
    Ach ja, zal wel weer over gaan. Nu ligt ze lekker te 'lezen' in haar knisperboekje in de box.
    Peter is vandaag ook thuis. Gezellig! Hij moet alleen wel thuis werken. Dus ga gewoon lekker m'n eigen gang.
    Als het goed is komt vandaag de kinderstoel binnen. I hope so...
    Verder weinig op het programma. Bed verschonen en stofzuigen en dweilen.

Dat zwarte jurjkje weet ik niet meer. Heb ik 2 jaar geleden eens gekocht omdat we toen ook een sjieke bruiloft hadden. Daarna nooit meer aangehad. Die zwart met witten en die groene bij esprit.

Je klinkt weer wat opgewekter. Goed van je en fijn voor je.
    Je broer heeft aangifte gedaan tegen z'n vrouw begrijp ik? Wat knap van hem.

Mystery: Kop op meid en beterschap.

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @bones.. ja tegen zijn vrouw.. gedoe hoor, en ja.. ben ook wel weer wat opgewekter...gewoon vrolijk eigenlijk....kan het weer wat meer van me afzetten..moet ook wel hoor.. anders gaat mijn eigen gezin er onder lijden en dat wil ik absoluut niet...

@meiske.. ook al zo druk...pfff gedoe het met dat schoolbrengen..

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga ff boven opruimen..tot later..

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier de bedden afgehaald. Ons bed, ledikantje en helaas de wieg voor het laatst. Zaterdag gaan we de wieg wegbrengen. :cry: Maar het is niet anders. Kan ze moeilijk tot dr 18e of zo naast me in de wieg laten slapen.

Maar de was staat te draaien dus dat is weer een hoofdstuk afgesloten van Tessa dr leven.
    (lekker senti ben ik weer ;) ) Nu hou ik op hoor. Ga lekker gtst kijken van vrijdag. Kop koffie er bij en dan straks weer aan de slag.

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Boney, genoeg reden om sentimenteel te zijn lijkt me.. De wieg wegdoen is toch een hele stap (moet je eens snel uitspreken 'de wieg wegdoen' en dat een aantal keer achter elkaar :) )
    Ik vind de laatste dagen ook dat de tijd zooo snel gaat. Lune zit ineens bij ons aan tafel een broodkorst te eten en ze begint al weer meer te kletsen en wil steeds omhoog en alles zien en de boel verkennen.. En dan zie ik mijn buurmeisje van 2 maand en dan vind ik Lune weer zo groot.. De tijd gaat abnormaal snel :confused: Ik word er blij van dat Lune zo groot wordt en lijkt me super om straks zo'n ondernemend peutertje in huis te hebben maar ik denk dat het dan nog meer gaat kriebelen..

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    dewiegwegdoen dewiegwegdoen dewiegwegdoen dewiegwegdoen dewiegwegdoen dewiegwegdoen dewiegwegdoen
    dewiegwegdoen dewiegwegdoen dewiegwegdoen dewiegwegdoen dewiegwegdoen dewiegwegdoen dewiegwegdoen
    dewiegwegdoen dewiegwegdoen dewiegwegdoen dewiegwegdoen

19. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoi!

Heb het druk vandaag! Erik is ziek thuis, arme stumper, hij is zooooo ziehiehiehielig!

En we zijn vandaag 2 jaar getrouwd! Dat moet gevierd worden met gebak, maar meneer Erik heeft geen trek in eten, dus ik zit in mijn uppie aan t gebak:) En we zouden vanavond gaan kaasfonduen, gaat ook niet door. Erik eet een droge boterham en ik ga aan de quich.

Sorry even geen tijd, en zin, om terug te lezen en te reageren. Doe ik vanavond eventjes!

xx voor iedereen!

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    waz het rustig hier?

kom effe spieken! ben vrij vandaag, maar heb m'n ventje zo gemist de afgelopen dagen dat ik vandaag lekker de heel dag met hem gespeeld heb! nieuwe speeltjes gekocht. (stoffen blokken en een stapeltoren van die bakje) Nu slaapt meneer even!

Hier zover alles goed lees ik!
    Erik ziek, thirza? ooooh geef hem maar een februarimama'sknuffel, helpt hier ook altijd ;)

Dees: haja weg, jammer maar ja zo gaat het dus ook niet. Hopelijk mag ze naar die mensen en heeft ze het daar ook goed!

Boney: leuke jurkjes! super!

Mystery: ben effe kwijt hoe het nu ging met Bryan?! Hopelijk beter

Deel Deze Pagina