Nou, alle reserves zijn zo'n beetje op nu dus we moeten echt op gaan letten. Ma begreep het wel gelukkig. Ik ga zo even lekker ontspannen in bad, ben ik wel even aan toe.
Doe maar lekker meid! Enne, kan je moeder niet toevallig naar jou toe komen? Trouwens, helemaal vergeten, bedankt voor jouw ontzettende lieve gedicht. Doet me goed lieverd!
Hoi, hoi, ik kom even gauw inbreken.. zit vollop in mijn werk week, druk, druk, druk. Volgende wk + de wk er na ben ik weer meer vrij.. dus kom ik meer kletsen. Ik kom even jullie hulp vragen... want dat eetschema... dacht net een ritme te hebben gooit elena roet in het eten... hoe het was: 6u BV 10u Fruithapje, zoveel ze op kan 13u Flesvoeding 180cc (incl de schepjes) 15u Vruchtenszap of thee, rijstenwafeltje 17.30u groentenhap + BV 21.30u papfles 200cc 02.30u 100cc flesvoeding Waar ik mee zit: Elena slaapt ineens vanaf 19u door tot 01u... we hebben haar 2x wakker gemaakt om half 10.. maarre.. denk dat we dat niet meer gaan doen. Als ze eindelijk wat door slaapr moeten we er ook maar van genieten denk ik. Alleen wat doen we dan met die papfles? Zal ik dan op de middag meer flesvoeding geven? Of 's ochtends om 8u nog wat? Alle reacties zijn welkom! Bedankt hoor!
Dag Dees, fijn je veel te lezen hier, ga maar lekker in bad.. misschien nog wat slapen vandaag? Suus.. zware tijd begrijp ik, sterkte meid.
Graag gedaan Suus en nee, ma is hier maandag al geweest dus dan blijft ze heen en weer tuffen Mom2be, hoi ennuh, inbreken? Jij hoort hier ook hoor! Wat de voedingen betreft, je vervangt een voeding door fruit? Ik zou geen voedingen vervangen. Ik begreep dat je dat ook tot zeker 9 maanden tot een jaar niet doet. De borst/fles blijft hoofdvoeding. Ik doe het zo 7 uur borst 9-10 uur fruit 11 uur borst 13 uur boterhammetje 15 uur borst 17 uur warme hap 19 uur borst en dan slapen tot de volgende dag (hoop ik)
Ooh, hm, zo verschilt het overal. Ik las hier op het forum dat je tot 1 jaar de voeding niet vervangt en Stefan Kleintjes zegt 9 maanden niet. Ik denk dat je er best mee mag verschuiven hoor, zal niet zoveel kwaad kunnen. Ik zou proberen de laatste fles/borst rond 7 uur a 8 uur te geven en dan door laten slapen. Ik doe het sinds een klein weekje ook en dat gaat erg goed. Ik maakte hem eerder wakker rond 10 uur voor nog een voeding.
Ik maak Tess ook niet meer wakker voor de fles van 22.00. Ze slaapt nu al 2 weken van 19.00 tot 7.00. Ze krijgt 3 keer fv en fruit en groente. Ik ga haar even ophalen, want ze is net ontwaakt.
Het bad was lekker. Daarna samen even onder de douche de haren uitgespoeld. Het was wat vogelen en rommelen maar het is gelukt. Ik ga zo even naar de Carrefour, moet wat bakken hebben om kleertjes in te doen en ze zijn er in de aanbieding. Daar in de buurt ook meteen naar de groentenzaak (is er gisteren niet van gekomen) en even tanken. Maar meneer wil nu eerst drinken
Sofie maakt er weer de gewoonte van om 's nachts ook lekker bij mama te drinken. Vannacht dus om 3 uur gedronken en om 6 uur weer. Zit vandaag dus weer aan de 7 voedingen plus een klein fruithapje. Sofie kan best wel lang in de box spelen. Soms wel een uur! Balen Dees, dat Haja daar niet terecht kan. En nu? Ik zou het ook niet weten. Wij hebben zelf een dalmatier en ik weet dat er voor die honden een stichting is die dalmatiers opvangt. Ik weet niet of jullie hond een rashond is en of daar dan misschien zoiets ook voor bestaat? Maja, je hebt pb Tess slaapt ook al zo lekker door, fijn Suus! Verder ben ik het geloof ik vergeten. Deze laptop is ook zo traag, daar baal ik echt van. Op de andere laptop kreeg ik met geen mogelijkheid toegang tot internet, dus nu maar een beetje behelpen. Moet zo nog boodschappen doen. Heb ik echt geen zin in. Kinderen moeten mee en gaan dan zeuren om alles! Mag ik dit, mag ik dat, gek word ik daar van! Zal nu nog even gaan stofzuigen, voordat Sofie het zat wordt in de box!
Dikke kus terug aan Dwaas! Meiske, ook al aan de slofjes. Maja mag wel korting krijgen....ha ha ha. Pffff, boodschappen doen met de kids, kan me goed voorstellen dat dat niet het leukste uitje is. Heel veel succes. Tess ligt weer in bed. Ik ga toch maar niet de stad in, want ik ben werkelijk doodmoe. Wordt een echte hangdag.
Haaaaa Dwazemeis, kus terug. Ik moest net aan je denken in de auto. Ik wil je zo graag even knuffelen Ben terug en heb groenten en fruit, bakken, getankt en de auto is gewassen. Luuk ligt nu te slapen in de cosi. Hij vond de wasstraat erg spannend en moest er uiteindelijk om lachen. Net alles uitgepakt, kom ik erachter dat ze die bakken niet hebben gerekend. Tis 35 euro dus ik heb gebeld,. Weten ze niet bij wie ik het moet melden, ja dahaaaag, dan niet, bedankt voor de bakken . Ik zit nu aan een hard broodje met cammewattes, lekker.
ja knuffelen zou heeeeel fijn zijn deesje.. ik heb echt behoefte aan dikke vette knuffels...en jij ook!
Oh ja, kheb een flinke lamsbout in de braadpan, hoe lang moet die braden? Ik heb geen oven helaas, anders deed ik hem daar in.