Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    woensdag is helemaal goed...

ik heb geen avatar omdat het mij dus ook niet lukte om daar een foto van elise neer te zetten

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke woensdag tijd hoor je nog ;)

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    HEy DWAAS!!!!!!!!!!!!!

en is je Avatar mooi??????????????????? ;)

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Truste dames.

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen,

zo he, Tess viel na de nachtvoeding direct in slaap. Dus ik ben heerlijk uitgerust.
    Ik ga vanmiddag even winkelen met mijn moeder, voor het eerst de deur weer uit. Tot nu toe was mijn enige uitstapje naar het ziekenhuis.
    Ik ga even wat nieuwe kleren halen, heb er helemaal zin aan.
    Ik kan alle kleding wel weer aan van voor de zwangerschap, maar wil nu gewoon wat nieuws.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Soweeej...
    Gelukkig is er iemand wakker...
    Ik zit hier al ff, en voel me verlaten... :(
    Fijn suus dat Tess gelijk in slaap viel. Lijkt me erg slopend als je er altijd zo lang mee bezig bent. Jij ging toch gisteren beginnen met inbakeren? Hoe is dat bevallen? Of is dat pas vandaag?

7. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Heej suus..

Fijn dat Tess zo goed heeft geslapen..
    En ook heerlijk dat je al je kleren weer aan kan..
    Dat wil ik ook..:D

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mogguh MissN.

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen dames

hier een heerlijke nacht gehad bryan heeft 5 uur aan een stuk geslapen wat doet dat een mens goed zeg :) straks komt de vrouw van het cb ben benieuwd wat die te vertellen heeft.

Hoe gaat het hier met iedereen?

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hai Vivian..

Hier gaat het lekker..
    Alleen mannetje heeft koorts..39,1 :-o
    Dus moet me meissie even bij hem uit de buurt houden..
    En vooral ook haar goed in de gaten houden..

Liefs,

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen dames...

hier ook echt een heerlijke nacht gehad...

om 23 00 h laatste fles en ze werd gewoon pas om 5 00 weer wakker... mmmm dat is zalig zeg...

kom meteen even spieken naar mijn avatar met dank aan JOMA

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    thnxxxx JOMA hij is prachtig

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @missn oei ja das minder hou haar maar goed in gaten dat ze niet ziek word he, zal je mannetje ook wel van balen he kan hij niet met zijn meis knuffelen
    @dwazie ja lekker he zon nacht bryan had ook om 23 uur zijn laatste fles en werd om 4 uur wakker zallig ff bijgeslapen

14. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Deesje zit er een beetje doorheen, vandaar even wat minder aanwezig. Luuk huilt al vanaf 5 uur vanmorgen en is niet stil te krijgen. Schone broek, drinken, speen, bij mama, niks helpt. En mama voelt zich er helemaal wanhopig door. Zit al de hele morgen te huilen.

Hij was gisteren voor het eerst op het cb en woog nu 3220 (vorige week 2880 op een andere weegschaal) dus hij groeit goed.

Gisteren wezen winkelen in Rotterdam en daar heeft hij het ook hardstikke goed gedaan. Niet gehuild en de hele tijd geslapen. Daarna zijn we naar de kapper gegaan (enorm stuk eraf bij mij) en ook daar sliep hij heerlijk door. Maar het is gewoon de vermoeidheid en het gemis van Thijs* dat ik me nu zo voel. Of zullen de kraamtranen gewoon nog niet op zijn?

Ik reageer wel weer als ik wat op adem ben, even tot mezelf komen.

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    lieve lieve lieve dees....(met nieuwe coupe)

een hele dikke knuffel schat!

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi Dees,
    Fijn voor je dat het goed is gegaan gisteren. Is ook altijd heel leuk de markt. Hoeveel hoofden heb je in de kinderwagen gehad? hihi.

Vanaf hier geef ik je een dikke knuffel voor vandaag. Kun je wel gebruiken...
    *KNUF*

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik moet wel wennen aan jullie avatars... Joma lijkt op Dwaas, of andersom

18. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dank je lieverd!

Het is uiteindelijk het Zuidplein geworden want ma durfde niet naar de markt met die 2 kleintjes van mijn broer er ook bij. Die van 3 wil namelijk weleens weglopen. Wat een hangtuig daar trouwens op het Zuidplein en overal stonk het naar rook. Mja, het was wel leuk. 1 oma keek in de wagen en vond Luuk leuk. Ze liep zelf met een ventje van 2 weken oud, echt nog een fijn pukkie. Wat is Luuk dan al gegroeit zeg, als ik dat zie.

De traantjes zakken al een beetje. Luuk slaapt, althans, hij is stil. Hij heeft waarschijnlijk weer een dagje behoefte aan geborgenheid en eerlijk gezegd heeft mama dat ook. We missen beiden Thijs* denk ik.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zuidplein is ook leuk. Met kleine kids is Blaak idd wat druk. Daar ben je ze zo kwijt.

Knuffel vandaag maar lekker veel met Luuk. Dat kunnen jullie beiden gebruiken. Het is nog zo vers van Thijs, dat het helemaal niet gek is. En huilen mag altijd.

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hee deesje
    jeetje ja das minder zon dag he, doe lekker rustig aan laat die traantjes maar lopen, en knuffel lekker veel met luuk dat helpt misschien een beetje kunnen jullie elkaar troosten he.
    Vanuit hier een hele dikke knuffel voor jou en luuk

Deel Deze Pagina