Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemorgen meiden! hier alles goed hoor op vakantie! we zijn gisteravond om 22 uur vertrokken van drente naar spijkennise mijn schoonzus is bevallen vannacht! om 4.45 van een mooi mannetje genaamd Quinten 51 cm en 6 pond! alles is goed en ze mogen om 9 uur alweer naar huis! wij zijn net in het ziekenhuis wezen kijken en ohhh wat is dat weer klein in je armen zeg....Wij zijn nu weer op weg naar Drente zijn we voor de ergste spits weer weg..vorige week namenlijk meerf dan 4 uur over gereden. maar echt super leuk allemaal weer! en dat nachtje overslaan heb je er wel voor over! Gwen is bij me ma en haar vriend gebleven in drente dus dat was ideaal! maar ben blij dat we heen en weer zijn gegaan.hihi had niet tot vrijdag kunnen wachten hoor om Quinten te bewonderen...en alles is gelukkig goed gegaan! nou meiden die het nodig hebben dikke knufff en tot snel!fijne week nog!

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd Joma.

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goeiemorgen dames!
    Ben hier een paar dagen niet geweest :oops: Rosalie die was toch weer wat zieker geworden, dus niet aan de beterende hand. Me vader heeft hier afgelopen weekend gelogeerd, we zijn naar Beatstad geweest.
    En het leukste van het hele weekend.... Vincent heeft ze rijbewijs gehaald! :) :) Eindelijk!
    En nou mag ik in januari gaan beginnen! :)
    Ik ga een poging wagen om terug lezen, maar beloof niks! ;)

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ben ik ook weer ff... hoooooi! :D

Och Anoek toch, wat ontzettend naar dat je je zo voelt... kan me goed voorstellen dat je je rot schrikt van zulke gedachtes, ook al weet je van jezelf dat je nooit zoiets zou doen, het is alleen al beangstigend dat je het denkt... heel goed en sterk van je dat je het wel uitspreekt en er dus met mensen over praat... ik weet zeker dat je met de juiste hulp je snel weer beter voelt... dikke knuffel!

Vincent: gefeliciteerd met je rijbewijs!

Finn: vind jij tandjes poetsen ook al zo leuk? ik ook! kriebelt zo leuk in je mondje he? en die tandpasta is ook heeeel lekker! :D liefs, Fenne

Joma: gefeliciteerd met Quinten... lief weer zo'n klein hummeltje erbij!

Ik ben even een dagje thuis gebleven, voel me even niet zo lekker in mijn vel... buikpijn, hoofdpijn, chagerijnig, niks wil me lukken, hele dag honger... oh en ik voel me dik hihi... gewoon BAH dus! :rolleyes:
    (ik denk stiekem dat Naatje gelijk krijgt en ik voor de eerste keer ongi zal worden)

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Goedemorgen!

nou.. euh... kom eigenlijk even kijken hoe het hier is..

heb weinig nieuws te vertellen.. Heb het weekend gewerkt, daarom niet veel hier.. gisteren lang dag gehad op het werk.. 07.00-17.00... pffff... ivm bezuinigingen.. Daarna had ik echt geen puf meer om hier te komen en heb lekker met mijn meisje en mannetje geknuffeld!

Maar ben nu weer even van de partij..

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Joma! gefeliciteerd met Quinten!

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Wen.. lekker uitzieken hoor.. ennuh.. ongi... pfff.. dat is iets wat ik dus absoluut niet gemist heb in mijn zwangerschap!

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ariël : hoest nu met Rosalie?

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    jeej suus.. ik lees nu net je verhaal over je schoonouders.. pfff.. als ik het lees komen er bij mij ook wel emoties boven hoor.. Wat verschrikkelijk voor jan, jouw en natuurlijk ook voor Tess.. al zal ze er nu nog weinig van meekrijgen.
    Wil alleen maar even zeggen dat ik het echt super van je vind dat je voor jezelf bent opgekomen, en bij je standpunt bent gebleven.. je hoeft voor niets en niemand te veranderen en je bent ook geen poppetje wat ze van de ene kant naar de andere kant kunnen schuiven. Ook jij hebt principes, waarden en normen en die zijn nou eenmaal niet altijd zoals anderen die willen zien.. Maar dat hoeft ook niet.. gelukkig is iedereen anders.. al lijken sommige mensen dat dus echt niet te snappen..
    jammer genoeg kan ik zeggen dat ik precies weet wat je nu voelt.. Hier in precies hetzelfde schuitje gezeten.. (je kent mijn verhaal volgens mij wel..)

wil je een dikke knuff geven meid!

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Debie : hoe gaat het met Ilse nu? Eet en drinkt ze weer een beetje normaal nu?

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    T gaat nu echt beter geloof ik. Ze heeft alleen van die enorm smerige groene snottebellen! :( Maar verder is ze weerhelemaal de oude!

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    heb een deja-vu... :rolleyes:

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    nou ja.. dan zit het in ieder geval los... al is het niet echt smakelijk nee..
    wel fijn dat het nu verder wel goed gaat!

