Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen,

Dees kan me voorstellen dat je opgelucht bent, want Thijs is nu eindelijk daar waar hij hoort. En de ring en medaillon zijn beeldschoon. Erg mooie symboliek!
    Gewoon bellen hoor, flauwekul dat je moet wachten. Luuk heeft gewoon pijn en dat mag niet, dit is geen terugval meer. Ik hoop dat je er vandaag nog terecht kan.

Naatje,wat een schatje zeg!

Kikkert, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! En nu al aan het werk....respect meid!

Amma, je bent zo aan de r&r gewend.En volgens mij leef je al behoorlijk op die manier, dus dat maakt het alleen maar makkelijker.

Ik baal ook weleens dat ik niet gezellig kan stadten en op de koffie kan met de kleine. Maar goed die dingen doe ik wel op zaterdag als mijn vriend thuis is. En het is niet anders, mijn meissie gaat voor alles.
    Vanmiddag heb ik weer een gesprek met de kinderarts. Dan krijg ik ook de uitslag van de urine. Morgenvroeg komt de fysio haar weer behandelen en een behandelplan opstellen met ons.

Fijne dag allemaal!

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Thirza, ik snap het wel en lief dat je het komt melden. Veel geluk verder!

Boney, druk baasje ben je meid. Pas je ook een beetje op jezelf? Af en toe even pas op de plaats hoor.

Amma, Luuk heeft hetzelfde, voorkeurshouding en last van 1 kant. Dat werkt daardoor op zijn darmen en maagje. Volgens de osteopaat zit het helemaal vast in zijn nekje door de vacuum. Wij hoopten in 2 behandelingen klaar te zijn maar het is nogal pittig bij Luuk. We hebben er nu 3 gehad en zijn nog niet klaar zei hij.

Mrijn, wat erg allemaal zeg. Ik hoop dat jullie een manier gaan vinden om met de prikkels van Juul om te gaan. Het is toch van 2 kanten zoeken naar de juiste oplossing.

Suus, meid wat moet jullie Tess al een hoop meemaken in haar korte leventje. Ahhhh en dat catheter auw, dat deed bij mij al zeer laat staan bij zo'n kleintje. Geef haar maar een dikke knuffel van ons. Ik snap dat je zo hebt moeten huilen, zou ik ook hebben hoor.

Wat zijn Siebe en Mike mooie beebjes zeg, knappe mannen hoor. Uiteraard is Luuk de knapste :p :) .

Kikkert, van harte met je 21ste verjaardag!

Ik had trouwens vanmorgen een vage droom. Wij zaten met alle februari mama's bij elkaar in een huis en iedereen was bevallen alleen Boney moest nog. Ze zat op de bank en wilde nog even boodschappen gaan doen. Dat kon nog wel zei ze want de baby zat nog maar half in haar bekken. Ik keek en zie ineens een hoofdje en zei dat ze beter geen boodschappen meer kon gaan doen en toen werd ik wakker. Vaaaaaaaag :rolleyes: :)

3. 40plusmama

Ik ben benieuwd naar de uitslag Suus. Je doet pogingen aardig sterk over te komen in de berichtjes maar je hebt het aardig gehad hè? Geniet van de momenten dat je even bij je meisje bent. Huilen mag, is juist goed (hoor mij :rolleyes: ). Bij deze mag je mijn schouders lenen en mèn, die zijn breed ;)

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dees fijn dat thuis nu op zijn plek is. wat luuk betreft, gewoon bellen hoor!

:) hihihi (moest ff lachen om je droom)

tussen 10 en 12uur komt een vrouw van filicitas ik ben benieuwd ;) . ik ga namelijk niks kopen, dat heb ik me al voorgenomen.

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Haha Dees..wat een mooie droom..!

Kikkert..van harte gefeliciteerd met je 21 verjaardag...een hele fijne dag vandaag!

Thirza..heel veel geluk meis..!

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen trouwens.;)

Hier wel een redelijk nachtje gehad...
    Jaydee kwam vannacht elke keer om de 4 uur...daarna viel ze wel snel weer in slaap maar dat was van korte duur...ze begon niet echt te huilen maar ze was meer steeds aan het jengele...
    Ze ligt nu lekker bij papa en ik ga zo even de fles voor der maken..!

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ben er weer vandoor. misschien tot straks aangezien mijn man het niet nodig vond om vanavond vrij te nemen
    (hij is nu werken en vanavond ook nog dus hij komt alleen ff thuis om te eten :( ). dus ik vier mijn verjaardag gezellig alleen met dylan en de hond.

8. 40plusmama

Nou lekker dan Kikkert :(

9. 40plusmama

*Zit nu aan de foon met de ka*

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja idd, och ja dan weet ik ook weer mijn plaats :(

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    suc6

12. 40plusmama

U zou toch vrijdag terugbellen? Ja muts maar het is NU nodig :evil:

Oké, ik had dezelfde als van de week en ze wist het hele verhaal nog dus dat scheelde uitleg. Ze gaat nu overleggen met Luuk zijn kinderarts want die was vandaag aanwezig en belt deze ochtend nog terug. Ik ga nu maar snel eten en poetsen want wie weet moeten we er straks wel naartoe.

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    [​IMG]Gefeliciteerd Kikkert!

@ Mrijn : Tis allemaal zo aanpassen zo. En niet dat je het er niet graag voor over hebt, maar toch.. Kan me voorstellen dat je baalt meid! Gelukkig heeft Juul een lieve mamma die alles voor haar doet! knuff meid!

@ Diaantje en Aurelie : Wat een prachtige beebs!

