http://www.voedingscentrum.nl/EtenEnGez ... oeding.htm hmm... hier staat dus dat je het wel moet opwarmen in de magnetron of au bain marie.. vreemd..
idd overal staat koud kraanwater maar bij cb zeiden ze dat het nieuwe richtlijnen waren en vriendinnen doen het vanaf dag 1 lekker vaag weer, maar goed vind het makkelijk
Het staat er trouwens een beetje vreemd.. Ik lees het verkeerd.. als je de voeding al vantevoren hebt gemaakt moet je het au bain marie of in de magnetron opwarmen.. maar in het bovenste stukje staat dus inderdaad dat je water uit de kraan mag gebruiken... Tis veilig genoeg!
Ik las het verkeerd.. het staat er ook een beetje vaag.. maar zo te zien mag het dus toch wel! ach.. Nora doet het er goed op! Hihi
Die sleutel? Er is iemand op vakantie de sleutel kwijt geraakt en we hebben geen reserve. Kan een van jullie een andere cillinder met sleutel erin maken? Dan kan hij vanavond weer op slot gedaan worden door Boons. Zij is toch de hele avond weg en komt laat weer (ws als laatste).
tsssss.. en er is dus al die tijd geen sleutel geweest.. niets op slot geweest.. BELACHELIJK... Ik doe het niet... principekwestie.. vind dat degene die 'm kwijt is geraakt ook maar moet gaan zoeken of een nieuwe moet halen hoor......
Hier komt man nog niet binnen, maar kan elk moment.... Dan mag hij koken, want ik voel me echt lamlendig. En dan gaat hij na het eten de poort/deur eruit halen....die zie ik dan ook niet voor het donker terug....
wat hebben wij het gezellig vanavond! Hier komt vanavond de kleine van mijn beste vriendin.. haar dochtertjes is nu 11 weken...
Meiske is toch als laatste op vakatie geweest.....onee, Joma is net weer.....die zal hem dan wel kwijt zijn geraakt. Vind ik ook wel wat voor haar..... Wil iemand een nieuw cillinderslot in de deur zetten? (Siz heeft er teveel principes voor en ik ben ziek, dus ga de deur niet uit...).