Gelukkig wel! Kan niet zonder jullie hoor.. en zeker niet zonder mijn meisje! Das samen met mijn mannetje mijn alles!
Ik ben nu al aan het koken... Erik komt om half 5 thuis en Aaron ligt lekker te slapen, dus kunnen wij even lekker rustig eten (Wedden... Aaron ook om half 5 wakker )
cb zei ong 3 weken geleden tegen mij dat tot die tijd kraanwater niet mocht en ineens weer wel. als je nu bevalt mag de kleine vanaf dag 1 warm kraanwater, weet dit ook van 3 vriendinnen in andere regio en van kdv. nieuwe regels
Pf... vervelend hoor, al die veranderingen steeds! Wel of geen kraanwater... Bijvoeden wel of niet voor de 4 of 6 maanden? Ik denk dat je gewoon moet doen waar je je goed bij voelt! Als je wel vertrouwen hebt in warm kraanwater, moet je dat gewoon doen! Ik vertrouw op koud water en mijn magnetron
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=89571 hmm... ja.. ik weet het ook niet hoor.. overal zeggen ze iets anders!
manlief belt net dat hij dus later thuis komt.. grrr.. en ik wilde gaan sporten om 17.00 uur ... ja niet dus.. grrr.. ikke weer chaggie.. zo gaat het nu al 3 weken of zo.. kan elke keer niet weg.. super irri dus! Volgende week ook al niet.. dus dat was 33 euries weggegooid geld deze maand..
kijk maar op het voedingscentrum, mag gewoon kraanwater. de oude garde wil er nog weleens moeilijk over doen maar is echt veilig
jawel.. trouwens.. waar ligt die verdomde sleutel eigenlijk! Ik heb 'm al een poos niet meer voorbij zien komen.. heeft iemand 'm verstopt? Doen wij tegenwoordig de deur niet meer dicht? tis te schandalig voor woorden dat niemand het weet.. en gevaarlijk trouwens ook.. je weet het nooit tegenwoordig wat ze weghalen.. Geen schuld aan mijzelf.. ik ben noooooit als laatste hier..