@ Dees: wat fijn dat Thijs* lekker thuis is bij jullie. En wat een supermooi medaillon en ring. Prachtig. Zo draag je Thijs* voor altijd heel dicht bij je
    Oh als ik je verhaal zo hoor over Luuk heb ik zo'n medelijden met het jochie.. dit gun je toch geen enkel kindje.. geef hem maar een dikke knuff van mij en Nora

@ Suus : oh.. en katheter bij Tess.. oh wat zielig. Hoop dat je vanmiddag in ieder geval te horen krijgt wat er aan de hand is. Is je kinderarts trouwens wel een fijn persoon? En ook voor Tess een dikke knuff

@ Wen: en..? Hoe laat was vincent thuis? Heb je toch nog een beetje kunnen genieten van je avondje alleen met Fenne?

@ Joma: fijn dat het weer beter gaat met Gwen meid!

@ Naatje: leuk je weer te lezen meid! En super dat het zo goed gaat met Mike!
    Je hebt trouwens een erg leuke site gemaakt!

@ Amma : hoop dat de osteopaat ook bij Noah helpt! Je kindje zo zien is ook geen pretje.. Hoop dat het snel beter gaat!
    ennuh.. over R&R.. dat doe je al hoor meid!

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh meiden!

Kikkert, van harte meid! Hoop dat je een gezellige avond hebt met je hond :( Ik zou minstens een halve taart in m'n eentje naar binnen gaan werken :)

Dees, Succes met de ka. Dit kan zo natuurlijk niet dat Luuk zoveel last heeft, arm manneke.
    Fijn dat je opgelucht bent dat Thijs thuis is, daar hoort hij ook!

Suus, jeetje meid wat een gedoe met Tess, hoop dat deze periode voor jullie snel voorbij is. Dikke knuffel!

Mrijn, jeetje pittig hoor met Juul. Ik herken wel veel in je verhalen over haar. Lijkt toch wel een beetje op Lune. Ik ben haar sinds eergister aan het inbakeren. En dan in een Swaddle, zo heeft ze haar beentjes nog vrij.
    En ze heeft gisteren gewoon de hele nacht doorgeslapen! :confused: Ze kwam wat moeilijk in slaap maar toen ik over haar hoofdje aaide en slaapliedjes ging zingen viel ze in slaap. En gistermiddag heeft ze ook ontzettend veel geslapen. En vannacht weer! Ze kwam weer moeilijk in slaap maar sliep uiteindelijk om half 1 om tot 5 uur door te slapen, toen kreeg ze krampjes en heb ik haar bij me genomen en zijn we weer in slaap gevallen tot 7 uur. Ze wordt echt rustiger in die bakerzak, ongelofelijk!

Ik baker haar nu vrij vlot na de voeding in en wieg haar inde bakerzak in slaap en leg haar dan weg. Zoals nu wordt ze weer wakker en gaat dan wel een beetje 'vechten' tegen de bakerzak maar als ik haar weer in slaap wieg slaapt ze zo weer verder (gisteren tenminste haha! ik hoop nu ook!)
    *gaat even wiegen*

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Gister weer naar de gyn geweest. Baarmoeder is nog niet helemaal schoon, maar het is wel minder geworden.
    Het abces tussen de blaas en baarmoeder is hetzelfde gebleven. Gyn is heel benieuwd wat er zal gebeuren als ik klaar ben met mijn antibioticakuur. Dus even afwachten. De pijn is in ieder geval wel wat minder nu. Mocht het veel erger worden dan wordt ik dus geopereerd. In het ergste geval maken ze de wond van de keizersnede dan weer open. (maar daar gaan we dus niet van uit)
    Er is in ieder geval voor de zekerheid een operatiedatum afgesproken, 14 april, voor het geval dat het ove 2 weken niet geslonken is. Dan wil de gyn het toch weg halen.

oja. Kreeg nu ook te horen dat bij een evt volgende zwangerschap ik een geplande keizersnede krijg. Met de klachten die ik nu heb is de kans op het scheuren van mijn baarmoeder tijdens de bevalling zo groot dat dat risico niet genomen wordt. (er lijkt namelijk nu nog bloed te sijpelen uit de wond in de baarmoeder, dus het geneest niet goed!)

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    kga ff gauw strijken.. nu slaapt Nora nog!

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden even nog een vraagje:

dylan heeft een voorkeurshouding hij ligt heel veel op zijn rechter kant van het hoofdje, ik draai zijn hoofdje wel vaker en leg hem ook anders neer maar toch blijft hij het liefste zo liggen. nou bedacht ik me om hem op de zij te laten liggen zou dat misschien een oplossing zijn? ik ben zo bang voor een scheef koppie.

ik weet dat ze bij de babyplanet zijlig kussens verkopen heeft iemand er ervaring mee?

18. 40plusmama

Jemig Sizzel, wat een verhaal. Ik hoop dat de operatie niet door hoeft te gaan want dan ben je er weer een tijd uit. Dikke knuf terug aan jullie van ons.

*Neemt nog een hap brood met pindakaas*

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    pff das ook niet niks meid. ik hoop alsnog dat het voor 14 april minder of weg is. dikke knuffel voor jou!

20. 40plusmama

Ik heb een setje gekocht waar 2 rolletjes, een matje en een hoofdkussentje bij zitten. Het was 24,95. Dat hoofdkussentje voorkomt het afplatten en zorgt dat ze makkelijker op hun rug blijven liggen en de rolletjes voorkomen het omrollen. Ik ben er erg tevreden over ik weet alleen zo even niet hoe het heet. Iets met safetysleep ofzo dacht ik.

Deel Deze Pagina