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hier zegt het cb dat ze dus na de 6 maanden maar 500 cc melk nodig hebben. Het gaat ook vooral om het vocht.. wat ook in hapjes en fruit zit..

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    jeej dees.. lees nu dat Haja echt weggaat nu.. heel dubbel denk ik.. maar ja.. als hij zo lelijk tegen Luuk doet zit je ook niet lekker thuis..
    ben benieuwd of ie terecht kan bij die mensen..
    Ik duim voor jullie!

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ichtus.. lees nu dat het allemaal nog steeds erg heavy is bij jullie..

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    jeetje lieve meiden wat mis ik jullie, maar heb gewoon geen tijd om alles bij te houden...

Er gebeurd ook ontzettend veel met jullie en heb het gevoel dat ik jullie gewoon niet genoeg kan steunen... weet dat ik aan jullie denk en jullie echt mis...

Even een paar speciale knuffels...

DEES topper hopelijk gaat de zon snel schijnen...je verdient het zooo denk veel aan je hoor...

SUUS ik las je verhaal over je schoonouders... ik denk te weten hoe erg het voor je moet zijn.... u know why... ik geef je een dikke knuf.. en zeg tegen je dat ook voor jou mijn telefoon altijd te bereiken is... bel me als je behoefte hebt aan een luisterd oor..... kus meid...

ICHTUS meid jij verdient een lintje..en ik deel je gevoel van het zitten in een achtbaan...

Sizzel ik mis je!

alle andere kanjers....knuffie

Nick is jarig vandaag... 8 jaar alweer gaat zo snel

kusjes en nog een reminder voor een meeting.... ik wil jullie weer zien...

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh meiden,

Even tijd om te zitten, Lune is de hele ochtend al druk en doet hazeslaapjes maar dus ook veel wakker. Heb haar om half 10 fruit gegeven en ze ligt net weer op bed.
    Ben ongesteld, sinds de bevalling heb ik daar veel meer last van, vooral flinke buikpijn wat ik eerst nooit had. Hoe is dat bij jullie?

Suus, wat ontzettend kut dat het zo is gegaan bij je schoonouders.. Zo te lezen wilden jullie je toch weer van je beste kant laten zien en volwassen met elkaar omgaan. Jammer dat zij het zo vreselijk verpesten dat ze jullie daardoor kwijtraken.. Ik vind het super dat je voor jezelf en je gezinnetje bent opgekomen! Dat zouden veel vrouwen niet doen/kunnen. Je mag ontzettend trots zijn op jezelf en Jan, jullie gaan er volgens mij goed mee om. Maar wat moeilijk ook voor Jan.. dat zijn ouders zich zo gedragen, wat zal hij daar een verdriet van hebben. En jij natuurlijk ook. Gatsie zeg, wat toch zonde dat die lui niet verder kijken dan hun asociale neus lang is en hun zoon, schoondochter en kleindochter verjagen.. Hele dikke knuf meid!

Anoek, las dat je niet zo lekker in je vel zit op dit moment. Niet fijn meis! Maar moet je kijken wat je achter de rug hebt, hoeveel zorgen je hebt gehad om je meisje en wat een slopende periode dat is geweest en hoe het nu lichamelijk met je gaat.. Het is niet raar hoor dat het nu allemaal even teveel wordt. Denk dat het goed is dat je hier met je huisarts over praat, sowieso erover praten hoor. Even pas op de plaats denk ik en goed voor jezelf zorgen. Voor jou ook hele dikke knuf! En je kan hier ook altijd komen kletsen he ;)

Debora, wat een leuke foto's haha! Zo'n guitig koppie :D
    Naatje, dus........ je gaat tempen? Zal jij dan straks de eerste zijn? 8)
    Joma, gefeliciteerd met Quinten! Fijn dat alles goed is gegaan. Veel plezier nog! Ben benieuwd hoe je land van bartje vond, wij gaan er misschien ook nog heen..
    Ariel, is Rosalie nu wel weer beter? En wat cool dat Vincent zijn rijbewijs heeft gehaald! Gefeliciteerd voor hem! En jij bent dus straks aan de beurt, spannend..
    Wen, dus je hebt een hongerig kindje :) Is voor nu wel even beetje balen dat ze 's nachts ook nog wil eten. Maar gaat ook wel weer over, je bent er zelf ook vrij makkelijk in gelukkig, dat scheelt. Tuurlijk is het lekker als ze door zou slapen maar zo gauw ze dat doet ben je dat na 3 dagen gewend en weet je niet beter haha!

*ben ongeveer een uur onderbroken door de buurvrouw die kopje thee kwam drinken* hihi..

Eerst maar even posten

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wat een rust vandaag!

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Maja.. ongesteld.. niet meer dan voor de bevalling.. wel een dag echt last van buikpijn.. maar als het dan eenmaal door is ook daar geen last meer van gelukkig!

Deel Deze Pagina