Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Leuk filmpje supermummy!s
    Wat gaat het hard he..

Tis hier inderdaad erg rustig zeg.. pffff.....

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik ga lekker op bed tv kijken. Net met Nora in bad geweest.. Nu krijgt ze van pappa de fles.. hier is verder toch niemand meer dus ik ben er vandoor!

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, daar ben ik ook weer even. Ga even deze dag teruglezen en reageren!

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    zo wat gaat de ontwikkeling van Sara hard zeg Supermummy! echt leuk om te zien!

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Joma, gefeliciteerd met Quinten :D

@Ariel, fijn dat het weer wat beter gaat met Rosalie. En hopelijk heb jij ook snel je rijbewijs!

@Dwazie, beetje laat, maar op de valreep nog gefeliciteerd met Nick! Het gaat idd erg snel. Mijn oudste zoon is nu net 7 en voelt zich zo stoer (en is dat ook wel een beetje hoor :D )

@ongesteld. Heb ik nog geen last van :D Dat word ik pas weer als ik volledig met bv ben gestopt. Dat duurt dus voorlopig nog wel even!

@Dees, ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn dat Luuk slecht drinkt. Hopelijk is het maar tijdelijk. Is Haja nu al weg?

@Maja, leuke slofjes! Wil ik ook! Helaas zit die winkel hier niet. Had er ook nog nooit van gehoord. Kan ik ook een pbtje naar je sturen...?

@Suus, jee zeg, wat een rotsituatie bij jullie. Dikke knuf voor jullie!

@Thirza, leuk zeg, twee oppaskindjes. Ook gezellig voor Aaron :D

@Anoek, Sofie lust ook geen groente :( Ik heb al verschillende smaken geprobeerd, maar na een paar hapjes blijft haar mondje stijf dicht!

@Luuk, lekker gegeten binkie. Dan kan die moeder van jou vast goed koken :D

@verlatingsangst, Sofie krijgt er ook last van. Erg vervelend, maar het gaat vanzelf weer over.

@Debie, fijn dat Ilse het al wat beter doet op het kdv :D Jammer dat ze de borst niet meer wil :(

@Supermummy, leuk filmpje zeg. Wat wordt ze al groot zeg!

Ga dit even posten. Sofie ligt inmiddels te drinken. Ben zo terug

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    hahaha, ik ga nu nog niet voor een tweede hoor, maar hoop wel heel snel. Ik vind het erg moeilijk om zo'n beslissing te maken. We zijn echt heel gelukkig met Mike, en genieten volop van em, maar het lijkt me zo leuk om en broertje of zusje voor hem te maken, dan kunnen ze lekker met elkaar spelen. Dus aan de ene kant zou ik echt heel graag weer willen, maar aan de andere kant weer niet. Mijn lichaam begint eindelijk weer zijn normale vorm aan te nemen hahaha, en we beginnen eindelijk in een beetje van ritme te komen met Mike.
    Maar eerlijk gezegd denk ik dat het niet lang gaat duren (hoop ik), aangezien ik er elke dag aan denk....

Mike slaapt nu voor de 2e keer op zijn kamer in zijn bedje. Ben wel trots op em, maar ook verdrietig. Dit is de eerste verandering waar ik echt moeite mee heb... Gister is ie na 10 minuten huilen in slaap gevallen, vond het echt moeilijk om em er niet uit te halen, maar ik moet gewoon doorzetten. Vandaag gaat het al beter, hij heeft nog niet gehuild. Tis wel gek hoor, zo alleen in bed :(

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Naatje, ik had dat ook dat ik snel nog een kindje wilde hoor. Vond het ook hartstikke leuk dat er niet veel leeftijdverschil tussen zat. Mijn derde kindje werd geboren toen de oudste 3 en een half was :oops: Was wel even druk, maar dat went heel snel! En moeilijk is dat he, om niet te reageren als je kleintje huilt. Hier lukt dat niet echt en haal ik haar eruit als ze echt haar speentje niet wil.

Gisteren hebben we de sleutel van ons nieuwe huis gekregen en er moet echt mega veel gebeuren. Het ziet er nu echt niet uit! Gelukkig zit mijn mannetje in de bouw, dus ik heb er wel vertrouwen in dat ik hem niet op hoef te geven voor het programma help mijn man is klusser!
    Mijn schoonmoeder had gisteren even opgepast toen we bij de notaris waren en Sofie heeft daar anderhalf uur gehuild :( Ze was echt ontroostbaar en had helemaal rode oogjes toen ik haar op kwam halen. Ze heeft nog even nagesnikt, en lekker de rest van de dag met mama gekroeld!

