Jeetje ik zou inderdaad de box maar omlaag doen ja De vriezer is weer gevuld met lekkere hapjes voor Luuk ja, morgen de rest. Hoest eigenlijk met Bryan Mystery en Beertje, zit jij alweer wat beter in je vel? Thirza vandaag ook nog niet gezien volgens mij en Naatje? Ichtus, ook al even niet gezien(gaatie wel meiske?) en zo missen er wel meer momenteel. Boontje, Debie......... enz.....
nope... denk (hoop) dat het me dus toch nog even bespaard blijft... van mij mag het wegblijven zolang ik bv geef! Fijn dat alles los komt bij Tess... weg met die rot verkoudheid!
Goooo Lune... goed zo meissie! Is ze vanavond ook zo goed gaan slapen, of ligt ze er nog niet in? Fenne speelt nog steeds wel ok in de box, maar het liefst ligt ze op de grond... probeer je dat ook wel eens? Gewoon naast de bank op speelkleed op de grond? Box gebruik ik alleen wanneer ik even iets moet doen en ik haar niet in de gaten kan houden, dan ligt ze daar veilig haha
lastig he? hoe het hier nu gaat (ongeveer) 07:00 borst 09:00 fruit 10:30 borst (wanneer ik werk kv) 13:00 rijstwafel of liga 14:30 borst (wanneer ik werk kv) 17:30 groente + borst 19:00 borst 00:00 papfles misschien heb je er iets aan...
Hoe lang duurde het bij jullie voordat je kleintje echt ging eten? Fenne eet over het algemeen nog maar een paar hapjes, het maakt niet uit wat voor een groente of fruit het is. Met hier en daar een keer een uitzondering, van banaan hapt ze vaak wel een halve weg en ze heeft een keer een hele peer gegeten haha... maar over het algemeen dus nog niet super veel... ze krijgt nu zo'n 2,5 week bijvoeding... is dit normaal?
goedenavond Zo valt ff vies tegen het werken. Ben beetje lui geworden door vanaf half december niet meer te werlken. Ilse heeft weer maar 90 gedronken op het kdv, ook groenten moet ze niet en pap ook niet. Echt een eigenwijsje. Maar goed vandaag in totaal wel 480 op en 1 stuk fruit dus ikke is tevreden. Heb wel een en ander gelezen maar steeds in stukjes en heb ff geen idee meer waar ik op zou moeten reageren.
Ik weet niet wat normaal is. Luuk eet ongeveer 150 gram per keer groenten en fruit eet hij niet elke dag. Soms komt het niet uit met slapen en de borst namelijk.
ach wen; ilse krijgt al anderhalve maand bijvoeding en eet nog niks. Tot 9 maanden in bv en kv iig nog wel voldoende, hoop dus dat ze dan echt gaat eten. De een is sneller dan de ander
Kom me even afmelden voor vanavond. Internet doet erg raar en valt af en toe uit. En nou deed ie het opeens weer wel! Mannetje is nog klussen in het huis. Ben vanavond nog even wezen kijken. Het ziet er echt niet uit. Zal eens foto's maken. Maar heb er goede hoop op dat het allemaal heel erg mooi wordt! Ga mijn meisje voeden, want die wordt wakker. Fijne avond allemaal en ik hoop hier morgen wat meer te zijn als internet het weer wat beter doet!
Hoi dames, Zit op m'n werk, maar is rustig dus wil me toch ff laten zien hier. Afgelopen dagen niet veel hier geweest, sorry daarvoor. Heb ook niet alles terug gelezen. Even snel gedaan. Es ff kijken wat ik heb onthouden. Las dat Ilse van Debie niet zo dr best doet op het kdv. (foei foei [-X ) Kan begrijpen dat je je 'zorgen' maakt. Maar zolang ze vrolijk is en goed plast zou ik me nog niet te veel zorgen maken. (moet ik nodig zeggen...) En valt het werken je tegen? Kan ik me ook goed voorstellen. Wel een leuke klas? Suus, heb ook jou verhaal gelezen. Wat een verhaal zeg. Wens Jan maar sterkte met z'n beslissingen van me. Heel moeilijk lijkt me, zulke ouders. Ik hoop dat hij keuzes maakt waar hij geen spijt van gaat krijgen. Van het bericht van Anouk schrok ik... Jeetje zeg. Het is niet normaal als je zulke gedachtes hebt. Schaam je niet om hulp te zoeken. Het is al heel wat dat je er iig hier over 'praat'. Sterkte meid. Wen nog niet ongi? Hier ook nog niet. Maar m'n gevoel zegt nu al 2 weken dat het er aan zit te komen. Alhoewel de krampen nu weer 2 dagen weg zijn. Nou, ik weet het ook niet meer. Heb het niet gemist moet ik zeggen. *denkt na* Ow ja supermummy. Gaaf filmpje van je meisje. Wat is ze goed zeg. En dat staan in de box Dat gaat bij Tessa nog wel een maand of 3 duren ben ik bang. (die is niet zo snel) Dees had lekker hapjes in de vriezer en Dwaasje was geslaagd voor de cursus frituurpan aanzetten. Van harte meid. Een hele prestatie Verder mis ik Mrijn en MissN hier ook al een tijdje. Alles goed dames? Wij zijn sinds gisteren weer gestart met bijvoeden. We doen nu alleen tussen de middag groente. Ze krijgt nu 2 dagen boontjes, dan 3 dagen wortel. Gaat dat goed dan gaan we het naar de avond verplaatsen en krijgt ze er een rijstwafeltje bij. Zo gaan we langzaam opbouwen. WE zijn denk ik echt te snel gegaan vorige keer. Verder niet zo veel te melden. Het is nu 21u en ik ga kolven. Ow ja, vrijdag gaan we de wieg wegbrengen. Heb maandag alles gewassen en gestreken. (bedenk me net dat ik dat al gemeld heb hier...) Fijne avond nog. xxx
Ook nooit meer wat van Miran, Amma, KristaB, MamaNoah hier. Mrijn en MissN inderdaad ook al even stil.
Haai, even snel, heb knallende koppijn (heb een paar jaar geleden een whiplash opgelopen en zo nu en dan komt flinke nekpijn met als gevolg hoofdpijn weer even opspelen, ben bang dat ik weer wat moet ondernemen hiervoor.. bah) Lune is direct gaan slapen en is 2x even wakker geweest voor de speen en is weer verder gaan slapen Weet niet wat me overkomt.. Ben vreselijk trots op mn mopje! Meiske, heb je pb gehad, reageeer nog maar komt goed. Slofjes koop ik van het weekend denk ik. Ook voor jou dus Suus. Verder knuffie voor iedereen! tot morgen ofzo denk ik. xxx