Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou lat ook even m'n gezicht zien... maar moet zo weer werken! Sorry dat ik er niet meer zo vaak ben. Ben druk, en ergens ook weer niet. Maar veel met Finn bezig.

Ik heb trouwens een jaarcontract voor 24 uur gekregen bij het verzorgingstehuis :D en dat heb ik aangenomen! Nu hoeft Finn nog maar 2 halve dagen naar de oppas en soms nog 1 halve dag bij oma! Ik ben d'r erg blij mee!

een knuffel voor jullie allemaal!

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he deborah....leuk je weer te zien..

3. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hey debora! Gefeliciteerd met je contract! Fijn hoor! Heb je lekker veel tijd voor Finn!

Suus, ik ben nog niet naar de markt geweest. Een vriendin (heet ook suus, haha) komt zo nog een pak melk voor Aaron brengen. Die had ze voor haar oppaskindje gekocht, maar die hoeft dat spul niet :)
    Dus nu krijg ik hem. Maar heb hem wel nu nodig. Want anders maak ik voor vanavond een nieuw pak open en dan hoef ik die van haar niet meer. DAt pak is namelijk al 2 weken open en een pak mag maar 4 weken open zijn. En anders heb ik 2 open volle pakken en dat krijg ik nooit op binnen 4 weken!

(Lekker boeiende info voor jullie, hahahaha)

Vriendin is ondertussen geweest.
    Ipv dat ze nou een half uurtje eerder komt dan kan ze nog ff thee drinken hier, wel zo gezellig. Maar nee hoor.... Snel want om 3 uur moet ze op haar werk zijn! Jammer...

Nu kan ik nog wel evne naar de markt, maar het regent hier nu... dus nu heb ik geen zin meer!
    Dan volgende week maar!

Nu ga ik die piepende en jengelende Aaron evne naar bedje toe brengen!

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Hallo... hier de NIET-inbreker :) .. hoe zal ik het dan noemen... uh.. even boven water duiken?
    Ik doe mijn best het e.e.a. terug te lezen, dus ga nog reageren.

Vanmorgen belde de kraamzorg... wanneer we dachten onze eigen bijdrage te gaan betalen :oops: .. uh... foutje..

Nou, die Elena van ons doet overdag alles via schema maar de late avond + nachten zijn elke keer weer anders.. tja geen pijl op te trekken.. we moeten het maar accepteren.

Bedankt voor de voedingsschema's.. vind ik erg fijn, want ik word er af en toe een beetje onzeker van.. wat is nou verstandig?

Eten dat hier naar binnen gaat als zoete koek:
    Worteltjes met aardappel, bloemkool met aardappel, verkruimelde liga voor 6mnd met een druppie diksap en water.. en fruithapjes, hmmmmm

Gevolg... hele vieze poep luiers.. ulg... met name van de bloemkool..

Ik zag dat de baby van supermummy al staat :confused: .. tjonge, die is er snel bij!

Enne ik heb het filmpje gezien van Gwen.. lachen zeg. Het is zo herkenbaar. Ik blijf het leuk vinden met jullie te kletsen, dat we allemaal een ongeveer hetzelfde mee maken qua babies en steun en advies bij elkaar kunnen vinden, ik vind het echt toppie!

Zo, nu moet ik eerst ff huishouden, want dat is verschrikkelijk in het slob geraakt, dan zal Elena weer wakker zijn, maarre.. ik probeer nog verder te lezen & te reageren.

Groetjes!

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    FF snel: Mystery.. wat vervelend allemaal! Succes!

Diaantje.. hoe is het afgelopen met die 'vriend'?

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    :confused: :) oh hahaha... ik kan gewoon warm kraanwater gebruiken... er gaat een wereld voor me open! :confused: :)
    Ik ben echt een suffie zeg... dacht dat ik alles nog moest koken en dan afkoelen en pffff... sjonge... dit is wel ff wat makkelijker! Ben toch zo blij met jullie!

jeej... word tussendoor gebeld, autostoeltjes bij babydump zijn binnen... morgen even ophalen! Heb jij ze eigenlijk al Boney? En kan me goed voorstellen dat je emo wordt van het weg doen van de wieg hoor!

Mystery: bah wat naar van de kennis van je!

Mom2be: fijn dat Elena zo lekker aan het eten is!

Gefeliciteerd met je contract Debora!

Dwaas: van mij en Fenne krijg je ook nog even een dikke pakkerd... omdat je ze zo lekker vindt! ;)

even verder lezen... Fenne slaapt toch...

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hmmm die vind ik ook lastig... ik zou dat inderdaad op die manier proberen... je weet immers dat als ze genoeg drinkt om 19:00 uur dat ze de hele nacht kan doorslapen...

hier is het even anders, Fenne drinkt om 19:00 1 borst leeg en is dan al in slaap gevallen, ze is dan ook echt voldaan... ergens tussen 23:30 en 00:30 wordt ze dan wakker voor nog een voeding... hier maak ik nu de papfles voor... vervolgens komt ze dan weer rond 07:00 uur...

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh sorry... toch geen tijd meer... dan maar even geen reacties van mij... dikke knuffel voor iedereen!

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    knuffels voro jullie terug...

10. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    NEEEEE geen warm kraanwater gebruiken!
    Warm kraanwater is hardstikke slecht... Koud kraanwater kan je wel gebruiken en dat dan in de magnetron ofzo...

Water dat in de kraan verwarmd wordt, daar komen slechte stoffen in vrij... Kan je als volwassene ook beter niet drinken.
    Koud kraanwater is heel zuiver, dat is geen enkel probleem!

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hier mag ik van het cb gewoon warm kraanwater gebruiken..

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    van de ka ook trouwens..
    Maar ja.. overal zeggen ze wat anders!

Goedemiddag trouwens!

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maar warm je dat ook nog op in de magnetron dan Siz? Of gebruik je het direct, dus direct de poeder erin?

14. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Das vreemd!
    Hier is het me bijna verboden! En toen ik op internet na ging zoeken kreeg ik ook alleen maar te lezen dat warm kraanwater niet is om te drinken!

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Heb de hele dag visite gehad dus nog niets gedaan... schiet niet op zo..

Morgen eerst naar een verjaardag, dan avonddienst..
    zondag vroege dienst en daarna met een cliënt en collega naar symphonica in rosso van lionel richie in arnhem
    maandag weer een vroege dienst en dan gaat mannetje voor een week voor werk naar zwitserland..

dus een lange, drukke en eenzame week voor de boeg..

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Direct gebruiken.. gewoon warm water, poeder erbij en klaar.. zo is het mij verteld!
    Vreemd dat ze overal wat anders zeggen hoor..
    Kan er soms niet bij wat ik nu moet doen.. grrrr...

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    dat heb ik echt nog nooit gehoord.. maar ja.. ik hoor natuurlijk ook niet alles.. (al zou ik graag willen! hihi) :) ;)

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Doen jullie het echt allemaal nog opwarmen in de magnetron dan..? Of afkoken?

19. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ow siss... klinkt als een heel druk leven de komende dagen! En IEUW mannetje een week weg! Moet er niet aan denken!
    Maar heel eenzaam hoef je niet te zijn hoor! Je heb Nora nog en ons ook! ;)

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik zal eens ff googlen... hihi.. heb ik iets te doen!
    whahahaha.. (hele dag nog niets uitgevreten!)

Deel Deze Pagina