wij moeten een vrijgezellenfeestje organiseren voor vrienden van ons.. alleen bij de heren.. grrrrrrrrrrrr.. wat een stelletje idioten.. denken echt dat alles kan en nergens rekening mee wordt gehouden.. (allemaal van die knulletjes van een jaar op 19.. ) verschrikkelijk.. Nou ja.. we zorgen gewoon dat het gebeurd zoals wij willen..
Dat dacht ik ook.....de buurvrouw trouwens ook.....ze zei: "of je bent vanmorgen opgestaan met een fles whisky....of je bent ziek". Ha ha ha.
en... Nora slaapt weer.. oja.. manlief heeft een camera besteld.. de Nikon D60... welja.. dat kan er nog wel bij bovenop de kunsstof kozijnen en de mega-dakkapel... *zucht*
Debie, dat doe ik ook nooit. Dan maar een snelle en makkelijke hap. Voor mezelf alleen koken vind ik niets....
Nee.. maar het bruidspaar heeft gewoon een paar dingen gevraagd. Of we dat zo willen doen. Hele reele dingen.. zoals bijv de feestjes op dezelfde dag.. Maar ook daar willen de mannen bijv niet aan. Ze hoeven zich niets aan te trekken van wat de dames willen.. grrrr... Nou ja.. misschien ben ik wel te erg hoor.. maar dit werkt niet..
als jullie het organiseren beslissen jullie, punt uit enne vind dat je wens van bruidspaar hoort te respecteren voor grootste gedeelte dan he