Haai lieverds! Het is idd errug rustig hier de laatste tijd. Vind het op zich niet heeeel erg want zo kan ik het tenminste een beetje bijhouden Meiske, fijn dat het bobbeltje niks was! Toch altijd eng, bobbeltjes en andere flupjes en frutjes.. Hoi Ichtus, hoe is het meis? Wen, 5 dagen vrij, heeeerlijk! Nog plannen? Leuk trouwens dat Fenne zo enthousiast aan het happen is.. Hoi MissN! Leuk om weer wat van je te lezen. Dus nogal druk.. Maar wel leuke dingen begrijp ik. En arme Jaydee met al haar tandjes en kiesje.. Heeft ze er veel last van? En ook al kruipen en staan Dees, weer druk met koken voor je kleine man hihi.. Best leuk werk he? Vind ik tenminste. Totdat je een potje geeft die er met veel meer smaak ingaat dan eigengemaakte prut (hier tenminste, bij jou niet?) Lune ging gisteravond super! Geen kick gegeven meer.. Heerlijk! Alleen vannacht was ze veel wakker, ben er een keer of 6 heengeweest, das minder.. Maar ik ben al lang blij dat het gisteravond zo goed ging. Hoop toch stiekem dat ze deze fase voor nu voorbij is. Heb me slap gelachen, de buurvrouw van een paar huizen verderop belde vanochtend aan, had ze zichzelf buitengesloten. En haar man had nachtdienst gehad en lag met oordoppen op bed.. Ze had al aangebeld maar de bel deed het niet en een balletje tegen het slaapkamerraam aangooien hielp ook niet.. Dus of ze even bij mij naar huis mocht bellen. Natuurlijk! Buurman nam alleen natuurlijk niet op want die hoorde de telefoon niet met zijn oordoppen in Dus wij een actie bedacht. Ik ben met haar meegelopen (Lune mee in de kinderwagen) en heb ons trappetje gepakt. Trap op de buitentafel gezet en buurvrouw wou eerst op het dak klimmen maar durfde toch niet dus ik erop. Ik kwam er alleen niet op, grr. Dus heb toen bovenop de trap steeds keihard een voetbal tegen het raam gegooid (niet zo hard dat die door de ruit kon gaan hoor haha). Na ongeveer 30x gooien zag ik ineens een duf hoofd de gordijnen opzij doen.. Hij keek me aan hahaha! Ik lag helemaal in een deuk Hij het raam open, ik: 'Hoi buurman, ik wou graag een kopje koffie komen drinken maar je bel doet het niet' 8) Dat hoofd! Geweldig! Dus de buurvrouw ook heel hard lachen en toen drong het pas een beetje tot hem door. Hihi, heerlijk zo'n ochtend Zo, genoeg lol gehad, ik ga met school bezig!
haha maja, das echt grappig hier idd allerlei eten vers gemaakt en in vriezer gedaan, alleen madam moet het niet haha heb echt zo'n heerlijk kind
en zitten de boontjes van vandaag er al in boney? ga zo mijn abbo sportschool opzeggen. Heb echt steeds 3 dagen last van mijn heup na het sporten, word er echt knetter van maar wil geen nieuwe operatie voor wij uitgekindert zijn, dus moet het ermee doen helaas. Scheelt weer geld. haah
haha, je weet niet wanneer hoe of wat gestort word? hier precies andersom, errug handig, geef namelijk echt te veel uit en weet hij toch niet Ga het eens per maand doen, auto word zo duurder en 533 per maand ff voorschieten is aardig wat geld
Leuk dat het opvalt Boney, thnx. Haha Maja, die zal zijn geschrokken. Wat een actie Luuk vindt zowel de potjes als mama's kookkunsten lekker dus hier geen probleem. Ik vind het ook hardstikke leuk om te doen. Ik heb trouwens bij voeding een vraag gesteld over het bewaren van fruithapjes. Toeslag geen idee, wij krijgen het niet. Krijg je trouwens ook een bijdrage als je je kindje af en toe brengt of moet er regelmaat in zitten?
volgens mij krijg je altijd een toeslag alleen kun je dat dan opgeven als je je belastingsaangifte doet. Zit volgens mij wel een drempel op
Luuk zal namelijk maar af en toe gaan. Straks, als ik naar Eindhoven moet voor mijn werk, gaat hij 1 vaste dag in de week. Anders vraag ik wel een keer bij onze adviseur na, die weet het vast wel.
Ik heb bij Tessa nog nooit geen potjes geprobeerd. Dus weet niet of ze het lekker vind. Wil het voorlopig nog even niet proberen ook. Niet ivm de Rapley en ook niet omdat ze het misschien idd wel lekker vind. En dat moeten we niet hebben.
hier ook dezelfde plopjes... vreemd he? doet me steeds zo aan de zwangerschap denken... ik mis dat ook wel hoor, zwanger zijn is geweldig!
Ik zag Mystery vandaag al een paar keer online maar geen berichtje. Nog maar een keer de vraag: hoe is het nu met Bryan en met je buik?
Nou, eigenlijk was het op een gegeven moment niet zo geweldig meer en toch vergeet je dat snel vind ik. Ik zou zo weer willen hoor.....
Foto van Tessa aan de boontjes in het Rapley topic. Zal hem niet hier ook nog eens plaatsen. Zijn de mods niet blij met me denk ik.
nope geen plannen... lekker aanrommelen... morgen wel verjaardag bedenk ik me nu en van het weekend even bij mijn moeder langs en bij mijn broer denk ik ook wel ff want die komt terug van vakantie... ach, zo komen we dagen wel door! grappig trouwens vanmorgen met je buuf... had z'n hoofd wel willen zien!