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey lieve meiden,

ik wilde ff laten weten dat ik nog leef :)
    hier gaat alles goed alleen dylan is wat grieperig en heeft al 2 nachten zeer slecht geslapen (we zijn dood moe). voor de rest gaat alles eigenlijk zo zijn gangetje alleen heel erg druk met school, huizhouden e.d.

ik mis het eigenlijk best wel om hier mee te kletsen, maar ik krijg het nu echt niet voor elkaar om dit er ook nog bij te doen.

dikke knuffel

ps ik hou jullie zo nu en dan ff op de hoogte

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey meiden

hier nog een mama die het veeeeeeeeeeels te druk heeft om hier alles mee te krijgen ik mis jullie wel maar het lukt me gewoon niet,
    komende zondag word bryan gedoopt en er moet nog zoveel gedaan worden ik loop nu zelfs in mijn pauze te poetsen terwijl ik eigenlijk dan ff moet rusten en eten maarja eten doe ik tussendoor wel en rusten ja dat moet maar snachts hahahaa
    verder gaat alles heel goed hier lekker zijn gangetje
    hier nog iets gebeurd

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    meiden ik ga naar bed toe morgen weer werken doei doei

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    vivi ik kom je ff een knuffel geven!

meiden ik ga ook naar bedje aangezien ik morgen weer vroeg naar school moet

doei

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga nog even boterhammen smeren voor mijn mannetje en dan ook lekker slapen.
    Welterusten!

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Check mn banner! Wat wordt ze groot... :confused: :( :)

Meiske, pb maar hoor, no problem ;)

Lune en ik duiken ons bedje weer even in. Later!
    xxx

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

Lune, gefeliciteerd met jouw 8-maadelijkse verjaardag. Je wordt al echt een grote meid!

Wen, is de menstruatie nu doorgebroken?
    Fenne last van verlatingsangst. Hier hielpen de kiekeboe-spelletjes erg goed.

Dees, Luuk weer lekker aan de smul?

Debie, fijn dat het al iets beter ging, het is echt een kwestie van wennen.
    Heel veel sterkte met het afbouwen van de bv, zal niet makkelijk zijn.

Supermummy, wow he, wat gaat die Sara snel! Het is echt een ondernemend meisje.

Meiske, he da's ook niet leuk om Sofie zo te moeten ophalen. Enig idee waaromze zo overstuur was?

Viv, ik ga je nu direct een heeeeel fijn doopfeest wensen, ben bang dat ik het anders vergeet.
    En super dat je je af en toe even komt melden hier, geldt ook voor jou, Kikkert.

Naatje,persoonlijk moet ik nog niet aan een tweede denken. Maar als de wens zooooo groot is, zal het vast niet lang duren. Ik gun het jullie van harte!

Sizzel, je bent een lieverd!

Allemaal een hele dikke knuffel.

Prima nacht gehad, Tess kwam om 7.00 vanmorgen. Alles van de laatste dagen komt los, de snot druipt uit haar neus (goeiemorgen.....) en ze hoest nu echt los. Dus het gaat de goede kant op.
    Vandaag weinig op de planning, moet in ieder geval wat in het huishouden doen.

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen
    @kikkert thanks voor de dikke knuffel gisteravond :) je krijgt er nu direct een terug vang je hem knuffffffffffffffeeeeeeeeeeeellllllllll

@thanks suus gaat vast en zeker lukken

zo en nu weer snel gaan werken doei doei

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Suus, fijn dat de boel lost komt bij Tess. Dan is het ook vast gauw over.
    Viv, werkze. Wat een drukte! Succes met de voorbereidingen!

