denk dat ik beetje gek ben, dacht altijd glas mag je niet in vriezer doen maar kan er niks over vinden, iedereen doet t. Mogen alleen niet helemaal vol, als het eten uitzet kan het glas knappen. Doe het maar niet, vind het eng idee glas in eten. Ijsblokjes gaan echt makkelijk
Ik heb van die bakjes van de Hema. Kan net mooi een portie in en kunnen in de vriezer en in de magnetron. Ideaal. Je kan ze ook bij de Xenos kopen, maar heb ik geen tijd voor gehad dus dan maar Hema.
Maja, heb je hyves foto's even bekeken! Wat een heerlijk bekkie heeft Lune . Echt een grote big smile . Als je dat koppie zo ziet kan je je bijna niet voorstellen dat ze savonds zo "lastig" is.
sowwie , dat waren in eens veel bladzijdes hahah @ invriezen , die potjes mogen wel , maar idd kans op kapot vriezen bestaat ik gebruik de melk potjes van avent ,... zijn erg fijn @ de rest dikke knufffffie , hier eten we sandwich lekkol hjahhahah ga ik even maken
Ik kom ook nog even langs Over eten invriezen... is hier niet nodig, Sofie gaat nog steeds kokhalzen en spugen als ze maar iets van groente of aardappels in haar mondje krijgt. Vanmiddag deed ze het ook met fruit uit een potje. Dat was druiven met rozebottel en bessen. Mevrouw hoefde het niet Nu heb ik alleen maar 1 soort gekocht waarvan ik zeker weet dat ze het lust! Mannetje is nog in het huis aan het klussen. Ben vanavond nog even daar geweest, word je ook niet echt vrolijk van. Een grote bende is het! Uitgehakte muren, overal stof. Maar ja, het wordt vast heel mooi. Ik had mijn fototoestel meegenomen en wilde net de eerste foto maken...accu leeg Morgen maar weer een poging wagen. Ga nu even hier de boel een beetje opruimen, overal ligt nog speelgoed, want mijn zus en zwager komen weer een potje Catan spelen Oh ja, heb vanmiddag nog een paar dingetjes voor Sofie op kleertjes.com besteld van Cakewalk. Alles voor de halve prijs Als ik het binnen heb, zal ik het wel even showen Fijne avond allemaal
ja die fotos heeft dees gemaakt op de 1de baby meeting heb ze op canvas laten drukken ze zijn zo mooi me moeder heeft er ook 1 hangen
thnx voor het melden Thirza... was ook van plan om in de magnetron op te warmen, heb straks al even gechecked, 180 cc is slechts 30 seconde haha...
haaaaaaaaaaaa die wen over dat opwarmen , hier gaat het een beetje op gevoel , iedere manetron is anders namelijk ik voel als ik twijfel op me pols nog maar op zich voel je t wel aan de fles zelf
Blijf het zo 'gek' vinden om de naam Fenne te lezen en dat het dan niet over mijn Fenne gaat... Leuk he dat speen lenen? Hier ook regelmatig wissel tussen de beebjes... dingen van anderen zijn toch altijd leuker...
Goed idee van je om die potjes te gebruiken, slim!... Ik heb nog de Avent Via bekers die ik voor het invriezen van de BV heb gebruikt. Ik vries nu steeds porties van 150 cc in, geen idee hoeveel dat is in vergelijking met een potje, maar voor Fenne nu nog ruim voldoende...
oh wat HEERLIJK! ik had van de week ook een grote zak gewone pepernoten gekocht voor in de pot op het werk... iedereen die mijn kantoor binnen kwam lopen maakte er een opmerking over in de trant van: nu al pepernoten? (maar wel allemaal een paar eten natuurlijk)