Lune is gisteravond direct gaan slapen zonder huilen maar werd na een kwartier weer wakker en begon toen. Dit is vaker zo dus we waren niet geheel verrast haha. We hebben haar bedje nu zo staan dat ze ons niet de kamer uit kan zien lopen. Dat vond ze volgens mij eng. Dus nou gaan we als ze huilt heen, draaien haar weer goed, speen dr weer in en we zijn direct weer weg. Voordat zij kan gaan huilen zijn wij de kamer al weer uit (naja, een van ons dan). Ik moet zeggen dat dit best goed gaat. Ze huilt nog wel maar het in slaap vallen gaat sneller, de laatste 3 dagen toch wel binnen een half uur terwijl we normaal toch zeker een uur tot anderhalf uur met haar bezig zijn. Ben benieuwd of dit doorzet. Ze heeft de laatste nachten ook weer goed doorgeslapen ipv 3x per nacht wakker. Zet deze fase vooral door Lune! :)
    Ze ligt nu in de box te mopperen hihi.. Ze kan zich moeilijk vermaken, is altijd al zo geweest eigenlijk. Ze is na 3 minuten flauw van de box, vinden jullie kindjes de box wel leuk? Ik wissel af met speelgoed en speel ook wel eens samen met haar om dingetjes te laten zien maar ze begint dus heel snel te miepen dat ze er flauw van is. Ik geef daar niet direct aan toe maar op een gegeven moment haal ik haar er dan maar weer uit. Ik zet haar nu wel eens in de wipstoel in de box, dan kan ze rondkijken, vindt ze veel leuker. Deze dame wil volgens mij gewoon mensen om haar heen en een beetje rondkijken en de boel overzien. In gezelschap heb je ook echt geen kind aan haar, kan ze rustig een uur op schoot zitten zonder een kick te geven. Ben benieuwd hoe jullie kids dat hebben..
    Protest wordt nu serieus, even aandacht aan besteden ;) :)

18. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mogguh

Maja, van harte met de 8 :confused: maanden van Lune, Jeempie wat gaat het toch snel allemaal.

Supermummy, zo dan, gaat die even hard zeg :confused:

Viv, alvast een fijn doopfeest

Kikkert, beterschap met Dylan

Suus, ocharme, Tess toch. Maar wel goed dat het nu los komt. Ik hoop dat het snel over is nu.

Ik baal als een stekker want het gaat niet door, ze nemen Haja niet. Ze wonen erg klein en denken dat Haja veel ruimte moet hebben. Nee, niet veel ruimte maar wel veel beweging. Ik heb dat in een sms gezegd maar hoor niks meer terug. Ik ben dus bang dat we wat anders moeten zoeken :( . Ze had daar een goed huisje gehad. Nu dus wat anders bedenken maar ik heb geen idee wat. Ik wil haar niet naar de fokker brengen en het risico lopen dat ze een spuitje krijgt, Marktplaats is ook geen optie dus nu eens kijken wat over blijft.

Luuk heeft aardig gespookt vannacht. Niet huilen maar wakker en druk kletsen en wij dus ook wakker. Om 3 uur, 5 uur en 6 uur was dat en om 8.30 was hij wakker genoeg om eruit te halen. Hij ligt nu weer tevreden te slapen. Ik wilde vandaag een dagje naar ma gaan maar kweenie. De brandstof is zoooo duur en de rekening van de reparatie is net binnen, bijna 700 euro :confused: . Even rustig aan doen nu dus :(

19. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Maja, Luuk heeft ook graag mensen om zich heen maar kan zichzelf ook prima vermaken. In de box vindt hij het leuk alleen de wipstoel is hij snel zat. Op de grond vindt hij helemaal leuk. Als hij een tijdje aan het spelen is en gaat miepen dan is hij meestal moe en leg ik hem op bed.

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maja, Tess kan zich ongeveer een kwartiertje vermaken in de box. Meestal speelt ze alleen en soms met ons. Ik wissel grond, box, wipper en bank regelmatig af. Ook liggen, zitten, rollen en staan wissel ik regelmatig af. Ik merk dat ik er ook drukker mee ben, maar ze kan zich wel vaan een kwartier alleen vermaken in een bepaalde situatie. Tess doet het ook altijd voorbeeldig in gezelschap. Laatst 2 uur naast me op de bank gezeten/gelegen toen ik bij een vriendin op bezoek was. Ze vindt het ook heerlijk om mensen te zien en te horen.
    Ik denk dat jullie super goed op weg zijn en ik duim dat de fase doorzet!

Dees, da's balen zeg. Jullie hadden er al helemaal op gerekend. Hopelijk denken die mensen er nog eens goed over na. En rekeningen....wie dat uitgevonden heeft,moeten ze ook neerknallen. Maar soms is het belangrijker dat je lekker in jouw vel zit (en ik neem aan dat het bezoekje dat wel zal veroorzaken), dan het geld.Maar ik kan niet in jullie portomonnee kijken.....

Viv, werk ze.

Hier net een bijna in coma slapend meiske op bed gelegd. Ze heeft maar 180cc van de fles gedronken, zo moe was ze. Ze kon de energie niet meer vinden....ha ha ha. Maar ze was al ruim 3 uur uit bed en da's lang voor haar. Even kijken hoelang ze het volhoudt in bed...Ik wil vanmiddag toch even met haar op pad. Ik moet echt even een paar boodschapjes doen.

Deel Deze Pagina